1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Jak skonfigurować SH3? Grafika czy realizm?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 21 • Strona 1 z 1

Jak skonfigurować SH3? Grafika czy realizm?

Postprzez alwi » 15.09.06, 09:15

Witam wszystkich!! Czy ktos moze mi pomoc jak skonfigurowac i jakie pakiety modow zainstalowac aby cieszyc sie ladna grafika ,duza iloscia jednostek w morzu i w portach a jednoczesnie zachowac najwiekszy realizm?? Mam obecnie zainstalowany GW1.1a ,ale tak jak to juz zostalo napisane w innych tematach po zainstalowaniu tego moda gra przypomina bardziej szczelanke niz realistyczny symulator OP. Wystarczy troche sie przyczaic na jalowym biegu do wrogiego konwoju nastepnie odpalic co sie ma zaladowne i pozniej tylko posluchac jak pekaja grodzie. Ewentulanie za 2 godz wynurzyc sie i dobic to co jeszcze sie unosi na powierzchni. Przed zainstalowaniem dodatku naprawde musialem sie nakombinowac ,aby opuscic obszar na ktorym wykryly mnie niszczyciele czy korwety. Wiem,ze tu kompromis jest ciezko dobrac ,ale moze ktos juz ma taka konfiguracje? Bede wdzieczny za pomoc ,bo ostatnio juz przysypiam nad misjami...
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dragonfly » 15.09.06, 09:20

Zainstaluj RUB 1.45. To mój ulubiony mod. Co najwyżej zostaw sobie grafę z GW. Wtedy zamiast strzelanki, będziesz miał fajowy i w miarę realistyczny mod. Mam zamiar tak zrobić.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez alwi » 15.09.06, 09:43

tzn mam najpierw zainstalowac GW a nastepnie nalozyc na niego RUB-a? Czy potrzebna bedzie ingerecja w pliki aby nie bylo konfliktu... Czy mozesz napisac skad mozna sciagna RUB 1.45?
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dragonfly » 15.09.06, 10:09

Nie, nie tak. Z tym miksem to na razie kombinuję. Zainstalowałem najpierw RUB, a na niego TYLKO grafę z GW. Na razie jest bez konfliktów. A RUB możesz ściągnąć z http://www.beerymod.com/

Powiedzcie mi które plikiw GW odpowiadają za tekstury wody? Bo mam te defaulotwe.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez wibwk » 15.09.06, 10:20

alwi napisał(a):tzn mam najpierw zainstalowac GW a nastepnie nalozyc na niego RUB-a? Czy potrzebna bedzie ingerecja w pliki aby nie bylo konfliktu... Czy mozesz napisac skad mozna sciagna RUB 1.45?

Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Problemem jest to że w tej chwili duże mody złożeniowe są całkowicie niekompatybilne ze sobą i mieszać je ze sobą trzeba z wielką rozwagą. A mieszać np. plików odpowiedzialnych za grafikę nie wolno, dla mnie plusem GW jest to że grafika U-boot'ów nie jest klatkożerna po zastosowaniu plików innych modów FPS gwałtownie spadało
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 15.09.06, 10:33

Hehehe, tak skonfigurowałem że musze przeinstalować grę :lol:
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez alwi » 15.09.06, 11:33

kurcze no i tak namieszalem,ze juz nic nie dziala :( chyba potrzebuje instrukcji w punktach. Nie chce rezygnowac z GW bo naprawde chlopcy odwalili dobra robote z grafa i gra sie o wiele przyjemniej ,ale niestety nie w czasie walki. Probuje dalej ,ale nie bardzo sie znam na strukturze plikow gry SH3 i czekam pomoc bardziej doswiadczonych...mam nadzieje, ze dzis wszystko bedzie dzialac bo o 22 wyplywam i dluga noc przede mna..
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dragonfly » 15.09.06, 11:37

Zrobiłem tak jak opisał to wibwk i działa. Jedyne czego brakuje, to szarych kontaktów na mapie i "szalonej kropeczki" znanych z RUB. Nie wiem które pliki za to odpowiadają w RUB.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez alwi » 15.09.06, 11:51

czyli reasumujac instaluje GW na SH a nastepnie z folderu RUb przegrywam w/w pliki?
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dragonfly » 15.09.06, 12:00

Dokładnie tak! Na razie u mnie wszystko działa. Ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, czy cyrków nie będzie.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez alwi » 15.09.06, 14:54

wibwk, czy mozesz napisac mi pelna liste katalogow i plikow (dokladna lokalizcja) ktre trzeba nadpisac bo ja zastepuje cale katalogi i gra sie kaszani.
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez churchill » 16.09.06, 06:26

wibwk napisał(a):
alwi napisał(a):tzn mam najpierw zainstalowac GW a nastepnie nalozyc na niego RUB-a? Czy potrzebna bedzie ingerecja w pliki aby nie bylo konfliktu... Czy mozesz napisac skad mozna sciagna RUB 1.45?

Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.
Problemem jest to że w tej chwili duże mody złożeniowe są całkowicie niekompatybilne ze sobą i mieszać je ze sobą trzeba z wielką rozwagą. A mieszać np. plików odpowiedzialnych za grafikę nie wolno, dla mnie plusem GW jest to że grafika U-boot'ów nie jest klatkożerna po zastosowaniu plików innych modów FPS gwałtownie spadało


no no nieźle wibwk :lol: skoro masz jakieś pojęcie o grzebaniu się w tym to popróbuj jeszcze dołączyć do tego UWAC jak ci się uda to jesteś bogiem ;) no i oczywiście podziel się informacjami z innymi kolegami

pozdrawiam
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez alwi » 16.09.06, 13:37

...i jeszcze jakbys mogl opisac ktory plik za co odpowiada to bede dozgonnie wdzieczny
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dragonfly » 25.09.06, 00:07

Mam pytanie do większych "plikogrzebaczy". Otóż stosując ten mix, radar znowu zachowuje się dziwnie, tzn. nie tak jak w GW, co byłoby porządane. W GW jeśli radar wykrył jakiś obiekt, wiązka rozszerzała się na konkretnym kącie. Natomiast w "golasie" i RUB, wiązka zawsze była prosta, bez zmian. Czy ktoś wie w jakim pliku modyfikuje się tą wartość? Sprawdzałem już plik sesnors.cfg, ale wygląda identycznie takw RUB jak i w GW.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez wibwk » 25.09.06, 09:04

dragonfly napisał(a):Mam pytanie do większych "plikogrzebaczy". Otóż stosując ten mix, radar znowu zachowuje się dziwnie, tzn. nie tak jak w GW, co byłoby porządane. W GW jeśli radar wykrył jakiś obiekt, wiązka rozszerzała się na konkretnym kącie. Natomiast w "golasie" i RUB, wiązka zawsze była prosta, bez zmian. Czy ktoś wie w jakim pliku modyfikuje się tą wartość? Sprawdzałem już plik sesnors.cfg, ale wygląda identycznie takw RUB jak i w GW.

Prawdopodobnie chodzi o plik Sensors.dat, GW jest chyba jedynym modem który nie stosuje urealnionych wartości radaru i wykrywaczy wiązki zawartych w modzie Stieblera "Radar detection".

P.S.
Trochę bez zastanowienia napisałem tekst powyżej, chociaż to też istotny element, ale w tym wypadku prawdopodobnie chodzi o to że zostały zamienione pliki w katalogu Submarine, są tam m.in. pliki odpowiedzialne za wyświetlanie wnętrz i przyrządy.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 25.09.06, 11:18

Spróbuję poeksperymentować.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Krzol » 02.11.06, 02:45

Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.


Czy ten sposób podmienia też damage model statków? Ostatnio T3 musiałem wykańczać czterema węgorzami (magnetyki), doprawić trochę z pukawki, a i tak bardzo niemrawo schodził zwiedzać florę na dnie. W związku z tym mam niejakie podejrzenie, że ostaje się moduł uszkodzeń z Gray Wolves, a chciałbym mieć ten z RUB'a.

Lekko jeszcze zboczę z tematu. Chce mieć SH3 odpicowanego jak ta lala: full real + ładna grafa + bajerki z Gray Wolves.
Jakie konkretne mody i dodatki polecacie oprócz GW, RUB'a i SH3 Commandera?
Krzol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 02.11.06, 02:22
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez alwi » 02.11.06, 08:13

Krzol napisał(a):
Najprostszą metodą jest dodanie do GW plików kampanii, i zaktualizowanie katalogów Sea, Roster, Air, Submarine (tu tylko typy), plików DefSide, flotilla, Guns, Sensor, Shell, Camera, mam nadzieję że nie pominęłem niczego.


Czy ten sposób podmienia też damage model statków? Ostatnio T3 musiałem wykańczać czterema węgorzami (magnetyki), doprawić trochę z pukawki, a i tak bardzo niemrawo schodził zwiedzać florę na dnie. W związku z tym mam niejakie podejrzenie, że ostaje się moduł uszkodzeń z Gray Wolves, a chciałbym mieć ten z RUB'a.

Lekko jeszcze zboczę z tematu. Chce mieć SH3 odpicowanego jak ta lala: full real + ładna grafa + bajerki z Gray Wolves.
Jakie konkretne mody i dodatki polecacie oprócz GW, RUB'a i SH3 Commandera?




Ja takze mam takie pragnienia jak Ty, i po wszystkich kombinacjach stwierdzilem ,ze warto poczekac na Moda GWx (nastepca GW1.1a). Takze na poczatku twierdzilem,ze GW jest troszke przesadzony ,ale po przeczytaniu ksiazki oraz spedzeniu setek godzin na zachodnich stronach z archiwalnymi postami cytowanymi od weteranow moge stwierdzic,ze w GW chlopcy naprawde realnie podeszli do skutkow trafien torpeda. Sa przypadki niewytlumaczalne (zwanymi wyjatkami) jak np 3 T3 trafiaja w to samo miejsce. Po takiej eksplozji z grodzi zostaje miazga i jesli okret nie peknie na pol to przynajmniej musi sie przegiac. Widzialem na archiwalnych filmach szkolenie zalog U-botoow ba Baltyku i uwierzcie skutek trafienie torpeda jest tragiczny. Oczywiscie biore poprawke na wiele czynnikow jak typ statku (grubosc stali, ilosc grodzi,zanurzenie okretu, ladunek oraz miejsce trafienia torpedy) i mam nadzieje,ze w grze to wszystko jest uwzglednione ,ale aby po 3 trafieniach praktycznie w sam srodek okret jakby nigdy nic plynal sobie dalej to juz lekka przesada. Pozostaje czekac na GWx albo na SH5 bo jakos nie ciagnie mnie do walki z kosno okimi w SH4 :)
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Myszkin » 02.11.06, 11:00

alwi napisał(a):Ja takze mam takie pragnienia jak Ty


Panowie, tolerancja tolerancją, ale proponuję, żebyście przeszli na priwa :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Krzol » 02.11.06, 12:19

Myszkin napisał(a):
alwi napisał(a):Ja takze mam takie pragnienia jak Ty


Panowie, tolerancja tolerancją, ale proponuję, żebyście przeszli na priwa :wink:


Słodkie, ale ja bym chciał wiedzieć jak podmienić ten nieszczęsny model uszkodzeń :wink:.
Krzol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 02.11.06, 02:22
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez majama » 02.11.06, 15:51

Ja ze wzgledu na ten nieszczesny modek uszkodzen oraz na zwiekszone wymagania sprzetowe pozostałem n azawsze przy RuB. Jednak i sam Rub 1.45 tez wydawal mi sie załatwy wiec wyeliminowałem kontakty radiowe o pobliskich celach oraz usunąłem znaczki tych celów z mapy. To według mnie w samym Real Uboat 1.45 było zbyt dużym ułatwieniem, bo pokazywało od razu kurs i typ celu.

Do tego dorzuciłem swoje grafiki, nowe wersje dymu, nowe kolory torped i jakies pomniejsze zmiany. W sumie mam swój modpack który zachowuje na wypadek ponownej instalacji SH3. Mógłbym to gdzies udostepnic ale wymagałoby sporej ilości megabajtów na serwerze.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin


Posty: 21 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron