1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 22 z 421 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42

Postprzez driver134 » 04.03.07, 15:29

nie lubie GWX jakoś mi nie pasuje
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 05.03.07, 06:33

Ja niestety nie znalazlem tego modzika z obracajaca sie antena na mostku czekam na inne informacje na ten temat pomocy
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Re: Mody

Postprzez Franz Vuttke » 08.03.07, 11:32

kimanU-101 napisał(a):Ja niestety nie znalazlem tego modzika z obracajaca sie antena na mostku czekam na inne informacje na ten temat pomocy


Poszukaj w tym watku:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=78792
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Postprzez Franz Vuttke » 09.03.07, 12:36

A widzieliście juz Skin Packa do GWX

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=106823

Palce lizac.
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Mody

Postprzez kimanU-101 » 10.03.07, 09:37

W jaki sposob mozna zapodac gory lodowe w karierze czekam na pmoc
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Re: Mody

Postprzez wibwk » 10.03.07, 09:41

kimanU-101 napisał(a):W jaki sposob mozna zapodac gory lodowe w karierze czekam na pmoc

Nie rozumiem pytania, chcesz mieć punkty za storpedowanie którejś? :shock:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Mody

Postprzez kimanU-101 » 11.03.07, 20:59

Nie ale nigdy sie ni natrafilem na nie a ladnie to wyglada
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez majama » 18.03.07, 11:02

wrzuciłem sobie kiedys moda który dodaje delfiny na morzach, ale jakoś ich dotąd nie spotkałem, czy komus sie to udało zobaczyć?
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Góra » 08.04.07, 19:58

Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez SD_Torpedo » 03.05.07, 23:57

A ja mam taką propozycję. :D

Mod graficzny
Mod, który zmienia troszkę grafikę w grze. Większośc tekstur zaczerpnięta jest z modu Grey Wolves ale nie tylko. Generalnie nie koliduje on z prowadzoną kampanią i trybem multi ale trzeba pamiętać o jednym. Wyższa jakość tekstur = wieksze wymagania sprzetowe.
Tak wiec polecam instalowanie tego moda tym, których kompy sa w stanie to uciągnąć bez wpływu na płynność gry.
Pamiętajmy, że jeżeli gra chodzi wolniej u nas to psujemy zabawę innym w trybie multi!
"Minimalne wymagania: procesor 1,8 GHz; pamięć ram 512, karta graficzna

http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=50

oraz......
Mod dzwiękowy

Mod ten podmienia bardzo dużo dźwięków w grze co powoduje, że naprawdę można poczuć klimat pływania. Dźwięki są zaczerpnięte z różnych źródeł. W większości z modu Grey Wolves ale nie tylko. Mod ten nie zmienia komend oficerów poza dwoma: trafienie torpedą i zanurzenie alarmowe.
Zainstalowanie tego modu nie powoduje konfliktów w grze. Nie koliduje w żaden sposób z trybem multi czy z prowadzoną aktualnie kampanią.
Zyczę dobrego klimatu!

http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=48

Pozdrawiam w imieniu Seadevils
SD_Torpedo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 01.11.05, 17:52

Postprzez piechcik » 04.05.07, 21:20

Czy w GWX ktoś słyszał dźwięk strzelających nitów?? U mnie ten dzięk jest, ale w grze go nie słyszę.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Raff » 23.05.07, 17:23

Błagam! działający link do Grey Wolves 1.1!
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez shalashaska » 24.05.07, 13:29

shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Raff » 24.05.07, 13:43

Dzięki za fatygę, Ale na ostatniej z tych stron byłem. Tam było kiedyś Grey Wolves, a teraz na większości stron internetowych jest Grey Wolves Expansion, Przy którym mój komp ma szanse uruchomienia równe zwycięstwu w przeciąganiu się z mamutem. Chodzi mi o Grey Wolves, nie o GWX
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez shalashaska » 24.05.07, 23:19

O ile się nie mylę to ja mam GWX i to jest Grey Wolves.Chyba wiem w co gram i widzę jak nazywają się pliki instalatora :wink:
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 25.05.07, 11:00

Samo Grey Wolves było pierwotną wersją tego moda. GWX to jego późniejsza wersja.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Raff » 25.05.07, 13:32

dragonfly napisał(a):Samo Grey Wolves było pierwotną wersją tego moda. GWX to jego późniejsza wersja.
I GWX ma wyższe wymagania... Grey Wolves to pierwsza wersja, GWX to Grey Wolves Expansion.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez churchill » 01.06.07, 12:06

Miałem ostatnio troche przerwy z SH3 i przyznam że nie jestem za bardzo w temacie stąd moje pytanie : Panowie czy mógłby mi ktoś powiedziec co to jest GWX-TA ??
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez zulu » 13.06.07, 07:05

Raff napisał(a):
dragonfly napisał(a):Samo Grey Wolves było pierwotną wersją tego moda. GWX to jego późniejsza wersja.
I GWX ma wyższe wymagania... Grey Wolves to pierwsza wersja, GWX to Grey Wolves Expansion.

Po ściągnięciu stwierdzam że dodatkowe mozliwości są które wymagały by były sprzętorzerne są jako dodatkowe mody. Wkurzyło mnie to że całość trzeba instalować na SH3 bez możliwości odinstalowania więc -> zrobiłem z całości moda którego można wrzucić na gołego SH3 patch 1.4.
Ogólnie mówiąc teraz to zupełnie inna gra. :lol:
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 13.06.07, 11:14

zulu a jest do sciagniecia ten twój mod
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez zulu » 15.06.07, 07:43

Temat jest prosty jak budowa cepa.
1. ściągasz GWX-a
2. ściagasz pacha 1.03 GWX
3. Tworzysz sobie katalog do którego wrzucasz plik SH3.exe i basic.cfg (jeśli dobrze pamiętam) oczywiście z zachowaniem struktury katalogów gdyż GWX sprawdza czy są właśnie tylko te dwa pliki.
4. odpalasz GWX ze wskazaniem na Twój katalog
5. Czekasz aż całość się przekopiuje
6. w GWX-ie jest katalog z MODAMI do JSGE więc całość wrzucasz do tego katalogu (oczywiście tworząc tam swój katalog np GWX 1.00)
7. Analogicznie z patchem ale tu przy rozpakowaniu dostaniesz ostrzeżenie że nie ma plików og GWX 1.00 ale to olewasz i jedziesz dalej - w ten sposób masz pliki z paczem 1.03
8. ponownie przezuczasz to do katalogu z Modami jako np. GWX 1.03
9. Przerzutka całości co SH3 i za pomocą JSGE instalujesz GWX i później jak masz ochotę GWX 1.03 jako mody na SH3. Oczywiście można od razu 1.03 wrzucić na 1.00 ale jak kto woli tak sobie zrobi
10. w katalogu z Modami są inne mody które są opisane szczegułowo w pliku pdf który znajduje się w katalogu z dokumentami a które można dodatkowo zainstalować w zależności od uznania
11. trzeba pamiętać że wskakuje nam wersja EN więc warto skopiować wcześniej plik en_menu i doprowadzić go do analogii jak w GWX (około godziny roboty)
12. ot i cała filozofia. pytania ?

miło wrócić do SH3 po roku czasu w takiej odsłonie. Jak mam kupić SH4 i wnerwiac się przez następne 2 lata to poczekam aż moderzy doprowadzą tą grę do grywalności i cena spadnie do 30-40 zł.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 15.06.07, 18:48

zulu napisał(a):miło wrócić do SH3 po roku czasu w takiej odsłonie. Jak mam kupić SH4 i wnerwiac się przez następne 2 lata to poczekam aż moderzy doprowadzą tą grę do grywalności i cena spadnie do 30-40 zł.

Święta słowa i amen, co do SH3 to na szczęście działalność moderów tylko trochę osłabła i ci którzu potrafią wykorzystać pojedyńcze mody w kampanii mają niezłą radochę, w 4 też tak będzie, za rok lub dwa :wink:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez wibwk » 20.09.07, 23:54

No i w poście powyżej myliłem się co do SH3 i moderów, dołączyła nowa pracowita grupa i nowych modów jest na potęgę, najciekawszy dla mnie to taki który urealnia widzialność statków i okrętów, najpierw widzi się sam dym i wachmani go wykrywają. Wszystko oczywiście na subsim.com
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Raff » 05.10.07, 19:26

Uczę się celować manualnie. Ściągnąłem NavMapTools Jiima. Co muszę zrobić, aby po naniesieniu pozycji statku pokazało mi się to:
Obrazek
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez peter13135 » 15.10.07, 13:34

czy mógłby mi dać ktoś linka do moda który zamienił by wode na bardziej przejżystą????
bo tu troche sie zrobił bałagan i niemoge znaleźć
peter13135
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 15.10.07, 13:30

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 22 z 421 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości