FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Dla mnie również to była zagadka, w czasie moich karier bywał róznie, niektóre miały nieograniczony zapas niektóre odwrotnie.
s0nar nie wiem dlaczego sie śmiejesz, skoro ktoś pyta wypada odpowiedzieć zamiast się naśmiewać.
Do 3d zależnie co chcesz dokładnie robić z komercyjnych:
1. 3D Studio MAX, ogrom tutoriali i wideo tutoriali na sieci, aktualna wersja 2009.
2. Maya, główny konkurent powyższego, sporo tutoriali na sieci.
3. SOFTIMAGE|XSI jedno z najpotężniejszych narzędzi do modelingu 3d i postprodukcji, używany m.in. przy produkcji Star Wars: Episode II i Happy Feet.
4. Houdini, kolejny gigant do modelingu tworzenia animacji, efektów filmowych itd.
5. Cinema4D, dość młody program który ma wielu zwolenników, jakie ma możliwości nie wiem nie miałem okazji w nim popracować.
6. trueSPACE chyba najmłodszy z komercyjnych programów, ma bardzo łatwy dostęp do silnika symulującego fizykę co ułatwia tworzenie animacji.
Do wyboru do koloru
Z tego co przeglądałem subsim to do modelowanie okrętów większość używa 3D Studio Max.
Jako ciekawostkę podam Blender Najpopularniejszy darmowy program do modelingu, animacji, postprocesingu itd. Liczba zwolenników i zastosowań rośnie z dnia na dzień
kimano-u96 napisał(a):Czy zna ktos dobry program do obróbki 3d tylko nie SD3
sOnar napisał(a):ha ha ha - od kiedy S3D jest programem do 3D...
s0nar nie wiem dlaczego sie śmiejesz, skoro ktoś pyta wypada odpowiedzieć zamiast się naśmiewać.
Do 3d zależnie co chcesz dokładnie robić z komercyjnych:
1. 3D Studio MAX, ogrom tutoriali i wideo tutoriali na sieci, aktualna wersja 2009.
2. Maya, główny konkurent powyższego, sporo tutoriali na sieci.
3. SOFTIMAGE|XSI jedno z najpotężniejszych narzędzi do modelingu 3d i postprodukcji, używany m.in. przy produkcji Star Wars: Episode II i Happy Feet.
4. Houdini, kolejny gigant do modelingu tworzenia animacji, efektów filmowych itd.
5. Cinema4D, dość młody program który ma wielu zwolenników, jakie ma możliwości nie wiem nie miałem okazji w nim popracować.
6. trueSPACE chyba najmłodszy z komercyjnych programów, ma bardzo łatwy dostęp do silnika symulującego fizykę co ułatwia tworzenie animacji.
Do wyboru do koloru
Z tego co przeglądałem subsim to do modelowanie okrętów większość używa 3D Studio Max.
Jako ciekawostkę podam Blender Najpopularniejszy darmowy program do modelingu, animacji, postprocesingu itd. Liczba zwolenników i zastosowań rośnie z dnia na dzień
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Transfer do innej bazy
Mam pytanie : czy jeśli zgłoszę wniosek o transfer do innej flotylli to załoga i UBoot przechodzi ze mną ?
- Torwald
- Tonaż: 1.000 BRT
- Dołączył(a): 17.09.08, 18:42
Wojtek15 napisał(a):dragonfly napisał(a):Na przyszłość nie zaśmiecaj proszę forum, tylko krótkie pytania zadawaj tutaj
Może żeby to umożliwić temat powinien nazywać się "FAQ - tu zadajemy krótkie pytania".
Dzięki za radę - zrobione!
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Kontakty w RUB
Witam mam rub 1.45 i denerwują mnie te "znikające" przy przybliżeniu kwadraty(łodzie). Słyszałem że jest taki "unreal uboat" który to naprawia, ale wszędzie są już stare linki. Czy ktoś ma tą poprawkę?
- Lesiu142
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.08, 15:33
- Lokalizacja: Grudziądz
Kampania w SH3
moze to troche glupie pytanie ale nie wiem jak sie przechodzi kampanie tzn wykonalem wszystkie zadania co mialem w danej misji zrobic i potem na koniec plyne do portu i nic.....?
- Mave
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 20.12.08, 12:45
Pytanko
Na początku chciałbym się z wami przywitać. Gram w SH III trzy lata i od teraz mam nastepujący problem:
1. Tworząc postać i włączając kariere mam 5000 pkt reputacji.
2. Nie moge zmienić poziomu trudności(nie ma tej zakładki).
3. Zniknęło intro(przez 3 lata było )
Prosze pomóżcie!!!!
Intel Pentium 4( 2,46 GHz) , 756 ramu , Radeon 9600, dysk 120 GB.
Windows XP SP2
1. Tworząc postać i włączając kariere mam 5000 pkt reputacji.
2. Nie moge zmienić poziomu trudności(nie ma tej zakładki).
3. Zniknęło intro(przez 3 lata było )
Prosze pomóżcie!!!!
Intel Pentium 4( 2,46 GHz) , 756 ramu , Radeon 9600, dysk 120 GB.
Windows XP SP2
- hubercik18
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 21.12.08, 17:54
i jeszcze jedno pytanie. Czemu realizm mam cały czas na 0 mimo że zaznaczyłem kończenie się tlenu,paliwa, realistyczny przeładunek. Wcześniej tak nie miałem.
- hubercik18
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 21.12.08, 17:54
a jak mam usunąć z rejestru. Jak to zrobić
I jeśli postanowię usunąć grę to który to jest plik z karierą (zeleży mi bo ostatni patrol 44.000 brt) żeby mógł skopiować a potem spowrotem wrzucić?
I jeśli postanowię usunąć grę to który to jest plik z karierą (zeleży mi bo ostatni patrol 44.000 brt) żeby mógł skopiować a potem spowrotem wrzucić?
- hubercik18
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 21.12.08, 17:54
Wpisujesz komendę regedit do start->uruchom i wyszukujesz sciezke: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\Silent Hunter III i ją usuwasz. Co do saveów domyślna scieżka: C:\Moje dokumenty\SH3\data\cfg\Careers. Tylko, że nie jestem pewien czy po reinstalacji gry stare sejwy bedą działać
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
Zależy czy grasz na gołej wersji czy GWX:
Na gołej wersji dostajesz 100 pkt za przeszukanie akwenu zleconego plus 100 pkt bodajże za ręcznie dotarcie do portu.
W GWX'ie natomiast zniesiono pkt za przeszukanie akwenu zleconego no i nie ma mozliwosci powrotu z pełnego morza do portu(teleporty niedostępne, trzeba brać poprawkę na paliwo )
Na gołej wersji dostajesz 100 pkt za przeszukanie akwenu zleconego plus 100 pkt bodajże za ręcznie dotarcie do portu.
W GWX'ie natomiast zniesiono pkt za przeszukanie akwenu zleconego no i nie ma mozliwosci powrotu z pełnego morza do portu(teleporty niedostępne, trzeba brać poprawkę na paliwo )
- Dawid[PL]
- Tonaż: 53.000 BRT
- Dołączył(a): 14.01.08, 03:29
Sejwy i konfiguracja gry to cały katalog SH3 w Moje Dokumenty plus katalog CFG w katalogu z grą. Katalog SH3 jest tworzony przy pierwszym uruchomieniu gry, pod warunkiem że wcześniej go tam nie było. Jeżeli jest obecny, pierwsze uruchomienie po reinstalacji nie wprowadza w nim jakichkolwiek zmian po prostu gra próbuje wczytać konfigurację gry i profilu.
Co do nowej instalacji to jeżeli ostatni sejw jest po powrocie do bazy, a po reinstalacji dodasz wszystkie takie same mody jakie miałeś to nie powinno być problemów z kontynuacją. Warunek musisz być w bazie.
Plik intra można skasować a gra i tak będzie się ładować, tak samo pliczek z logo Ubi-kacji, oba w formacie .wmv.
Co do nowej instalacji to jeżeli ostatni sejw jest po powrocie do bazy, a po reinstalacji dodasz wszystkie takie same mody jakie miałeś to nie powinno być problemów z kontynuacją. Warunek musisz być w bazie.
Plik intra można skasować a gra i tak będzie się ładować, tak samo pliczek z logo Ubi-kacji, oba w formacie .wmv.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości