1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

SH3 Allies Conversion

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 67 • Strona 1 z 31, 2, 3

SH3 Allies Conversion

Postprzez Chris » 06.07.05, 05:07

Pozdrawiam z Chicago !

Zgory przepraszam za bledy poniewaz jezyk polski pisany mam slaby.

W przeszlosci jak jeszcze studiowalem to duzo wicej milem czasu na mod do gier. Robilem dodatki do ST Armada 1&2, Klingon Academy, Red Baron, US Airforce, SH2, DC i duzo wicej. Moj nick byl znany jako Orzel, ZeroEscape, Black_Angel.

Niemam tak duzo czasu ale po troszku i regularnie bede budowal ten mod.

SH3 Allies Conversion (SH3AC) wyeliminuje Niemcow i doda Polske jako playble kraj. Potem dodam England, US. Glowna gra bedzie z punktu aljanckiego.

Jak dotej pory mam sub Orzel ktora mozna juz grac, jest to oczyiscie wczesna wersja.

Narazie ORP Orzel jest bazowany na niemickim 3d modelu Type XXI bo mysle ze najbardziej mi przypomina Orla.

Chcialbym odwas pomocy w tym dosyc duzym mod. Potrzebuje kogos kto by chcial sie przylaczyc do tego mod.

Ktokolwiek jest chetny nie sie zemna z konaktuje.

Bede w krotce mial Alpha wersje do tesowania.

Narazie Chris,
Ostatnio edytowano 08.07.05, 07:25 przez Chris, łącznie edytowano 1 raz
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 06.07.05, 06:14

hmm....a na czym miałaby polegać współpraca? Szukasz grafika, muzyka, eksperta historycznego ?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Chris » 06.07.05, 06:34

Czesc Jagdtiger,

Wiesz cokolwiek, ktokolwiek moze pomuc. :D

Ja np potrafie robic wszystko ale jesli musilabym wybrac to wolalbym porgramowac, kodowac......

Wiec jesli kots ma talent graficzny i moglby zrobic polskie mundury dla zalogi bylo by fajnie. Robienie textures, 3D models, chociaz teraz narazie ciezko jest mowic o nowych modelach. Narazie to moge uzywac instniejace juz modele i je mieszac a zeby uzyskac nowy model. To jest zmudna robota w hex-edit.

Koncentruje sie natym narazie co jest najlatwiej zrobic uzywajac jak najwiecej gotowych juz elemnto z gry. Przy pewnej modyfikacji mozna szybko stworzyc nowe elemnty do gry.

Narazie jesli ktos moze wybrac juz istniejacy niemiecki model lodzi podwodnej. Ja wybralem Type 21 ale.... niema ona tylnych torped tylko przednie znow nieco lepiej wyglada niz np type 9 ale znow type 9 ma juz 2 tylne torpedy. To jes moja mala dylema wybrac bazujacy model dla orla. Narazie przerobilem type 21 na orla tyle ile moglem torpedy tyle wyglada nato ze mozna zrobic ale musial bym hex edit 3d model dat file i zobaczyc.

Narazie Chris
PS. Sorry za bledy.......
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 06.07.05, 08:19

Oj to wybrałeś sobie bardzo ciężkie zadanie. Podstawa to dobry grafik i koder. Najgorzej chyba będzie tak zmodyfikować kod, aby z jakiegoś U-Boota zrobić Orła. Różnice są praktycznie we wszystkim. Ciekaw jestem czy będziesz to chciał zrobić maksymalnie realistycznie? Jak wiadomo Orzeł miał 12 wyrzutni torped, 4 na dziobie, 4 na rufie i 4 obrotowe na śródokręciu. Z tymi ostatnimi byłby największy kłopot, ciekawe czy to w ogóle jest możliwe do zaimplementowania w tym modzie. Drugi problem to zmodyfikować kampanię. Tutaj jest cała masa roboty. Trzeba by też zmodyfikować mapę Bałtyku a dokładniej - porty. W grze odwzorowany jest tylko Gdańsk, trzeba by dodać Gdynię, Hel i mniejsze porty jak np Puck czy Świnoujście.

Co do modelu to uważam że najrozsądniej będzie stworzyć od nowa model okrętu bez wzorowania się na jakimkolwiek U-Boocie. XXI tylko trochę jest podobny do Orła.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Chris » 06.07.05, 08:52

Narazie krok po kroku. Orla nie zbudowali za jeden dzien :D

Comam juz zrobione i dziala:

mapa jesli chodzi o mape mista to niebedzie problem jest to latwe do zrobienia niejest ona hardcoded jesli chodzi o dodawanie miast, wiec bedzie to tylko kwestja czasu.

Mam zrobione dane techniczne dla orla take jak;

1. wypornosc
2. glebokosc zanurzania
3. predkosc pod i nad woda
4. zasieg plywania
5. dlugosc
A wiec genralne dane Orla.

Jesli chodzi o wyrzutnie torpedowe to narazie uzyje to co jest a wiec zdecydowalem sie uzyc type 9c lodzi dla orla narazie. Reszta rzeczy technicznych jest taka jak ma byc oprucz wyrzutni torpedowych noi modelu 3d.

Oczywiscie ze chcilbym dodac prawidlowy model ale wszystko sie bedzie robic w czasie.

Narazie chce miec podstawe tego mod to zaczy jak juz mowilem uzyc jak najwiecej rzeczy z gry a potem jak wicej tools sie pojawi noi wiecej sie dowie to bede zmienial model i inne rzeczy.

Jak narazie teraz w mod ja moge plywac razem z Anglikami (allies) przeciwko Axis i dziala to juz. Gra rejestruje zatopienia wrogich Niemieckich statkow.

Mam pytanie, jakgleboko moglby sie zanurzyc Orzel lub Sep. Dane techniczne sa 80 do 100 metrow. Jaka jest masymalne realistyczne zanurzenie?

Narazie Chris,
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Ar2rM » 07.07.05, 21:46

Chris...

Zakladam ze to co mowisz jest 100% prawda i ze posiadasz odpowiednie umiejetnosci.
Moj pomysl jest nastepujacy:

Twoja propozycja przerobienia gry na "strone aliancka" jest ciekawa ale pytanie czy nie warto pokusic sie najpierw o rozwiazanie usterek o ktorych mowa jest w temacie "Bugi".
Np. sprawa wiadomosci radiowych... "badz bardziej agresywny","dobra dobota", "konwoj....", "wracaj do bazy" to troche za malo.
to i duzo wiecej niedorobek... a przede wszystkim bugi ktore wykryli gracze z tego forum.
Uczynmy ta IDEALNA a potem bawmy sie w przerobki programowe.



pozdrawiam Ar2rM
Ar2rM
 

Postprzez Last crusier of von Spee » 07.07.05, 22:12

Chris - fajny pomysł, tylko z tym XXI jako Orzeł to za bardzo mi nie pasuje.
W sumie to on najbardziej podobny to do IX był z całej tej paczki...
Last crusier of von Spee
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 18.09.04, 20:41
Lokalizacja: Rumia

Postprzez Chris » 07.07.05, 23:58

Ar2rM,

:D Tak tojest w 100% prawda, i tak mam umiejetnosci 8)

Podczas tworzenia tego mod, staram sie naprawiac co moge. Jednak glowna uwage daje na conversion.


Last crusier of von Spee,

Zmienilem Orla z Type 21 na Type 9c narazie az tworzenie nowych modeli stanie sie realne.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 08.07.05, 05:53

A nie da się przemodelować albo od podstaw stworzyć nowego modelu?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Chris » 08.07.05, 06:40

Da sie od podstaw zrobic model, tylko narazie bedzie trudno go zaimplemntowac w grze. Niema SDK azeby 3D model z konwertowc do gry.

Da sie modyfikowac instniejace modele w grze uzywajac hex editora np tak jak sergbuto to robi.

Bede prubowal wziasc wieze z type 21 i dac ja na type 9c w tedy juz bardzziej to bedzie wygladalo jak ORP Orzel.

Narazie pracuje nad konceptem tego mod i chce przygotowac fundament na to wszystko a potem bede sie koncentrowal nad nowymi modelami i innymi rzeczami.

Chce wypuscic wczesna Alpha dla kilku chetnych osob juz jak najszybciej. A zeby testowac nowa campaign (karjere).

Zrobilem duze modyfikacje w campaign i duzo innych zmian i musze miec testy od ludzi bo ja tez tak nie moge wszystkiego dokladnie przetestowac sam.

Chris,
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 08.07.05, 09:03

No to ja się piszę na betatestera.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Gość » 11.07.05, 00:59

Jagdtiger,

Ok niema sprawy, mam pare pytan:

1. Jaka wersje SH3 uzywacie czy to jest Europejska Angielska wersja czy Polska?

2. Czy zrobic imona zalogi (marynarzy,oficerow) lodzi podwodnych bazowanych na orginalnych imonach czy wymyslec fikcyjne imiona.

To piersze pytanie pytam dlatego ze ja robie ten dodatek na Amerykanskiej wersji DVD. Versja Amerykanska DVD dziala z Europejsk-Angileskom wersja. Problem moze byc wersji Polskiej lub Niemieckiej.

Ale oczywiscie mozna pozniej zrobic ten dodatek na Polska wersje tez. Ale to dopiero pozniej bo teraz niemam dostepu do Polskiej wersji SH3.
Gość
 

Postprzez Gość » 11.07.05, 01:27

Co juz jest zrobione:

1. Statki Polskie:ORP Baltyk, ORP Wicher, ORP Burza, ORP Grom, ORP Blyskawica, ORP Rys, ORP Zbik, ORP Wilk, ORP Orzel, ORP Sep, ORP Gryf. Dane techniczne sa orginalne bazowane na autentycznych danych statkow razem zlodziami podwodnymi. Ciagle jeszcze pracuje nad autentycznym ich uzbrojeniu. Tutaj robie nowe typy broni dlanich. Modele narzie sa bazowane na juz istniejacych modelach dopuki niepojawi sie SDK do SH3 lub importer modeli.

2. Pracuje nad detaliczna mapa obszaru Gdanska i jego okolicy wazny w czasie wrzesniowej campaign 1939.

3. Jets juz gotowa w pelni dzialajaca campaign ktura dziala z punktu allies (alianckiego). Trzeba jesscze oczywiscie zmodyfikowac orginalna campaign i dodac wiecej akcji dla allies.

4. Wiadomosci radiowe bedzie ichduzo wicej beda one wysylane do gracza i tez ogolnie dla niby innych statkow.

5. Inne lodzie podwodne ktorych brak w grze orginalnej beda sie pojawiac. Niekture beda plywac a niekture beda poprostu stacjonarne a zeby dodac realismu. Np. randomowo beda wkladane lodzie Niemieckie podwoda w kolicach i rejonach konwoji. Spowoduje to ze alianckie statki takie jak destroyers beda atakowaly te wrogie lodzie. Testowalem to juz i dziala, lecz niewiem jake beda tego skutki na dluga mete ale zobaczymy w testach alpha.

Duzo jest pracy i robie to w wolnym czasie mod gier jest damnie jak modlerstwo dla innych. Chcialbym miecwicej czasu nato ale regularnie i powoli bedie wszystko co trzeba.

Prosze was o jakies pomysly do tego dodatku. Napewno macie jakies dobre pomysly chialby je uslyszec. Jesli sa fajne mozna je dodac.

Planuje tez zrobic wersje tego dodatku ale to pozniej jako "What If" Czyli co by moglo byc. Np jesli Polska miala by silna marynarke wojenna i byla by duzo silniejsza np miala pancerniki , lotniskowce co by moglo byc jesli Polacy byli by mocarstwem. To jest taka fantazja moja zawsze otym marzylem widziec Polske silna i Polkow wspolpracujocych z soba i trzymajacych sie razem niz jak jest w rzeczywistosci. Jedynie Wojny jednoczyly Polakow ale zazwyczaj to juz bylo zapozno na cokolwiek ale coz :)
Gość
 

Postprzez Chris » 11.07.05, 01:31

Oops zapomnialem sie zalogowc, te dwa postings (Guest) na gorze to bylem ja.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 11.07.05, 01:39

Obszary ktore dodaje i powiekszam to: Gdynia, Hel, Westerplatte

Beda tam shore battery, AA battery, przybzezne portyze statkami historycznymi.

Jak macie jakies sugestje zeby jeszcze cos dodac historycznego to prosze powiedziec. To jest projekt ktory ciagle bedzie modyfikowany az do perwekcji dlugo po jego wypuszczeniu
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Jagdtiger » 11.07.05, 06:07

Ja mam europejską wersję gry obecnie 1.4b.

Mam jeszcze pytanie...czy w 39 roku będą polskie wodnosamoloty, które bazowały zdaje się w Pucku?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Myszkin » 11.07.05, 14:27

Anonymous napisał(a):Co juz jest zrobione:
1. Statki Polskie:ORP Baltyk, ORP Wicher, ORP Burza, ORP Grom, ORP Blyskawica, ORP Rys, ORP Zbik, ORP Wilk, ORP Orzel, ORP Sep, ORP Gryf. Dane techniczne sa orginalne bazowane na autentycznych danych statkow razem zlodziami podwodnymi.


Chiba "okręty", co?

"Łodzie podwodne"? Łodzie - tylko wiosłowe.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Grom » 11.07.05, 14:39

Myszkin spokojnie :) Chris napisal, ze mieszka w USA i nie wlada swobodnie jezykiem ojczystym. Co innego nasi rodowici polonisci ;)
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Myszkin » 11.07.05, 21:50

Grom napisał(a):Myszkin spokojnie :) Chris napisal, ze mieszka w USA i nie wlada swobodnie jezykiem ojczystym. Co innego nasi rodowici polonisci ;)


A to chyba, że tak... :oops:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Chris » 11.07.05, 22:08

Grom,
Dziekuje za wsparcie i zrozuminie noi przedewszystkim widac ze inni czytaja to co pisze bo wiesz ze napisalem ze jezyk polski niejest moja silna strona i ze przepraszam za bledy ktore robie piszac w jezyku polskim.


Myszkin,
Wiesz staram sie jak moge pisac to jest polskie forum wiec pisze po polsku i nawet dziekuje za poprawienie mnie w bledach. :wink:

Pozdrawiam Chris, I przepraszam za bledy ktore robie w jezyku polskim :shock:
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez Chris » 11.07.05, 22:25

Jagdtiger,

Tak beda polskie wodnosamoloty. Glowna baza lotnicza wedlug danych historycznych bedzie w Puck z najwiekszym lotniskiem. Nastepna jest w Rumia-Zagorze i jescze jedna wspomagajaca basa lotnicza bedzie blisko Kepa Oksywska.

Wiec samoloty wodne sa: Lublin R-VIII ter/hydro, Cant Z.506B, Lublin R-XIII bis/hydro, Lublin R-XIII ter/hydro, Lublin R-XIII G/hydro, RWD-13, Lublin R-XIII G, RWD-17W, Lublin R-XIII bis/hydro, Schreck FBA-17HE2, Nikol A-2.
Chris
Leutnant zur See
 
Tonaż: 131.000 BRT

Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
Lokalizacja: Chicago

Postprzez lordmercy » 12.07.05, 01:18

Chris

...kurcze, zapowiada sie bardzo ciekawie. Powodzenia, nie pomoge bo sie na programowaniu ni w zab nie znam. Ale trzymam kciuki.

Rezpect :D
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Grom » 12.07.05, 09:01

Grom,
Dziekuje za wsparcie i zrozuminie

Nie ma problemu. Czy szukasz ludzi, ktorzy posluguja sie STUDIO 3D MAX ? Ja sam osobiscie nie mam o tym zielonego pojecia, ale sprobuje naklonic ludzi, ktorzy modelowali jednostki do SH 2
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Boba Fett » 12.07.05, 14:29

Chris

Czytam i oczy mi wychodza z czaszki :D W koncu ktos kto zamiast narzekac na brak symulacji polskich pojazdow (ogolnie nazywajac) robi cos samemu :) Wielkie gratulacje za checi.
Niestety sam nie posiadam zadnych specjalnych umiejetnosci a chetnie bym pomogl w takim projekcie. Jesli moglbym testowac, to byla by to dla mnie niesamowita frajda :)

Pozdrawiam

PS
Moge tez pomoc wiedza merytoryczna na temat lotnictwa morskiego tego okresu, obrony nabrzeznej, polskich portow itd.
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez drajwer » 13.07.05, 20:12

Rewelacyjny pomysł!! BRAWO Chris...
Też mam wersję europejską/angielską DVD 1.4 i pisze się na testy :P

PS
Mam tylko wątpliwości co do bazy wodnosamolotów - Rumia-Zagórze. Sęk w tym że od Zagórza do wody jest "troche" daleko. Jeśłi możesz to napisz skąd masz taką informację. Chyba że jesteś pewien na 100%, a to ja się mylę.
drajwer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 07.01.04, 23:45
Lokalizacja: Rumia

Następna strona

Posty: 67 • Strona 1 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości