SH3 Allies Conversion
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 67
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
drajwer,
Ok ja uzywam wilie zrodel informacji tutaj jest strona dosc ciekawa ktora pisze o Rumia-Zagorze
http://www.polishnavy.pl/index.html
Ok ja uzywam wilie zrodel informacji tutaj jest strona dosc ciekawa ktora pisze o Rumia-Zagorze
http://www.polishnavy.pl/index.html
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
New Update:
Koduje okrety nadwodne i podwodne. Mam nadzieje ze dobrze to napisalem w jezyku polskim
Cholernie trudno oni zrobili a zeby dodac nowy okret do SH3 trzeba duzo hexeditowac 3d modele i inne pliki.
Np w jednym okrecie 3d modelu moze byc okolo 250 zmian do zmienienia lub wiecej.
Szukam teraz Europejskie wersji SH3 azeb zrobic ten dodatek tez na wersje Polska. Beda dwie wersje SH3 Allies Conversion Polska i Angielska moze beda i inne jesli ktos inny to przerobi.
Chris,
Koduje okrety nadwodne i podwodne. Mam nadzieje ze dobrze to napisalem w jezyku polskim
Cholernie trudno oni zrobili a zeby dodac nowy okret do SH3 trzeba duzo hexeditowac 3d modele i inne pliki.
Np w jednym okrecie 3d modelu moze byc okolo 250 zmian do zmienienia lub wiecej.
Szukam teraz Europejskie wersji SH3 azeb zrobic ten dodatek tez na wersje Polska. Beda dwie wersje SH3 Allies Conversion Polska i Angielska moze beda i inne jesli ktos inny to przerobi.
Chris,
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Jesli ktos jest chetny potrzebuje;
1. Testerow - juz jest troch chetnych na testowanie.
2. Historykow ekspertow historji polskiej w campaign 1939
3. Potrzebuje pomysly np jak lub w ktorym roku, miesiacu, dniu zaczac polska campaign w grze. Jak wicie dlugo ona nie trwala wiec chce tutaj dodac czas zaczecia wczesnej gry tylko narazie ciagle kontempluje jak ja zrobic zeby byla interesujaca. Np chailbym dodac w campaign misje treningu, szpiegostwa, i inne ciekawostki np troche fikcyjne a moze i nie jak np przewozenie enigmy do anglji itp.
Wiec jesli macie ciekawe pomysly to prosze piszcie jesli bedzie to fajne to ja to dodam do tego mod.
Chris
1. Testerow - juz jest troch chetnych na testowanie.
2. Historykow ekspertow historji polskiej w campaign 1939
3. Potrzebuje pomysly np jak lub w ktorym roku, miesiacu, dniu zaczac polska campaign w grze. Jak wicie dlugo ona nie trwala wiec chce tutaj dodac czas zaczecia wczesnej gry tylko narazie ciagle kontempluje jak ja zrobic zeby byla interesujaca. Np chailbym dodac w campaign misje treningu, szpiegostwa, i inne ciekawostki np troche fikcyjne a moze i nie jak np przewozenie enigmy do anglji itp.
Wiec jesli macie ciekawe pomysly to prosze piszcie jesli bedzie to fajne to ja to dodam do tego mod.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Chris !!! trzymam za ciebie kciuki. Niszcząca głebokość zanurzania Orła i Sępa wynosiła 120 m. nie mam pojęcia o grafice i kodowaniu, ale służę pomocą w kwestiach historycznych, fotach, rysunkach, widok zewnętrzny i wewnętrzny, ewentualnie modelami w/w jednostek
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Glosujcie na maxymalne zanurzenie orla. Wedlug testow mogl on oficjalnie zejsc na glebokosc 80-90 metrow. To nieznaczy ze on mogl nie zejsc na glebokosc 120 lub wicej metrow. Teoretycznie mowiac orzel i sep mial napewno predyspozycje na zejscia glebiej ale musze zaprogramwac limit moge zrobic dla was niespodzianke jesli chcecie.
Jakolwiek prosze podajcie namiary realistyczne ktore by pasowaly do orla i sepa.
Chris aka Orzel
Jakolwiek prosze podajcie namiary realistyczne ktore by pasowaly do orla i sepa.
Chris aka Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Ok znalazlem info na temat maksymalnego zanurzena Orla i Sepa na tej stronie okrety podwode Orzel i Sep sa Dutch class O 21 submarine na tej stronie tez pisze ze crush depth czyli teoretycznie mowiace masymalne zanurzenie tego typu okretu podwodnego jest 175m
Wiec tutaj jest 175m co o tym myslcie bo chcailbym miec juz te dane w kodowane do gry jak najszybciej. Oczywiscie jesli jest 175m to znaczy ze moze byc jedna wersja 175m, druga 185m, lub trzecia 155m to jest dosc logiczne i realistyczne. Osobiscie watpie zeby ten typ moglby zejsc do 200m lub ponizej 175m
Zobaczcie ta strone http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o21.htm
Wiec tutaj jest 175m co o tym myslcie bo chcailbym miec juz te dane w kodowane do gry jak najszybciej. Oczywiscie jesli jest 175m to znaczy ze moze byc jedna wersja 175m, druga 185m, lub trzecia 155m to jest dosc logiczne i realistyczne. Osobiscie watpie zeby ten typ moglby zejsc do 200m lub ponizej 175m
Zobaczcie ta strone http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o21.htm
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Myszkin,
Bedzie tez Zbik i cala Polska flotylla z 1939. Oprucz moze takich malych stateczkow lub plywajcych materacy dmuchanych
Nawet bedzie Baltyk ktory bedzie zakotwiczony w Gdyni i splenial role jako szkoleniowy i tez przeciw lotinczy czy jak to powiedzec wiesz co mam namysli bedzie platformom do atakowania wrogich samolotow.
Baltyk jednak jest tylko stacjonarny tak jak bylo w historji niemoze plywac tylko bedzie zakotwiczony
Chris,
Bedzie tez Zbik i cala Polska flotylla z 1939. Oprucz moze takich malych stateczkow lub plywajcych materacy dmuchanych
Nawet bedzie Baltyk ktory bedzie zakotwiczony w Gdyni i splenial role jako szkoleniowy i tez przeciw lotinczy czy jak to powiedzec wiesz co mam namysli bedzie platformom do atakowania wrogich samolotow.
Baltyk jednak jest tylko stacjonarny tak jak bylo w historji niemoze plywac tylko bedzie zakotwiczony
Chris,
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
co do misji:
mogly by byc manewry floty- taki sposob na zdobyciu paru pkt renowna
kampania nie musi sie tez konczyc z koncem wojny obronnej 1939 przeciez PMW dziala razem z marynarka UK wiec mozna zrobic ze kampania konczy sie historycznie w 1945. do pazdziernika 1939 wyplywasz z polski a potem z francji i angli. tak ja uwazam.
mogly by byc manewry floty- taki sposob na zdobyciu paru pkt renowna
kampania nie musi sie tez konczyc z koncem wojny obronnej 1939 przeciez PMW dziala razem z marynarka UK wiec mozna zrobic ze kampania konczy sie historycznie w 1945. do pazdziernika 1939 wyplywasz z polski a potem z francji i angli. tak ja uwazam.
- Uapa
- Tonaż: 289.000 BRT
- Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
- Lokalizacja: Alt Stettin
amigo napisał(a):witam
Ja bym obstawał za max 120 m głęb. zan. Zaden z okrętów budowanych w tym czasie nie przekraczał tej głebokości ( wyjątek Niemcy)
Ja również tak uważam. Głębokości większe niż 120m raczej nie wchodzą w grę - nie ta stal...
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Witam Na tej stronie co podałeś Chris pisze że Orzeł był podobny do okretów klasy O-19 a nie O-21 ( chyba że coś porypałem co bardzo mozliwe): "Dutch design by ir. G. de Rooy. Possibly (but not confirmed) based upon the Orzel class which was designed for the Polish Navy." Głębokośc jest tam określona na 100 metrów. W jakieś książce na temat Orła czytałem, że osiągnieto nim w niezamieżony sposób 105 metrów.
http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o19.htm
pozdrowka
http://www.dutchsubmarines.com/classes/class_o19.htm
pozdrowka
- Łokietek
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 28.09.04, 18:54
- Lokalizacja: Nisko
Lokietek,
Masz racje to nie ty lecz ja porypalem jest on podobny do O-19 klasy.
Juz mam masymalne zanurzenie jesli ktos z was chce sie dowiedziec to wyslijcie mi pm to wam napisze. Jest realistyczne w kazdym razie.
Niechce tuaj pisac bo chcialbym azeby to byla niespodzianka. W danych technicznych w grze w museum napisalem tak
Diving depth: 80 m(test depth) a co dalej to trzeba sie zanuzyc i zobaczyc
Masz racje to nie ty lecz ja porypalem jest on podobny do O-19 klasy.
Juz mam masymalne zanurzenie jesli ktos z was chce sie dowiedziec to wyslijcie mi pm to wam napisze. Jest realistyczne w kazdym razie.
Niechce tuaj pisac bo chcialbym azeby to byla niespodzianka. W danych technicznych w grze w museum napisalem tak
Diving depth: 80 m(test depth) a co dalej to trzeba sie zanuzyc i zobaczyc
- Gość
Oto link gdzie bedziecie mogli sie dowiedziec, sciagnac rozne dodadki, screenshots itp. do SH3 Allies Conversion. www.pctechpro.net/sh3ac
Strona ta jest w wersji angielskiej ale jak czas pozwoli zrobie tez i polska wersje.
Chris a.k.a. Orzel
Strona ta jest w wersji angielskiej ale jak czas pozwoli zrobie tez i polska wersje.
Chris a.k.a. Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Zerknąłem na screeny m.in. ten gdzie jest mapa Gdyni i mam małe pytanie. Czy porty w grze, układ kei, nabrzeży itp można sobie samemu ukształtować czy są jakieś schematy, z którymi nie da się nic zrobić ? Bo wydaje mi się że port w Gdyni zupełnie inaczej wyglądał.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Jagdtiger,
Wiesz ja zrobilem ta strone internetowa wciagu kilku godzin i w duzych przerwach. Te screenshots i lokacja Gdyni byla tylko testem ja uzyje innego schematu jesli chodzi o Gdynie co bardziej bedzie wygladac jak Gdynia. Ten port na screenshots jest kopja Gdanska z gry.
Jesli chodzi o schematy portow i miast i ich wyglad to mozna zrobic co sie chce. Jest to bardzo prosty 3d model np samolot swordfish mozna zrobic w ciagu kilku godzin niejest on skomplikowany. Porty tez niesa zkomplikowane. niekture pancerniki jak Bismarck sa wicej skomplkowane lub 3d wnetrze okretow podwodnych jest dosc detaliczne. Problem jest w tym ze ja jestem juz blisko do zrobienia plugin do 3d max7.0 lub Maya ktory umozliwi mi wprowadzenie nowych modeli do gry. No chyba ze ktos w czesiej odemnie zrobi jakis tool lub plugin noto fajnie jak nie to dam sobie sam rade.
Narazie zeby miec caly ten dodatek dzialajacy uzywam istniejacych modeli ale to tylko narazie bo chce miec pewnosc ze to wszystko dziala jak powinno. Potem regularnie bede dodawal nowe 3d objects do gry.
Czy ktos zwas ma moze zdjecie Gdyni przdwojennej lub terazniejszej jesi sie bardzo zmienila? Jesli tak mozecie mi przeslac te zdjecie na e-mail orzel@pctechpro.net
PS Przepraszam za bledy.
Chris
Wiesz ja zrobilem ta strone internetowa wciagu kilku godzin i w duzych przerwach. Te screenshots i lokacja Gdyni byla tylko testem ja uzyje innego schematu jesli chodzi o Gdynie co bardziej bedzie wygladac jak Gdynia. Ten port na screenshots jest kopja Gdanska z gry.
Jesli chodzi o schematy portow i miast i ich wyglad to mozna zrobic co sie chce. Jest to bardzo prosty 3d model np samolot swordfish mozna zrobic w ciagu kilku godzin niejest on skomplikowany. Porty tez niesa zkomplikowane. niekture pancerniki jak Bismarck sa wicej skomplkowane lub 3d wnetrze okretow podwodnych jest dosc detaliczne. Problem jest w tym ze ja jestem juz blisko do zrobienia plugin do 3d max7.0 lub Maya ktory umozliwi mi wprowadzenie nowych modeli do gry. No chyba ze ktos w czesiej odemnie zrobi jakis tool lub plugin noto fajnie jak nie to dam sobie sam rade.
Narazie zeby miec caly ten dodatek dzialajacy uzywam istniejacych modeli ale to tylko narazie bo chce miec pewnosc ze to wszystko dziala jak powinno. Potem regularnie bede dodawal nowe 3d objects do gry.
Czy ktos zwas ma moze zdjecie Gdyni przdwojennej lub terazniejszej jesi sie bardzo zmienila? Jesli tak mozecie mi przeslac te zdjecie na e-mail orzel@pctechpro.net
PS Przepraszam za bledy.
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Ok jesli chodzi o Gdynie to mam juz przedwojenny wyglad Gdyni. Poprawie tez orginalna nazwe Gdansk na nazwe Free City Gdansk (Danzig) bo w grze orginalnie jest Gdansk to tak przyokazji poprawie jak juz jestem w okolicy Gdanska
Prosze was tez o sugestje, poprawki, piszcie tutaj na forum lub na e-mail. orzel@pctechpro.net
Chris
Prosze was tez o sugestje, poprawki, piszcie tutaj na forum lub na e-mail. orzel@pctechpro.net
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Na www.maps.google.com/ wpisz gdansk, poland. Tam będzie mapa satelitarna Gdańska. Co prawda współczesna, ale może się przydać.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Ja mam taki program o nazwie World Wind 1.3 to jest mapa 3d plus satelitarne zdjecia calego swiata. Mozna kazda praiwe miejscowosc znalesc. Lakacje polozenia geograficznego itp. Chodzilo mi jednak o historyczny przedwojenny wyglad Gdansku ale juz znalazlem mapy i wyglad.
Chris
Chris
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Jest gotowy maly filmik pokazujacy mozliwosc zrobienia nowych torped i bronie amunicji itp. www.pctechpro.net/sh3ac/downloads/downloads.htm
Ten film pokazuje jedna silna toprede niszczaca wiele pancernikow i innych statkow w zasiegu 1 kilometra!
Chris a.k.a. Orzel
Ten film pokazuje jedna silna toprede niszczaca wiele pancernikow i innych statkow w zasiegu 1 kilometra!
Chris a.k.a. Orzel
- Chris
- Tonaż: 131.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.05, 04:48
- Lokalizacja: Chicago
Widziałem filmik - Chris, taka topreda powinna też zniszczyć okręt podowdny, który ją wystrzelił. Mam jednak nadzieję, że w Allies Conversion nie będzie takich "wynalazków"
PS: jakiego programiku użyłeś do nagrywania filmu w SH3?
PS: jakiego programiku użyłeś do nagrywania filmu w SH3?
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Posty: 67
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości