GWX 3.0
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Re: GWX 3.0
Witam.....
Jak dla mnie GWX 3.0 to podstawa..... bez niego gra nie ma uroku Naturalnie korzystam jeszcze z kilkunastu mniejszych modów.
Pozdrawiam
Jak dla mnie GWX 3.0 to podstawa..... bez niego gra nie ma uroku Naturalnie korzystam jeszcze z kilkunastu mniejszych modów.
Pozdrawiam
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
Re: GWX 3.0
O.K. Dzięki za odpowiedź
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Re: GWX 3.0
Witam....
Przede wszystkim używam SH 3 Commander jak również spolszczenia oraz:
DBSM Music 1 0 4;
GWX Wilhelmshafen, St Naz, Schluese and xtra ship V6;
Torpedo explosion;
GWX 16 km Atmospher;
ANZACMICKS DAMAGE IMMERSION;
GWX No Medals on Crew;
GWX Enhanced Damage Effects;
To podstawowe mody
Życzę miłych i obfitych łowów......
@Irek.
Jakie to mody?
Przede wszystkim używam SH 3 Commander jak również spolszczenia oraz:
DBSM Music 1 0 4;
GWX Wilhelmshafen, St Naz, Schluese and xtra ship V6;
Torpedo explosion;
GWX 16 km Atmospher;
ANZACMICKS DAMAGE IMMERSION;
GWX No Medals on Crew;
GWX Enhanced Damage Effects;
To podstawowe mody
Życzę miłych i obfitych łowów......
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
Re: GWX 3.0
Witam...
O który mod Tobie chodzi?
np. SH3 commander waży 71Mb, natomiast cała gra z modami, nie wszystkie wykorzystuje, waży 12,5GB.
Pozdrawiam
a ile waży mod ?
O który mod Tobie chodzi?
np. SH3 commander waży 71Mb, natomiast cała gra z modami, nie wszystkie wykorzystuje, waży 12,5GB.
Pozdrawiam
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
Re: GWX 3.0
do War Ship Mod trzeba mieć GWX 3.0
- Radek
- Tonaż: 19.000 BRT
- Dołączył(a): 01.08.10, 13:48
- Lokalizacja: www
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość