1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 28 z 421 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42

Postprzez lupa » 21.01.08, 21:02

Chodzi mi o to, że tam są 2 pliki .exe. :) Jeden z nich ma kilkaset kb a ten drugi kilkadziesiąt mb :) Który mam ściągnąć? :D
lupa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
Lokalizacja: Tychy/Śląskie

Postprzez Tinus » 21.01.08, 22:09

Ściągasz wszystko tyle ze plik GWX103.exe jest poprawką aktualizacyjną która poprawia kilka błędów.
Tinus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 22.02.06, 14:02

Postprzez lupa » 21.01.08, 23:34

I nie dało się tak od razu? Dzięki :)
lupa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
Lokalizacja: Tychy/Śląskie

Mody

Postprzez kimano-u96 » 22.01.08, 18:28

Poszukiwam moda zmieniajacego kolor wody na zielonkawy tak jak w Das Boot
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez lupa » 22.01.08, 18:34

Tinus napisał(a):Ściągasz wszystko tyle ze plik GWX103.exe jest poprawką aktualizacyjną która poprawia kilka błędów.


A czy ta poprawka usuwa również to, że kiedy stoimy w miejscu to się wynurzamy? Bo mnie to trochę denerwuje, wolałbym żeby tego nie było.
lupa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
Lokalizacja: Tychy/Śląskie

Postprzez peter13135 » 22.01.08, 19:15

zapodaj ktoś linka do dodatkowych jednostek
aha i czy są dodatkowe suby którymi można grać?
peter13135
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 32.000 BRT

Dołączył(a): 15.10.07, 13:30

Postprzez Tinus » 22.01.08, 19:26

lupa napisał(a):
Tinus napisał(a):Ściągasz wszystko tyle ze plik GWX103.exe jest poprawką aktualizacyjną która poprawia kilka błędów.


A czy ta poprawka usuwa również to, że kiedy stoimy w miejscu to się wynurzamy? Bo mnie to trochę denerwuje, wolałbym żeby tego nie było.


Tego to dobrze nie pamiętam ale na 80% 1.03 to poprawia moja rada to zainstalować tą poprawkę i przekonać sie na własnej skórze.
Tinus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 22.02.06, 14:02

Postprzez TheEdge » 22.01.08, 19:34

Tinus napisał(a):moja rada to zainstalować tą poprawkę i przekonać sie na własnej skórze.


...moja Łódź chyba zawsze szła do góry na GWX 1.03 :D
Pewnie coś źle zainstalowałem :?
Ale na GWX 2.0 na 100% stoi :wink:
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez Tinus » 22.01.08, 21:17

Co by dobrze stal :D to znaczy okręt sie nie wynurzał samoczynnie instalujemy łatkę 1.03.Następnie przez Genertic Mod-a uaktywniamy mod odpowiedzialny za utrzymanie stałej głębokości ale jak sie ten modzik sie nazywa :?: hmm... zdaje sie ze Neutral Bouyancy Mod.http://files.filefront.com/Neutral_Bouyancy_Mod_for_Xzip/;6582738;;/fileinfo.html
Tinus
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 22.02.06, 14:02

Postprzez pw524 » 27.01.08, 22:04

Ma ktoś może działający link do tego moda, SH4 Scene for SH3 8k v2 3.rar. Nie wiem jak to się stało że go wywaliłem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Mody

Postprzez kimano-u96 » 28.01.08, 06:37

pw524 podaj adres na priw to ci go przesle
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez pw524 » 29.01.08, 14:55

kimano-u96 napisał(a):pw524 podaj adres na priw to ci go przesle

Dziękuję, doszło.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Mody

Postprzez kimano-u96 » 29.01.08, 16:06

Ja poszukuje jakiegos moda który ustabilizuje mi okret w trakcie kiedy płyne z predkoscia pół naprzód nurkuje mi do głebokości 12 m to chyba lekka przesada co? z góry dziękuje
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Mody

Postprzez Wojtek15 » 29.01.08, 16:09

kimano-u96 napisał(a):Ja poszukuje jakiegos moda który ustabilizuje mi okret w trakcie kiedy płyne z predkoscia pół naprzód nurkuje mi do głebokości 12 m to chyba lekka przesada co? z góry dziękuje

Dziwne, ja pływam na jakiej chce i zawsze pozostaje na powierzchni. Chyba że jest sztorm, wtedy fale zalewają okręt i się na chwilę zanurza. Chyba nie ma na to sposobu.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Re: Mody

Postprzez evan82 » 29.01.08, 16:13

kimano-u96 napisał(a):Ja poszukuje jakiegos moda który ustabilizuje mi okret w trakcie kiedy płyne z predkoscia pół naprzód nurkuje mi do głebokości 12 m to chyba lekka przesada co? z góry dziękuje


Cześć kimano-u96, o co chodzi z tym nurkowaniem? Czy problem jest podczas sztormu, czy może tylko jak wolno pływasz na powierzchni czy pod wodą na peryskopowej i podczas sztormu. Napisz. :wink:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimano-u96 » 29.01.08, 16:39

Chodzi własnie o to jak płyne w czasie sztormu nie podoba mi sie to bo nurkuje pod kątem 45 stopni w dół niewiem ale tak chyba nie nurkowały okrety a poza tym po co te zbiorniki balastowe skoro nie płynie płynnie po falach czyz nie?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez pw524 » 29.01.08, 16:53

Osobiście czytałem że ponad kioskiem potrafiło być parę metrów wody, a załoga na mostku pływała z nogami do góry trzymając się relingu. Książka "Torpeda w celu".
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Mody

Postprzez evan82 » 29.01.08, 17:27

kimano-u96 napisał(a):Chodzi własnie o to jak płyne w czasie sztormu nie podoba mi sie to bo nurkuje pod kątem 45 stopni w dół niewiem ale tak chyba nie nurkowały okrety a poza tym po co te zbiorniki balastowe skoro nie płynie płynnie po falach czyz nie?


U mnie XXI też tak sie zanurza.
Czasami przy sztormie to normalne, raz nawet na 20m, ale to tylko w sztormie. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wojtek15 » 29.01.08, 17:31

pw524 napisał(a):Osobiście czytałem że ponad kioskiem potrafiło być parę metrów wody, a załoga na mostku pływała z nogami do góry trzymając się relingu. Książka "Torpeda w celu".

Chyba chodzi o sytuację z zanurzeniem. Z mostku wydano rozkaz zanurzenia normalnego, a Ci w centrali od razu zaczęli zanurzenia. Chyba nie było nie było w tej książce o samowolnym zanurzaniu się okrętu.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez pw524 » 29.01.08, 21:59

Było, w czasie przechodzenia Jastrzębia z USA do Wielkiej Brytanii. Książkę czytałem 5 razy. Sytuacja którą opisuje kolega była na Wilku, wtedy trzymali się osłon peryskopów :mrgreen: . Rozkazu nikt nie wydawał (zwarcie w obwodzie dzwonka). I to nie jest samowolne zanurzanie się okrętu, tylko wpadanie okrętu między fale i nakrywanie go nimi, tak jak jest to czasami w grze. Wielkie tankowce biorą dziobem fale, a co mówić taki mały okręt.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez u-bodzio77 » 03.02.08, 09:47

gram w sh i mam wersje polską ... mam pytanie jaki mod na początek sobie ściągnąć co polecacie ? i jak go ściągnę to gdzie mam go zainsalować bo jestem zielony. i czy musze jeszcze raz zainstalować grę żeby działały mody ?
dzieki za odpowiedź
u-bodzio77
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 12.01.07, 12:54
Lokalizacja: zanurzenia

Postprzez pw524 » 03.02.08, 11:35

To zależy od twojego sprzętu,jeśli da radę polecam GWX , może byc stąd http://www.subsim.com/subsim_files/patches2005_sh3.html. Instalujesz grę potem path 1.4, potem GWX i opcjonalne mody według uznania. GWX jest fajne bo dodaje życia grze (częstsze kontakty, nowe jednostki i porty) no i lepszą grafikę. To duży mod, około 1,2 GB. Wymagania to ram około 1GB i proc około 1.8 GHZ. Gwx instalujesz jako nakładkę na SH, czyli do instalacji wskazujesz folder z gra. Ja mam na to wszystko zainstalowaną polską nakładę, niby do GWX 1.3 ale u mnie działa z 2.0.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez u-bodzio77 » 03.02.08, 12:07

dzięki. a jakbym chiał jakiś mały na z 1 strony tego topicu tj. Map Convoys to gdzie go zainstalować, i czy bedzie działał w trakcie gry?
u-bodzio77
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 12.01.07, 12:54
Lokalizacja: zanurzenia

Postprzez pw524 » 03.02.08, 16:53

Większośc modów instaluje się przez program JSGME Generic Mod Enabler. http://www.users.on.net/~jscones/softwa ... _setup.exe
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wachtowy » 08.02.08, 21:35

Witam Was ;)


Mam małe pytanie które nurtuje mnie od jakiegoś czasu, czy jest mod który pozwala na poruszanie sie po o.p? Chodzi mi o to czy można wejść np. do przedziału silników elektrycznych?
Wachtowy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 07.02.08, 22:47

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 28 z 421 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość