patch 1.3 niedługo?
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 17
• Strona 1 z 1
patch 1.3 niedługo?
Z tego co się zorientowałem patch 1.3 niedługo zostanie wydany kwestia dni ale mogę się mylić.poniżej podaję link do strony na której to wyczytałem Kto lepiej zna angielski może zinterpretuje to właściwie
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=118131
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=118131
- marek128
- Tonaż: 125.000 BRT
- Dołączył(a): 29.01.06, 11:54
Ściągam a nie "zciągam" Przyznam że 1.3 wyeliminował chyba wszystkie buraczki. Gram na nim od kilku dni i wygląda to naprawdę dobrze. W połączeniu z RFB 1.31 Beery'ego gra się naprawdę świetnie, a AI wroga jest zdecydowanie lepsze.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
RFB jest fajne lecz ma kilka moim zdaniem nie wygodnych usprawnień.Że tak napiszę jest bardziej realistyczne, usuwa za dużo informacji na mapie, nie wiem skąd nadlatują samoloty itp.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Można załatwić ten problem, podmieniając odpowiednie pliki z powrotem na oryginalne. W readme do moda wygląda to tak:
- Kod: Zaznacz cały
Added NoMapIFF mod. This mod brings more realistic contact reporting to the game, with a lot more 'fog of war' making you work a little harder to identify and attack contacts. Mod by Iceberg, adapted from the RUb version by GouldJG and Observer (all *shp.dds files in Data\Air and Data\Sea folders and sub-folders. Also Data\Menu\Gui\Units\Selection.dds, Torp.dds, UnitAir.dds, UnitAirL.dds, UnitAirM.dds, UnitLand.dds, UnitLandL.dds, UnitLandM.dds, UnitMShip.dds, UnitMShipL.dds, UnitMShipM.dds, UnitSub.dds, UnitSubL.dds, UnitSubM.dds, UnitWShip.dds, UnitWShipL.dds, UnitWShipM.dds and Data\Menu\Gui\ContLine.dds, DashLine.dds).
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
A co tu rozumieć? Wymienione tutaj pliki należy przed instalacją moda gdzieś zapisać. Po zainstalowaniu go, z powrotem wrzucamy je do gry i mamy takie kontakty, jak w czystej wersji gry.
Swoją drogą - znajomość angielskiego to w obecnych czasach niejaki standard. Poza tym angielski poza czasami jest banalnie prosty. Żadnych koniugacji, deklinacji itd.
Swoją drogą - znajomość angielskiego to w obecnych czasach niejaki standard. Poza tym angielski poza czasami jest banalnie prosty. Żadnych koniugacji, deklinacji itd.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly napisał(a):Swoją drogą - znajomość angielskiego to w obecnych czasach niejaki standard.
No swoja droga to w moich młodszych latach standartem była znajomość języka rosyjskiego
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
No dobrze, koniec złośliwości z mojej strony
Wyjaśnię o co chodzi. Przed wgraniem moda należy zachować gdzieś pliki *shp.dds z katalogów Data/Air i Data/Sea. Z katalogu Data\Menu\Gui\Units\ pliki: Selection.dds, Torp.dds, UnitAir.dds, UnitAirL.dds, UnitAirM.dds, UnitLand.dds, UnitLandL.dds, UnitLandM.dds, UnitMShip.dds, UnitMShipL.dds, UnitMShipM.dds, UnitSub.dds, UnitSubL.dds, UnitSubM.dds, UnitWShip.dds, UnitWShipL.dds, UnitWShipM.dds. A z katalogu Data\Menu\Gui: ContLine.dds, DashLine.dds. Po wgraniu moda, z powrotem wrzucamy te wcześniej zachowane pliki do odpowiednich katalogów.
Wyjaśnię o co chodzi. Przed wgraniem moda należy zachować gdzieś pliki *shp.dds z katalogów Data/Air i Data/Sea. Z katalogu Data\Menu\Gui\Units\ pliki: Selection.dds, Torp.dds, UnitAir.dds, UnitAirL.dds, UnitAirM.dds, UnitLand.dds, UnitLandL.dds, UnitLandM.dds, UnitMShip.dds, UnitMShipL.dds, UnitMShipM.dds, UnitSub.dds, UnitSubL.dds, UnitSubM.dds, UnitWShip.dds, UnitWShipL.dds, UnitWShipM.dds. A z katalogu Data\Menu\Gui: ContLine.dds, DashLine.dds. Po wgraniu moda, z powrotem wrzucamy te wcześniej zachowane pliki do odpowiednich katalogów.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly może znasz odpowiedź dlaczego jak wysyłam komunikat o spotkanym kontakcie to mi go wysyła jak w rosyjskiej ruletce?
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Znaczy się raz wysyła a raz nie? O to chodzi? Komunikat o kontakcie zostaje wysłany tylko jeśli napotkamy większą ilość jednostek, tzn. kiedy natkniemy się na konwój albo grupę uderzeniową. Nie działa to w wypadku napotkania pojedynczej jednostki.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Proszę bardzo http://files.filefront.com/Silent+Hunte ... einfo.html
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości