Patch 1.4
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 25
• Strona 1 z 1
Patch 1.4
Oto lista poprawek.
Patch 1.4 for Silent Hunter 4 Information
Wednesday 24.10.07 - Patch 1.4 for Silent Hunter 4 will be being released around mid- to late November. Here's the list of fixes and additions:
Bugs solved:
* Destroyer/Submarine collisions always leading to the destroyer being sunk
* periscopes are not animated properly in the interior of US submarines
* Save & Load issues with the submarine crew
* Magnetic/Contact Detonator switch not working
* Improper display of the TBT interface in Widescreen resolutions
* Loss of torpedo aiming track when crossing the International Date Line
* Enemy ships do not detect steam torpedoes accurately
* Metric/Imperial system issues
Misc changes:
* Damage taken by hulls submarine is shown in the damage interface
* Entries in Captain’s Log are now limited for better performance
* Screenshot names now contain the date they were taken on
* End patrol ports are now displayed on the map
* Objectives on the navigation now change color when completed
Engine improvements:
* Rendering distance increased to 20km, with appropriate improvement in visual sensors capabilities
* Dynamic loading of game units has been implemented, considerably improving loading times
* Improvements to Water rendering
Czy ktoś wie kiedy ma być premiera tego patcha ??
Tu pisze że w listopadzie ale którego listopada.
Zapraszam do rozmowy na temat nowej łatki.
Patch 1.4 for Silent Hunter 4 Information
Wednesday 24.10.07 - Patch 1.4 for Silent Hunter 4 will be being released around mid- to late November. Here's the list of fixes and additions:
Bugs solved:
* Destroyer/Submarine collisions always leading to the destroyer being sunk
* periscopes are not animated properly in the interior of US submarines
* Save & Load issues with the submarine crew
* Magnetic/Contact Detonator switch not working
* Improper display of the TBT interface in Widescreen resolutions
* Loss of torpedo aiming track when crossing the International Date Line
* Enemy ships do not detect steam torpedoes accurately
* Metric/Imperial system issues
Misc changes:
* Damage taken by hulls submarine is shown in the damage interface
* Entries in Captain’s Log are now limited for better performance
* Screenshot names now contain the date they were taken on
* End patrol ports are now displayed on the map
* Objectives on the navigation now change color when completed
Engine improvements:
* Rendering distance increased to 20km, with appropriate improvement in visual sensors capabilities
* Dynamic loading of game units has been implemented, considerably improving loading times
* Improvements to Water rendering
Czy ktoś wie kiedy ma być premiera tego patcha ??
Tu pisze że w listopadzie ale którego listopada.
Zapraszam do rozmowy na temat nowej łatki.
- Andrew
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.06, 18:12
Też mi się tak zdawało ta gra ma dużo bugów więc gracze się wystraszyli ale teraz patche powychodziły i co gorsze sa połatane. mam nadzieje że dyskusja w tym dziale się jeszcze rozwinie bo nieukrywam ale to jest moje ulubione forum z tej tematyki. Sory że schodze z tematu ale chciał bym ten watek jakoś pociągnąć.
- Andrew
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.06, 18:12
Ja czekam na patch 1.4 jak na zbawienie jest jakaś data wydania oficjalna?
A swoją drogą przesadzili chyba z ilością wadliwych torped. Strzelałem do tankowca t3 z maksymalnej odległości. Na 6 torped jedna dotarła. Cała reszta albo skręciła odrazu po wyjściu w wodę albo wybuchła przed czasem.
A swoją drogą przesadzili chyba z ilością wadliwych torped. Strzelałem do tankowca t3 z maksymalnej odległości. Na 6 torped jedna dotarła. Cała reszta albo skręciła odrazu po wyjściu w wodę albo wybuchła przed czasem.
- Tal-Rash
- Tonaż: 132.000 BRT
- Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
- Lokalizacja: Piła
Mnie najbardziej denerwują błedy takie jak dziwna granica maxymalnego zanuzenia (chyba wszystkie okręty mają taka samą), dziwny efekt gniecenia okretu, problem z wizualizacją uszkodzeń na wszystkich okrętach, głupota AI, gdy woda się leje w okręcie brak harakterystycznego dzwieku, okrety nieżatko niechcą tonąć po trafieniu nawet kilkoma torpedami,Problem z załogą i ich wydajnoscią (by zwiekszyć pasek wydajności załogi w danym przedziale wystarczy przełozyć ją z jednego przedziału do drugiego i spowrotem (czasem ruznie to działa ale w żeczywistości nie powinno sie zmieniać a tu fikus)), niewygodny interfejs uszkodzeń okrętu w SH3 był o wiele lepszy, Mógł bym wyliczac w niwskonczoność ale moze zakończmy bo zniechecę ludzi do gry.
- Andrew
- Tonaż: 36.000 BRT
- Dołączył(a): 04.06.06, 18:12
Prawta taka że jak zagrałem w SH3 po raz pierwszy w wersję 1.0 to mnie oczarowała i grałem codziennie kilka godzin...
W SH4 grałem 30 minut i tak mnie zdenerwowała że wyłączyłem i odinstalowałem. Po miesiącu dowiedziałem się że jest patche 1.3 zainstalowałem znowu pachnąłem i znowu 30 minut i mam dość.
SH3 miał klimat. SH4 jest cukierkowy i klimat znikł.
W SH4 grałem 30 minut i tak mnie zdenerwowała że wyłączyłem i odinstalowałem. Po miesiącu dowiedziałem się że jest patche 1.3 zainstalowałem znowu pachnąłem i znowu 30 minut i mam dość.
SH3 miał klimat. SH4 jest cukierkowy i klimat znikł.
- Tal-Rash
- Tonaż: 132.000 BRT
- Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
- Lokalizacja: Piła
Jak coś jest dobre to się tego nie powinno zmieniać.Ja wolę U-Booty od tych amerykańskich trumien. Z odpowiednimi patchami i modami SH3 to najbardziej klimatyczna i realistyczna gra w jaką grałem, bardziej niż ShelshockNam67. Dodatki można pozmieniać samemu. Mamy cały zestaw narzędzi np SH3 File Analizer gdzie można bawić sie kolorami wody mgłą podwodną itp. Po co mi dodatki takie jak 16 km widoczności jak sam mogę to zrobić. Mogę robić skiny, zmieniać wygląd kolory drzew, wnętrza okrętu.
Prostota zapisu pewnych plików w SH3 umożliwia wielką ingerencję w tę grę. SH3 ma super klimat i nadal jeszcze sie rozwija i to mi sie podoba! Pozdrawiam!
Prostota zapisu pewnych plików w SH3 umożliwia wielką ingerencję w tę grę. SH3 ma super klimat i nadal jeszcze sie rozwija i to mi sie podoba! Pozdrawiam!
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Karl Fenchel napisał(a):Jak coś jest dobre to się tego nie powinno zmieniać.Ja wolę U-Booty od tych amerykańskich trumien. Z odpowiednimi patchami i modami SH3 to najbardziej klimatyczna i realistyczna gra w jaką grałem, bardziej niż ShelshockNam67. Dodatki można pozmieniać samemu. Mamy cały zestaw narzędzi np SH3 File Analizer gdzie można bawić sie kolorami wody mgłą podwodną itp. Po co mi dodatki takie jak 16 km widoczności jak sam mogę to zrobić. Mogę robić skiny, zmieniać wygląd kolory drzew, wnętrza okrętu.
Prostota zapisu pewnych plików w SH3 umożliwia wielką ingerencję w tę grę. SH3 ma super klimat i nadal jeszcze sie rozwija i to mi sie podoba! Pozdrawiam!
SH3+GWX=wspaniała grywalność.SH4 będzie dobre jak wyjdzie do niego GWX i kilka łatek.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Karl Fenchel napisał(a):No i jak? Chodzi ci XXI, bo dostałem wiadomość!
W razie czego pisz co nie zagrało i pamiętaj, że ja mam zmodyfikowane przez siebie GW, ale powinno chodzić na GWX, o ile to ta sama aplikacja!
No na email nic nie doszło od Ciebie.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
No próbowałem ci podesłać ale coś u mnie, albo u nich poczta szwankowała.
Nic nie doszło, ale uruchomiłes XXI? Przecież wszystko było w instrukcji.
Napisz bo może spróbuje ci jeszcze raz podesłać!
Wklep tu jeszcze raz adres, to ci spróbuje podesłać
Nic nie doszło, ale uruchomiłes XXI? Przecież wszystko było w instrukcji.
Napisz bo może spróbuje ci jeszcze raz podesłać!
Wklep tu jeszcze raz adres, to ci spróbuje podesłać
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Patch 1.4
Andrew napisał(a):
Patch 1.4 for Silent Hunter 4
Czy ktoś wie kiedy ma być premiera tego patcha ??
Tu pisze że w listopadzie ale którego listopada.
Chyba ja wiem
Można pobierac :
http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=2172
Jatzoo napisał(a): Tak jak jest podane - w drugiej połowie listopada.. i chyba raczej tego roku
Zmieścili się przynajmniej w samym listopadzie.
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
driver134 napisał(a):dragonfly napisał(a):apeluję o używanie mózgownicy
To naprawdę nie boli
Mało tego ! Przynosi zaskakujące rezultaty
- Otto Von Yosarian
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 25
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości