FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Ostach napisał(a): Płynę właśnie przez kanał kiloński i mnie szlag trafia bo nie mogę zwiększyć kompresji czasu. Co robić?
Strasznie niecierpliwy jesteś. Naprawdę tak ciężko to przeboleć? Kanał Kiloński nie jest taki długi. Lepiej poczekać niż przy 128x wyrżnąć U-Bootem w brzeg. Z tą kompresją u mnie jest to samo, ale to wynika chyba z bliskości brzegu w tym miejscu. Przy bardzo bliskim mijaniu innej jednostki pływającej także nie da rady czasu przyspieszyć bardziej niż 4x. Zabezpieczenie gry, moim zdaniem bardzo słuszne.
- Pat21
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.09, 12:14
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Dziwi mnie Twoja wypowiedź. Ja szanuję swój czas a siedzenie przez 3-4h i patrzenie jak krajobraz przesuwa się wolniutko to mnie kręci ale tylko na wczasach.
W realiach tej gry kanał nie jest długi, niestety bez możliwości kompresji jest on dla mnie kompletnie bezużyteczny. Ten krótki czas jaki mam na gry wolę poświęcić na polowanie niż gapienie się na kanał. Dlatego trudno mi to przeboleć.
To jest jakaś możliwość przyspieszania drogi przez kanał oprócz opływania płw. Jutlandzkiego?
W realiach tej gry kanał nie jest długi, niestety bez możliwości kompresji jest on dla mnie kompletnie bezużyteczny. Ten krótki czas jaki mam na gry wolę poświęcić na polowanie niż gapienie się na kanał. Dlatego trudno mi to przeboleć.
To jest jakaś możliwość przyspieszania drogi przez kanał oprócz opływania płw. Jutlandzkiego?
- Ostach
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 27.01.06, 14:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Chyba się nie zrozumieliśmy. U mnie w najwęższych miejscach kanału kompresja czasu maksymalna to x4. Myślałem, że tak samo jest u Ciebie, a denerwujesz się, bo chciałbyś grzać przez Kanał Kiloński na time x128. Przy tych "4" wypłynięcie z Kanału nie zajmowało mi dotąd nigdy więcej jak kilka - kilkanaście minut. Skoro twierdzisz, że u Ciebie w ogóle kompresja nie działa i masz czas rzeczywisty a rejs na bardziej otwarte wody zajmuje kilka godzin to faktycznie może być wkurzające. Zwracam honor. Albo masz jakiś błąd w grze albo może trzymasz się za blisko płycizn. Wtedy gra tak zwalnia, próbująć uchronić Cię od wpakowania się na mieliznę.
- Pat21
- Tonaż: 22.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.09, 12:14
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Winą może być też słaby sprzęt lub mod zwiększający ruch w tym rejonie. Te dwa czynniki razem powodują że gra potrafi się strasznie ciąć i nie da się podnieść kompresji.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
To nie jest wina sprzętu. Płynę kursem pre-plotted przez nawigatora. Coś musi być nie teges z modami najwyraźniej. Odkryłem, że to nie jedyny błąd. Mimo, że na ekranie zarządzania uzbrojeniem mam zapas amunicji do 88 to jednak jak obsadzę działo i się na nie przeniosę to amunicji brak....
- Ostach
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 27.01.06, 14:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
witam....
W Kanale Kilońskim.... płynie się z maksymalnym przyśpieszeniem 23x....
Ja gram na GWX 3.0 Gold i nie mam żadnych wiekszych bugów. Raz tylko gierka się wykrzaczyła ...
W Kanale Kilońskim.... płynie się z maksymalnym przyśpieszeniem 23x....
Ja gram na GWX 3.0 Gold i nie mam żadnych wiekszych bugów. Raz tylko gierka się wykrzaczyła ...
- irek
- Tonaż: 91.000 BRT
- Dołączył(a): 24.07.08, 12:22
SH3 a nowe monitory
Towarzysze! ( towarzysze broni, oczywiście) Meine Kameraden!
Właśnie stałem się posiadaczem porządnego panoramicznego Samsunga 2343 BW.
No i jest problem.
Skubaniec automatycznie rozszerza mi obraz w SH3 i... cała radocha z grania ginie.
Generalnie, to nie da się tak grać.
Czy macie na to jakieś pomysły? W ustawieniach monitora nic się nie daje zrobić.
Komp: Core 2 Quad Q9300 2,5GHz, karta graf: NVidiaGeForce 260 GTX, RAM 2048.
Pozdro!
Właśnie stałem się posiadaczem porządnego panoramicznego Samsunga 2343 BW.
No i jest problem.
Skubaniec automatycznie rozszerza mi obraz w SH3 i... cała radocha z grania ginie.
Generalnie, to nie da się tak grać.
Czy macie na to jakieś pomysły? W ustawieniach monitora nic się nie daje zrobić.
Komp: Core 2 Quad Q9300 2,5GHz, karta graf: NVidiaGeForce 260 GTX, RAM 2048.
Pozdro!
- winters
- Tonaż: 40.000 BRT
- Dołączył(a): 20.11.05, 18:53
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SH3 a nowe monitory
winters napisał(a): Skubaniec automatycznie rozszerza mi obraz w SH3 i... cała radocha z grania ginie.
Musisz zmienić ustawienia w panelu sterowania dla karty graficznej (aby nie rozciągało ekranu, a po prostu wstawiało czarne pasy po bokach).
PS. Przeniosłem post do odpowiedniego topicu.
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Dzięki za odzew, Jatzoo. W panelu sterowania kartą, w rozdzale monitor, mam takie opcje:
Funkcje wyświetlania nView umożliwiają dodatkowe manipulowanie ustawieniami ekranów w celu zoptymalizowania ich wykorzystania:
Zmiana rozdzielczości ekranu
Tworzenie i edycja dostosowanych rozdzielczości
Zmiana skalowania ekranu
Konfigurowanie formatu TV/HD
Konfigurowanie głębi kolorów monitora
Wybór częstotliwości odświeżania
Dostosowanie ustawień kolorów pulpitu
Dostosowanie rozmiaru i pozycji pulpitu
Obracanie (obracanie ekranu)
Konfigurowanie wielu konfiguracji monitorów
Wyświetlanie stanu HDCP
Konfigurowanie cyfrowego audio
Kompletnie nie wiem, co zrobić!
Propozycje?
Funkcje wyświetlania nView umożliwiają dodatkowe manipulowanie ustawieniami ekranów w celu zoptymalizowania ich wykorzystania:
Zmiana rozdzielczości ekranu
Tworzenie i edycja dostosowanych rozdzielczości
Zmiana skalowania ekranu
Konfigurowanie formatu TV/HD
Konfigurowanie głębi kolorów monitora
Wybór częstotliwości odświeżania
Dostosowanie ustawień kolorów pulpitu
Dostosowanie rozmiaru i pozycji pulpitu
Obracanie (obracanie ekranu)
Konfigurowanie wielu konfiguracji monitorów
Wyświetlanie stanu HDCP
Konfigurowanie cyfrowego audio
Kompletnie nie wiem, co zrobić!
Propozycje?
- winters
- Tonaż: 40.000 BRT
- Dołączył(a): 20.11.05, 18:53
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
winters napisał(a):Zmiana skalowania ekranu
Wybierz 'Nie skaluj' i będzie po problemie
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Nie dało rany. Ale w menu samego monitora udało się. Jest dobrze. Dzięki serdeczne...
- winters
- Tonaż: 40.000 BRT
- Dołączył(a): 20.11.05, 18:53
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Witam
Który plik odpowiada za przyznawane punkty reputacji?
Wesołych świątek i pozdrawiam
Który plik odpowiada za przyznawane punkty reputacji?
Wesołych świątek i pozdrawiam
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
W pliku SH3 z zapisanymi sejwami znajdujesz plik Cfg z zapisaną ostatnia misja chyba Careers (i numer patrolu) i odnajdujesz wartość "renown". Otwierasz edytorem tekstu. Tam możesz zmienić ilość przyznanych punktów. Gdzie się zmienia ilość punktów za dany statek też było na forum ale trzeba poszukać.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Ale w ten sposób zmienię chyba tylko punkty za jedną misję, a ja chcę zmodyfikować ogólny schemat przyznawania punktów, tzn. punkty za dotarcie do rejonu patrolowania itp.
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
W ten sposób zmienisz stan posiadanych punktów na stałe. Co do zmiany przyznawania punktów za poszczególne elementy gry to jest to gdzieś na forum, tylko nie wiem czy jest sens, bo co w sumie za różnica czy zmienisz "taryfikator" czy przyznasz je sobie sam.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Szukałem na forum tego pliku, ale nie udało mi się znaleźć. Wydaje mi się że widziałem to na forum, w poście użytkownika który dawno pożegnał się z tym. No nic, będę musiał pokombinować.
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Zapewne chodzi ci o Evana
Wiesz co spróbuję się z nim skontaktować i jak mi odpisze to dam ci znać.
Mam z nim kontakt ale nie czuję się upoważniony do udostępniania więc wybacz.
Wiesz co spróbuję się z nim skontaktować i jak mi odpisze to dam ci znać.
Mam z nim kontakt ale nie czuję się upoważniony do udostępniania więc wybacz.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Więc Evan się odezwał i jak to Evan udzielił mi szczegółowej instrukcji. Powiedziałem mu że zamieszczę ją na forum.
Wiec oto co mi odpisał:
"
Co do ilości punktów renown za konkretny statek/okręt to zmieniasz w
lokalizacji [napiszę na przykładzie frachtowca C3]:
Ubisoft/SilentHunterIII/Data/Sea/NKC3 - [frach.C3]/NKC3 CFG - ten
ostatni plik otwierasz w notatniku Windowsa. To jest wyciąg z mojego
pliku fr.C3. Możesz mieć tam inne wartości renown:
[Unit]
ClassName=C3Cargo
UnitType=102
MaxSpeed=17
Length=150
Width=21
Mast=26
Draft=9
Displacement=8500 - tu masz tonaż jednostki.
RenownAwarded=240 - to jest ilość punktów jaką dostajesz za zatopienie
[2DCompartments]
UnitPos=42,2,426,25
NbOfComp=4
Name1=Propulsion
Area1=58,5,30,18
Name2=Keel
Area2=164,2,187,10
Name3=Engines Room
Area3=207,13,52,18
Name4=Fuel Bunkers
Area4=261,13,30,18
Warto także zajrzeć do pliku Basic cfg, także otwierasz przez notatnik:
Ubisoft/SilentHunterIII/Data/Cfg/Basic.Cfg
[LINE_COLORS]
ColorSelected=0xffffffee
ColorNotSelectable=0x676767ee
ColorOthers=0x989898ee
[DAMAGE]
OpenComp=1
PartiallyOpenComp=0.5
EnclosedComp=0.1
[RENOWN]
RenownReachGridObjCompleted=500
RenownPatrolGridObjCompleted=200
CompletedPatrol=100
NEUTRAL=-1
ALLIED=1
AXIS=-10
WrongShipSunk=-5000
FirstRankRenown=1000
SecondRankRenown=3500
EndCampaign=-5000
[PLAYER_RENOWN]
AcademyBonus=1000
RankLevel0=0; SCORE
RankLevel1=5000; SCORE
RankLevel2=15000; SCORE
RankLevel3=25000; SCORE
MedalSettings0=0.25
MedalSettings1=0.5
MedalSettings2=1
MedalScore0=5000;2 class, SCORE
MedalScore1=9000;1 class, SCORE
MedalScore2=14000; knight, SCORE
MedalScore3=18000; oak leaves, SCORE
MedalScore4=22000;swords, SCORE
MedalScore5=27000;diamonds, SCORE
MedalScore6=30000;all, SCORE
[MEDALS_CREW]
DecreaseFatigueMax=0.1
IncreaseMoraleMin=0.1
RenownStep=50; RENOWN, u-boat badge
SunkInPatrol=60000; TONNAGE, front clasp
RenownStep2ndClass=20000; TONNAGE, IC 2nd
SunkInPatrol1stClass=30000; TONNAGE, IC 1st
SunkInPatrolGerman=60000; TONNAGE, GC
SunkInPatrolKnights=50000; TONNAGE, KC
HpStep=5
HpStep1stClass=10
Experience=1.25
StepForMorale=0
StepForFatigue=0
[PROMOTIONS]
RenownStep0=500
RenownStep1=1000
RenownStep2=1500
RenownStep3=2000
Te liczby także mają wpływ na nagrody, kary gdy trafisz np. neutralny
statek itp. Jednak lepiej pozmieniać renown przy jednostkach i to kiedy
będziesz w porcie macierzystym, a i tak zrób przedtem kopie save'u i
zmienianych plików."
Proste co ?
Zobaczcie jaką trzeba mieć pasję i wiedzę żeby tak dokladnie to opisać.
Wiec oto co mi odpisał:
"
Co do ilości punktów renown za konkretny statek/okręt to zmieniasz w
lokalizacji [napiszę na przykładzie frachtowca C3]:
Ubisoft/SilentHunterIII/Data/Sea/NKC3 - [frach.C3]/NKC3 CFG - ten
ostatni plik otwierasz w notatniku Windowsa. To jest wyciąg z mojego
pliku fr.C3. Możesz mieć tam inne wartości renown:
[Unit]
ClassName=C3Cargo
UnitType=102
MaxSpeed=17
Length=150
Width=21
Mast=26
Draft=9
Displacement=8500 - tu masz tonaż jednostki.
RenownAwarded=240 - to jest ilość punktów jaką dostajesz za zatopienie
[2DCompartments]
UnitPos=42,2,426,25
NbOfComp=4
Name1=Propulsion
Area1=58,5,30,18
Name2=Keel
Area2=164,2,187,10
Name3=Engines Room
Area3=207,13,52,18
Name4=Fuel Bunkers
Area4=261,13,30,18
Warto także zajrzeć do pliku Basic cfg, także otwierasz przez notatnik:
Ubisoft/SilentHunterIII/Data/Cfg/Basic.Cfg
[LINE_COLORS]
ColorSelected=0xffffffee
ColorNotSelectable=0x676767ee
ColorOthers=0x989898ee
[DAMAGE]
OpenComp=1
PartiallyOpenComp=0.5
EnclosedComp=0.1
[RENOWN]
RenownReachGridObjCompleted=500
RenownPatrolGridObjCompleted=200
CompletedPatrol=100
NEUTRAL=-1
ALLIED=1
AXIS=-10
WrongShipSunk=-5000
FirstRankRenown=1000
SecondRankRenown=3500
EndCampaign=-5000
[PLAYER_RENOWN]
AcademyBonus=1000
RankLevel0=0; SCORE
RankLevel1=5000; SCORE
RankLevel2=15000; SCORE
RankLevel3=25000; SCORE
MedalSettings0=0.25
MedalSettings1=0.5
MedalSettings2=1
MedalScore0=5000;2 class, SCORE
MedalScore1=9000;1 class, SCORE
MedalScore2=14000; knight, SCORE
MedalScore3=18000; oak leaves, SCORE
MedalScore4=22000;swords, SCORE
MedalScore5=27000;diamonds, SCORE
MedalScore6=30000;all, SCORE
[MEDALS_CREW]
DecreaseFatigueMax=0.1
IncreaseMoraleMin=0.1
RenownStep=50; RENOWN, u-boat badge
SunkInPatrol=60000; TONNAGE, front clasp
RenownStep2ndClass=20000; TONNAGE, IC 2nd
SunkInPatrol1stClass=30000; TONNAGE, IC 1st
SunkInPatrolGerman=60000; TONNAGE, GC
SunkInPatrolKnights=50000; TONNAGE, KC
HpStep=5
HpStep1stClass=10
Experience=1.25
StepForMorale=0
StepForFatigue=0
[PROMOTIONS]
RenownStep0=500
RenownStep1=1000
RenownStep2=1500
RenownStep3=2000
Te liczby także mają wpływ na nagrody, kary gdy trafisz np. neutralny
statek itp. Jednak lepiej pozmieniać renown przy jednostkach i to kiedy
będziesz w porcie macierzystym, a i tak zrób przedtem kopie save'u i
zmienianych plików."
Proste co ?
Zobaczcie jaką trzeba mieć pasję i wiedzę żeby tak dokladnie to opisać.
- pw524
- Tonaż: 337.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
[RENOWN]
RenownReachGridObjCompleted=500
RenownPatrolGridObjCompleted=200
CompletedPatrol=100
Dzięki, o to właśnie mi chodziło .
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Jak mogę przyznać sobie punkty? Ten sposób wyżej nie działa, albo ja coś źle robię (po włączeniu gry ustawienia wracają do standardowych wartości).
Brakuje mi trochę punktów do IXD2, a GWX 3 nie przyznaje mi ich ani za patrolowanie danego obszaru, ani za powrót do bazy. Myślę, że należą mi się te punkty.
EDIT: Dobra, znalazłem. Jakby ktoś szukał to plik nazywa się "Careers_0.cfg" i znajduje się w katalogu "Moje dokumenty\SH3\data\cfg\Careers\twoja_kariera"
Zmieniamy wartość na samym dole dokumentu "delta renown".
Brakuje mi trochę punktów do IXD2, a GWX 3 nie przyznaje mi ich ani za patrolowanie danego obszaru, ani za powrót do bazy. Myślę, że należą mi się te punkty.
EDIT: Dobra, znalazłem. Jakby ktoś szukał to plik nazywa się "Careers_0.cfg" i znajduje się w katalogu "Moje dokumenty\SH3\data\cfg\Careers\twoja_kariera"
Zmieniamy wartość na samym dole dokumentu "delta renown".
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
kiedyś (z 2 lata temu) używałem takiej kamery..chodziło o to że naciskało się jakieś klawisze i miało się kamerę zewnętrzną w środku u boota zapomniałem jaka to była kombinacja bo wróciłem po długiej przerwie do gry..i jaka też była konfiguracja klawiszy aby zniknął interfejs(uzywam gwx 3.0+mod na rozbitków)
- Nerolit
- Tonaż: 8.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.08, 18:14
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
Ale o jaką kamerę Ci chodzi ze możesz się poruszać czy co jeżeli poruszać to Shift+F2
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
dzięki to jest to.. a jaka była komenda na ukrycie interfejsu-chciałbym filmik nagrać..
- Nerolit
- Tonaż: 8.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.08, 18:14
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
O ile pamietam to Num Lock+Del albo Num Lock+0 na numerycznej
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Re: FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania
nie działa
- Nerolit
- Tonaż: 8.000 BRT
- Dołączył(a): 06.07.08, 18:14
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość