Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
znalazłem takie zastosowanie, że jak ustawiasz recznie szczegóły dla torped to patrzysz na ta mape i dzieki temu łatwiej wyczuc jakie ustawienia przybrać, oczywiscie mapa nawigacyjna ma ta przewage ze mozna po niej rysowac
a propo to uzupelniłem redukcje łatwych celów w roku 1940, a jak widze to juz potem sa raczej wieksze konwoje wiec moze bedzie tam osłona
uaktualniłem plik na swojej stronie, a tu jest link do samego pliku campaign_RND.mis
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=1SGA ... 8M6IPEYM4C
a propo to uzupelniłem redukcje łatwych celów w roku 1940, a jak widze to juz potem sa raczej wieksze konwoje wiec moze bedzie tam osłona
uaktualniłem plik na swojej stronie, a tu jest link do samego pliku campaign_RND.mis
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=1SGA ... 8M6IPEYM4C
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
zassałem sobie właśnie moda pt. real u-boot 1.21 z tej stronki. jest to właściwie składak z wielu modów. niby zalecany dla sh3 v1.2, ale co tam
plik readme zapodałem tutaj.
na razie wrzucam do gry tylko to co mnie jakoś zainteresowało m.in.:
- ładne flagi z hakenkrojcami - folder textures
- komunikaty głosowe (niektóre były w grze omyłkowo zamienione) - folder sounds
- chyba ciekawie rozwiązano kwestię zmęczenia (ludki męczą się wolniej, ale też nie ma odpoczywają na morzu, kojach jedynie nie męczą się bardziej, wg twórców odzwierciedla to kumulujące się wyczerpanie, stres związany z walką itd.) - odpowiada za to basic.cfg, przy okazji jeszcze coś tam zmienia w przyznawaniu medali, ale to mało mnie obchodzi
- nieco czytelniejszy kompas dialsfdb.tga
- jakieś tam błędy naprawiają we flotyllach, niby już miałem naprawione, ale whatever - flotilla.cfg - sprawdziłem, wgranie tego pliku albo flotillas.cfg spowodowało że patrol zacząłem w zatoce gwinejskiej na równiku, więc lepiej sobie odpuścić
nie wrzucam np.:
- roster.cfg - eliminuje wstępną informację o celu w notatniku uzo/skopie (frachtowiec, niszczyciel itd.), bo nie chce mi się wlepiać z 5cm w monitor, a w rzeczywistości można było chyba odróżnić frachtowiec od niszczyciela z bardzo daleka
- contacts.cfg - eliminuje (?) informacje radiowe o kontaktach, jestem świeżo po lekturze Das Boot i tam dostawali info o konwoju, więc ja też chcę
- folder campaign - bo to już mam, fix i 20% z sajtu cavaliera
plik readme zapodałem tutaj.
na razie wrzucam do gry tylko to co mnie jakoś zainteresowało m.in.:
- ładne flagi z hakenkrojcami - folder textures
- komunikaty głosowe (niektóre były w grze omyłkowo zamienione) - folder sounds
- chyba ciekawie rozwiązano kwestię zmęczenia (ludki męczą się wolniej, ale też nie ma odpoczywają na morzu, kojach jedynie nie męczą się bardziej, wg twórców odzwierciedla to kumulujące się wyczerpanie, stres związany z walką itd.) - odpowiada za to basic.cfg, przy okazji jeszcze coś tam zmienia w przyznawaniu medali, ale to mało mnie obchodzi
- nieco czytelniejszy kompas dialsfdb.tga
- jakieś tam błędy naprawiają we flotyllach, niby już miałem naprawione, ale whatever - flotilla.cfg - sprawdziłem, wgranie tego pliku albo flotillas.cfg spowodowało że patrol zacząłem w zatoce gwinejskiej na równiku, więc lepiej sobie odpuścić
nie wrzucam np.:
- roster.cfg - eliminuje wstępną informację o celu w notatniku uzo/skopie (frachtowiec, niszczyciel itd.), bo nie chce mi się wlepiać z 5cm w monitor, a w rzeczywistości można było chyba odróżnić frachtowiec od niszczyciela z bardzo daleka
- contacts.cfg - eliminuje (?) informacje radiowe o kontaktach, jestem świeżo po lekturze Das Boot i tam dostawali info o konwoju, więc ja też chcę
- folder campaign - bo to już mam, fix i 20% z sajtu cavaliera
Ostatnio edytowano 24.04.05, 12:40 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
uważaj na te mody co sa dla wersji 1.2 bo mozna skopac sobie gre wreal uboat 1.21 jest jeszcze zmieniona maksymalna glebokosc łodzi co mi sie nie podoba, bo nie wiem czy niszczyciele beda mogły rzucac na takie głebokosci bomby, ogolnie to jest zbieranina wiekszosci tych rzeczy które juz mieliśmy wczesniej
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Witam
Majama, niestety nie zdazylem przetestowac Twojego moda dostatecznie dlugo Postaram sie nadrobic zaleglosci, natomiast odbylem jeden patrol na realuboot zainastalowanym wg. wskazowek Kaa. Jesli chodzi o zmeczenie zalog to jest to zrobione calkiem dobrze, zauwazylem jakby zmiane koloru wykzyknika informujacego o zmeczeniu. Najpierw robi sie pomaranczowy, taki marynarz moze pelnic jeszcze swoje obowiazki, nie tak wydajnie jak wypoczety ale jednak. Dopiero po jakims czasie robi sie calkowicie czerwony co oznacza juz przerwy w pracy itd. Zaloga ogolnie meczy sie znacznie wolniej. W jakis sposob takie rozwiazanie ma sens. Natomiast nie wiem jak jest z odpornoscia frachtowcow. Wpakowalem uwaga ! 3 torpedy w C2 i nic ! Wszystkie weszly w cel, a on dymiac i plonac na dziobie, odplynal sobie w sina dal, plynalem chwile za nim liczac ze w koncu zatonie, nic z tego. 3 torpedy TII wybuchly mu pod kilem i nic ?! Cos tu nie gra. Nie wiem czy to wina moda czy tez bledu w grze, chyba ze frachtowiec mial jakas szczegolna nazwe i zdazyl sie cud Oczywisice TII wciaz maja ten smieszny zasieg 1.8km :/ byc moze mody zmieniaja im zasieg w wersji 1.2, nie w 1.0 ale o tym przekonam sie w srode Teraz w 39 roku mamy do wyboru 3 floty, niestety nie mam pojecia czy tak bylo w realu gdyby to byly dyw. lotnicze ale to sa ubooty
Zakonczylem 1 patrol, bez sukcesow, IIa ma 5 torped, 3 zuzylem na C2 ktory nie zatonal, a 2 spudplowaly. Po powrocie do bazy dostalem... awans, a zaloga 13 medali. Hmmmm ktos docenil nasze wysilki ? lol
To narazie tyle uwag Kolejny patrol przede mna, zobacze co teraz odkryje
Pozdrawiam
Majama, niestety nie zdazylem przetestowac Twojego moda dostatecznie dlugo Postaram sie nadrobic zaleglosci, natomiast odbylem jeden patrol na realuboot zainastalowanym wg. wskazowek Kaa. Jesli chodzi o zmeczenie zalog to jest to zrobione calkiem dobrze, zauwazylem jakby zmiane koloru wykzyknika informujacego o zmeczeniu. Najpierw robi sie pomaranczowy, taki marynarz moze pelnic jeszcze swoje obowiazki, nie tak wydajnie jak wypoczety ale jednak. Dopiero po jakims czasie robi sie calkowicie czerwony co oznacza juz przerwy w pracy itd. Zaloga ogolnie meczy sie znacznie wolniej. W jakis sposob takie rozwiazanie ma sens. Natomiast nie wiem jak jest z odpornoscia frachtowcow. Wpakowalem uwaga ! 3 torpedy w C2 i nic ! Wszystkie weszly w cel, a on dymiac i plonac na dziobie, odplynal sobie w sina dal, plynalem chwile za nim liczac ze w koncu zatonie, nic z tego. 3 torpedy TII wybuchly mu pod kilem i nic ?! Cos tu nie gra. Nie wiem czy to wina moda czy tez bledu w grze, chyba ze frachtowiec mial jakas szczegolna nazwe i zdazyl sie cud Oczywisice TII wciaz maja ten smieszny zasieg 1.8km :/ byc moze mody zmieniaja im zasieg w wersji 1.2, nie w 1.0 ale o tym przekonam sie w srode Teraz w 39 roku mamy do wyboru 3 floty, niestety nie mam pojecia czy tak bylo w realu gdyby to byly dyw. lotnicze ale to sa ubooty
Zakonczylem 1 patrol, bez sukcesow, IIa ma 5 torped, 3 zuzylem na C2 ktory nie zatonal, a 2 spudplowaly. Po powrocie do bazy dostalem... awans, a zaloga 13 medali. Hmmmm ktos docenil nasze wysilki ? lol
To narazie tyle uwag Kolejny patrol przede mna, zobacze co teraz odkryje
Pozdrawiam
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
Z tego co czytałem to byl mod wprowadzający strefy wiekszych i mniejszych uszkodzen do statków i prawdopodobnie jest on dodany do real moda 1.21 dal tego nie zatopiłes tego frachtowca, bo powinienes w ksiazce z jego rysunkiem miec zaznaczone kolorowe kwadraty gdzie ma wrazliwe miejsca i w nie wcelowac, spradz w w tej ksiazce, jesli masz tego moda to powinienes miec tez te strefy zaznaczone. Sma tego nie uzywam.
Widze jeszcze jedną mozliwosc: moze uzywałes torped z zapalnikami magnetycznymi? jesli tak to niczemu sie nie dziw, te zapalniki miały problemy z czułościa i to jest w tej grze uwzglednione (zreszta dzieki temu jeden z polskich ORP uciekł niemcom, bo zbyt czula torpeda wybuchła 300 metrow od celu a potem polacy sie zanurzyli co niemcy wzieli za zatopienie)
Przypuszczam że twoje torpedy wybuchly zbyt daleko by zrobic poważne szkody.
Co do koloru wykrzyknika to tylko jest podmieniony plik z czerwonego napomaranczowy, nie ma zadnego posredniego poziomu, jest jak było. Ja zostałem przy starym systemie zmeczenia, nie lubie tutaj nic zmieniac.
Ale z tymi 13 medalami za zero zatopien to juz jest jakies pójscie na łatwizne i z tego tez powodu trzeba uwazac na tego moda
Widze jeszcze jedną mozliwosc: moze uzywałes torped z zapalnikami magnetycznymi? jesli tak to niczemu sie nie dziw, te zapalniki miały problemy z czułościa i to jest w tej grze uwzglednione (zreszta dzieki temu jeden z polskich ORP uciekł niemcom, bo zbyt czula torpeda wybuchła 300 metrow od celu a potem polacy sie zanurzyli co niemcy wzieli za zatopienie)
Przypuszczam że twoje torpedy wybuchly zbyt daleko by zrobic poważne szkody.
Co do koloru wykrzyknika to tylko jest podmieniony plik z czerwonego napomaranczowy, nie ma zadnego posredniego poziomu, jest jak było. Ja zostałem przy starym systemie zmeczenia, nie lubie tutaj nic zmieniac.
Ale z tymi 13 medalami za zero zatopien to juz jest jakies pójscie na łatwizne i z tego tez powodu trzeba uwazac na tego moda
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
majam teraz to przyciąłeś ja dzik w sosenkę. "strefy wiekszych i mniejszych uszkodzen" są w sh3 od początku, a ten mod o którym wspominasz to tylko naniesione kolorki w książce ID (dla tych co nie wiedzą, że maszynownia jest poniżej komina, śruby są z tyłu a stępka na dole).
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
a to moze nie doczytałem, fak jest taki że od razu to odrzuciłem i nigdy nie sciagałem bo uznałem za niepotrzebne, twoje wyjasnienia tylko mnie upewniaja że nie było warto tego brac
przypomniałem sobie że zawsze lepiej strzelac w tylna cześc takich frachtowcow, bo nawet jak nie zatopisz to czesto zatrzymasz go uszkadzając napęd. Niestety dobicie takiego stojącego z działka przeciwlotniczego mi sie nie udało, potrzebna nastepna torpeda
przypomniałem sobie że zawsze lepiej strzelac w tylna cześc takich frachtowcow, bo nawet jak nie zatopisz to czesto zatrzymasz go uszkadzając napęd. Niestety dobicie takiego stojącego z działka przeciwlotniczego mi sie nie udało, potrzebna nastepna torpeda
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
world mod 2.0 już jest, ale strona combatplanes często nie działa... można się poratować tym wątkiem - są linki i uwagi. już widzę że lepiej samemu sobie wybrać co nam pasi, a nie instalować jak leci. ja biorę tylko pliki .mis (wariant bez min i sieci bo one chyba nie są zaimplementowane w v1.0 gry) z folderu campaign i locations.cfg z terrain. reszta to jakieś bzdury z typem IX udającym gato na pacyfiku. poza tym jest jeszcze alternatywne zmęczenie i takie tam (options)... ale tego też na razie nie biorę. jeszcze nie wytestowałem tamtego z real uboot.
Ostatnio edytowano 27.04.05, 11:50 przez kaa, łącznie edytowano 4 razy
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
na razie tylko przyjrzałem sie bliżej plikom z world moda 2.0 i trzeba powiedziec że wygląda to obiecująco, jest duzo dodatków. Jak zakoncze obecny patrol to podmienie wszystkie pliki konfiguracyjne .cfg oraz pliki campanii, reszte olewam
jeszcze do pliku basic.cfg nie jestem przekonany, nie wiem czy warto kombinowac ze zmianami zmęczenia a tylko tyle tam jest zrobione.
jeszcze do pliku basic.cfg nie jestem przekonany, nie wiem czy warto kombinowac ze zmianami zmęczenia a tylko tyle tam jest zrobione.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
no i wypłynąłem na piąty patrol. w porcie trawler i statek pasażerski, potem kuter i niszczyciel, 50km dalej kolejny niszczyciel. to tyle naszych. idę do BF13 przez Kanał. po drodze chcę uzupełnić paliwo w St Mere Eglise. w AN84 kontakt wzrokowy - amerykański transportowiec wojska, w AN79 dwa statki na sonarze, bliżj Dover kilka niszczycieli... na razie mi się ten WMv2.0 podoba. jeśli chodzi o pliki .cfg to commands już sam sobie poedytowałem - pisałem o tym. basic ćwiczę z real-uboot, natomiast co do contacts to nie do końca kumam o co im chodzi - nigdy żadne kontakty na mapie mi się nie pojawiały...
ale błędu ze znikającym z mapy Wilhelmshaven nie poprawili.
ale błędu ze znikającym z mapy Wilhelmshaven nie poprawili.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
oj... ja też chyba jednak zrezyguję z tego moda:
- sejw z wczoraj z cholerę nie chce działać (ctd)
- w kwaterze przed misją miałem już 13 kwietnia, a po rozpoczęciu misji dopiero 1 kwietnia... jakieś zakłócenia kontinuum czasoprzestrzennego?
- z tą "poprawioną" mapą to też jakaś lipa jest, Wilhelmshaven znika, a takie St Mere Eglise też daje do myślenia - jest niebieskie (niemieckie) conajmniej od początku kwietnia czyli ponad miesiąc przed niemieckim uderzeniem na Francję
- sejw z wczoraj z cholerę nie chce działać (ctd)
- w kwaterze przed misją miałem już 13 kwietnia, a po rozpoczęciu misji dopiero 1 kwietnia... jakieś zakłócenia kontinuum czasoprzestrzennego?
- z tą "poprawioną" mapą to też jakaś lipa jest, Wilhelmshaven znika, a takie St Mere Eglise też daje do myślenia - jest niebieskie (niemieckie) conajmniej od początku kwietnia czyli ponad miesiąc przed niemieckim uderzeniem na Francję
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości