Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Rewelacja !! Przy moim zezie (w koncu jestem lomem od Falcona oderwany ) Zawsze mialem dylemat czy to jest juz np 34 czy juz 33, na podzialce Kalkulator miooodek bedzie wreszcie wiecej miejsca na biurku, a jest tam juz tego sporo, dzienniki akcji, zapisy pozycji, glebokosci itd. Po prostu ziberam dane o wodach na ktorych plywam, moze uda mi sie zrobic cos co bedzie przypominac mape dna Do tego zapisuje kazdy kontakt jaki mam, moze uda mi sie "odnalezc" najlepsze rejony na polowanie hehe. No i tak male OT. Zakonczylem 3 patrol bez sukcesow anie jednej rybki nie uzylem, jedyny statek jaki spotkalem na calym patrolu to ten farciarz:
Dobrze ze zachcialo mi sie bandere sprawdzic
Dobrze ze zachcialo mi sie bandere sprawdzic
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
jest Real U-Boot v1.22. zawiera sporo z tego o czym tu ostatnio pisaliśmy. fajnie, że zebrane w jeden zestaw. ale też nieźle przytył ten mod.
tutaj można poczytać o szczegółach.
z tej strony można zassać (jest też BeeryWater czyli mętna woda)
tutaj można poczytać o szczegółach.
z tej strony można zassać (jest też BeeryWater czyli mętna woda)
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Jest jakas afera z World Expansion, ponoc sie ubi przywalila o te "dotacje" Hmm, ciekawe jak szybko skanczyli by wylacznie sprzedaz W sumie dobrze, mody sa od fanow dla fanow, jak goscie chca zarabiac na grze, to niech sobie napisza silnik od zera.
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
WorldMod 2.02:
http://rapidshare.de/files/1563971/World2.2.zip.html
http://rapidshare.de/files/1563971/World2.2.zip.html
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Instalnolem sobie RU1.22 Swietna ta woda, metna, nic widac teraz z pod powierzchni Zachod slonca mioodek A jesli chodzi o sama rozgrywke, nie spotkalem jeszcze zadnego konwoju, tzn jeden, ale byla taka mgla ze tylko mijalem sie z statkami z niego i kilka razy przeszedl blisko niszczyciel albo kilka. Nie bylem w stanie okreslic. Pojedyncze statki zdazaja sie ale bardzo rzadko, a oto chodzi . Zainstalowalem sobie tez soft do obslugi modow, swietna rzecz. Teraz, gdy bede chcial wylaczyc RU, to tylko kilka klikniec i mam poprzednia konfiguracja.
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
ja wrzuciłem wszystko tym programikiem z sajtu Beery'ego - rzeczywiście świetny patent. kilka rzeczy jednak zrobiłem po swojemu:
-> RUv1.22 nie zawiera nomografu ani mojego über bearing toola - trza to naprawić.
-> RUv1.22 najwyraźniej zawiera inny ..\data\Campaigns\Campaign\Campaign_SCR.mis niż te których używałem dotąd (ZSC - z sajtu cavaliera) - gdy zacząłem misję nie było trawlera eskorty portowej.
-> już w RUv1.21 usunęli wstępną identyfikację wzrokową, czyli ten napis w notatniku. odpowiadają za to pliki ..\data\Roster\English.cfg i ..\data\Roster\German.cfg. ja to zrobiłem inaczej - dałem takie oznaczenia jak przy hydrofonie, czyli dla jednostek wojskowych wpisałem sobie Kriegsschiff, a dla reszty Frachter (krążownikowi pomocniczemu też dałem Frachter - w końcu z daleka tak wygląda).
-> jeśli kontynujemy starą kampanię, to wgranie plików ..\data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg i ..\data\Cfg\menu\flotillas.cfg, spowoduje, że następny patrol zaczniemy w punkcie o współrzędnych 0° sz.g. 0° dł.g. czyli w Zatoce Gwinejskiej. podobno wystarczy wrócić do bazy i potem już jest normalnie, ale nie próbowałem - pozbyłem się winnych.
-> poza tym SH3v1.00 ma swoje wymagania "specjalne": po odpaleniu misji na ekranie miałem menu helpa, którego nie dało się nijak zamknąć, co uniemożliwiło grę. żeby się go pozbyć trza w pliku ..\data\Menu\menu_1024_768.ini wykasować wszystko pomiędzy sekcjami [G22 I1] i [G23 I1], czyli sekcje od [G22 I2] do [G22 I9].
ps
ta woda strasznie mętna, szczególnie przy powierzchni - głębiej jest lepiej.
-> RUv1.22 nie zawiera nomografu ani mojego über bearing toola - trza to naprawić.
-> RUv1.22 najwyraźniej zawiera inny ..\data\Campaigns\Campaign\Campaign_SCR.mis niż te których używałem dotąd (ZSC - z sajtu cavaliera) - gdy zacząłem misję nie było trawlera eskorty portowej.
-> już w RUv1.21 usunęli wstępną identyfikację wzrokową, czyli ten napis w notatniku. odpowiadają za to pliki ..\data\Roster\English.cfg i ..\data\Roster\German.cfg. ja to zrobiłem inaczej - dałem takie oznaczenia jak przy hydrofonie, czyli dla jednostek wojskowych wpisałem sobie Kriegsschiff, a dla reszty Frachter (krążownikowi pomocniczemu też dałem Frachter - w końcu z daleka tak wygląda).
-> jeśli kontynujemy starą kampanię, to wgranie plików ..\data\Menu\cfg\menu\flotillas.cfg i ..\data\Cfg\menu\flotillas.cfg, spowoduje, że następny patrol zaczniemy w punkcie o współrzędnych 0° sz.g. 0° dł.g. czyli w Zatoce Gwinejskiej. podobno wystarczy wrócić do bazy i potem już jest normalnie, ale nie próbowałem - pozbyłem się winnych.
-> poza tym SH3v1.00 ma swoje wymagania "specjalne": po odpaleniu misji na ekranie miałem menu helpa, którego nie dało się nijak zamknąć, co uniemożliwiło grę. żeby się go pozbyć trza w pliku ..\data\Menu\menu_1024_768.ini wykasować wszystko pomiędzy sekcjami [G22 I1] i [G23 I1], czyli sekcje od [G22 I2] do [G22 I9].
ps
ta woda strasznie mętna, szczególnie przy powierzchni - głębiej jest lepiej.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
No wlasnie, wzucilem calego RU i teraz pluje sobie w brode Zapomnialem o tej cholernej zalodze Fajnie, zmeczenie walka itd, itd. Ale zeby kurcze blac odmawiali strzelania do samolotow, albo naprawiania tonacego okretu ? toz to glupota, nie wiem jak zmeczony czlowiek raczej stanie na rzesach niz bedzie lezal i patrzal jak mu sie woda na leb leje. No i kurcze rozwalilem sobie sejwy Uhhh, ze tez mnie pokusilo na tego moda Po za tym jest fajny Podlynolem pod Liverpol a tam konwoj sie formuje na redzie Piekny widok, poslalem torpedki dwie w T3 tankowca, ach jak sie palil Potem jeszcze 2 w stojacego C2, dlatego nie musialem sie wysilac zbytnio i .... cholerny niszczyciel wlazl przed nie Poszedl na dno z predkoscia swiatla tyle ze i mnie sie dostalo, drugi zaszedl mnie od tylu, i przejechal sobie po mnie po kilku godzinach zamieszania wynuzam sie o zmeirzchu, chlopakow do naprawy (jeszcze mieli szanowna ochote) A tu wyskakuje mi z ciemnosci uzbrojony trawler i zaczyna walic jak do kaczki. Szybko skok do 88 emki i jechana draniowi dostal 4 pociski i chyba mu sie znudzilo bo dal zwrot i zaczal sie oddalac, w meidzy czasie ja oberwalem jednym, ale niemiecka stal wytrzymala jest wiec tylko farba odpadla Dobilem drania i zaczynam kombinowac zeby silnik odpalic, a tu nic. Posylam nowych marynarzy, mialem jeszcze 6 wypoczetych, na czarna godzine. Dalej nic. Stoi sobie. Przewalam informacje, czy aby nie bylo nic ze w sruby dostalem czy cos. Kurcze nic. W kooooncu poslalem pierwszego do silnika, i slysze trumtrumtrum. O plyne
Ogolnie mod fajny ale te zmecznie zalogi jest przegiete, kurcze, niech robia swoje, wolniej, niech popelniaja bledy czy cos w tych okolicach, ale neich kurcze cos robia ! Hurki lataja jak nad swoimi a ci nic " O hurricane herr kaptain! Jaki ladny"
Wracam do cavaliera i juz sie nie ruszam od niego. Najlepszy zestaw na swiecie ! Plus bearing Kaa i nomograf Wazoo.
Pozdrawiam
Ogolnie mod fajny ale te zmecznie zalogi jest przegiete, kurcze, niech robia swoje, wolniej, niech popelniaja bledy czy cos w tych okolicach, ale neich kurcze cos robia ! Hurki lataja jak nad swoimi a ci nic " O hurricane herr kaptain! Jaki ladny"
Wracam do cavaliera i juz sie nie ruszam od niego. Najlepszy zestaw na swiecie ! Plus bearing Kaa i nomograf Wazoo.
Pozdrawiam
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
zapowiedź nowego moda - brzmi nieźle.
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=35178
Ostatnio edytowano 08.05.05, 00:36 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
połączyłem pionowy nomograf Wazoo i czystą mapę Tikigod'a.
tak wygląda:
tu plik:
http://s47.yousendit.com/e.aspx?id=02DS ... D1SZF1ZC9U
tak wygląda:
tu plik:
http://s47.yousendit.com/e.aspx?id=02DS ... D1SZF1ZC9U
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Doszedłem do wniosku że aby aby wydać grę hita i nie napracować się za bardzo a mieć dużo sprzedanych legalnych kopi trzeba wydać ją w szczatkowej postaci ale z możliwością głebokiej ingerencji w stukturę .Resztę gracze sami dopracują
Raz na jakis czas wydawać łatki które zniechęcą albo zmuszą graczy do kupna oryginała (patrz Flashpoint) i mamy dopływ kasy przy minimalnym wysiłku.
Raz na jakis czas wydawać łatki które zniechęcą albo zmuszą graczy do kupna oryginała (patrz Flashpoint) i mamy dopływ kasy przy minimalnym wysiłku.
- ORP271
- Tonaż: 6.000 BRT
- Dołączył(a): 03.05.05, 11:32
Racja ORP271 to jest dobry pomysl na latwa kase bo gracze i tak musza kupic oryginal. Tylko akurat te latki ktore sa wypuszczane niespecjalnie cos zmieniaja jak na przyklad latka 1.3 ktora ma sie pojawic nie wnosi jakis specjalnych zmian.
- W.O.L.F
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 05.05.05, 22:45
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości