1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 8 z 421 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42

Postprzez Myszkin » 17.06.05, 12:54

grooze napisał(a):To normalne, że po zainstalowaniu RU morza zrobiły się puste? Spotkałem jak dotąd 2 niszczyciele na 3 patrole i nic do zatopienia :-(


Może alianci zmienili trasy konwojów? :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 18.06.05, 11:04

Grooze - trzeba jeszcze wiedzieć gdzie szukać zwierzyny :)
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez grooze » 19.06.05, 08:56

Miałem jakąś postrzeloną wersję moda. Załoga niechętnie mnie informowała o kontaktach. Raz zauważyłem niszczyciel 100m ode mnie jak mi strzelił w rufę. Potem z kampaniami z world moda podobnie było. Przez kilka patroli otrzymywałem wiele komunikatów o konwojach. Śledziłem z 10 konwojów i żadnego nie znalazłem. Przwidywałem jego trasę po kolejnych komunikatach, ustawiałem się w kwadracie przez który przepływał i nic. I tak wiele razy. Masakra. Odinstalowałem wszystko i 500 km od portu pierwszy kontakt. Samotny statek, już dawno poszedł na dno.
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez lordmercy » 23.06.05, 14:16

chyba z dwa albo trzy dni temu pojawila sie na stronie oficjalnej SH III http://www.silent-hunteriii.com/uk/communitymods.php stronka z modami do sh3. i tutaj mam pytanie do: kaa, jagdtigera i innych modowych wyjadaczy, czy ktorys z was panowie moze cos powiedziec o tych modach? probowaliscie ich or something?
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Jagdtiger » 23.06.05, 22:13

Ja nie jestem modowym wyjadaczem bo używam tylko Real Uboat 1.40b, Sh3 Commandera, Hurrican moda oraz wody Kaa, no i jeszcze własny pack dźwiękowy.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez lordmercy » 23.06.05, 23:49

Jagdtiger napisał(a):Ja nie jestem modowym wyjadaczem bo używam tylko Real Uboat 1.40b, Sh3 Commandera, Hurrican moda oraz wody Kaa, no i jeszcze własny pack dźwiękowy.

.....mam nadzieję, że Ciebie nie uraziłem :wink: ....
....chodziło mi tylko o to, że kiedys zadałem pytanie....i w sumie ty i kaa mieliście coś do powiedzenia...a może dlatego, że PO PROSTU (niezła punkowa kapela z Gdańska notabene) odpowiedzieliście na mój quest. powiedz mi jaki masz ten fajny sound pack wlasnej roboty?? masz może go jakoś skompilowanego?? no i pytanko jeszcze a propos tego hurricane moda - co to i gdzie to??
a real uboot juz jest do pacha 1.4b?? hmmmm....

....także repect :wink: .... i bez obrazy :wink:
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez lordmercy » 24.06.05, 00:24

JAGDTIGER

....i jeszcze jedno jagdtiger...pytanko. powiedz mi dokaldnie co daje:

1. RU
2. SH III Commander
3. Hurrican Mod

...bo co daje woda Kaa.....to juz wiem :wink:

....mam nadzieje, że za bardzo Ci dupy nie zawracam

....jeszcze quest...czy grasz w jakims klanie?

pozdro
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Jagdtiger » 24.06.05, 06:16

Sound packa sobie zrobiłem z kilkunastu mniejszych i większych modów dźwiękowych. Po prostu pozgrywałem z nich to co mi pasuje a z biegiem czasu powywalałem te pliki które powodowały wysypywanie gry. Podobno wszystkie dźwięki powinny być w mono. Ile to u mnie zajmuje miejsca to niepamiętam. Teraz w pracy nie mam dostępu do swojego kompa żeby sprawdzić.

Hurricane moda znajdziesz tam gdzie wszystkie mody Beery'ego czyli na:
http://www.beerymod.com/sh3_010.htm
W sumie to wrzuciłem go tylko dlatego, że zrobił go Beery - moim zdaniem najlepszy modziarz na scenie SH3.

Natomiast RU zmienia całą masę rzeczy ale dla mnie najważniejsza jest jedna - redukuje ilość kontaktów na mapie i teraz naprawde człowiek się cieszy jak coś spotka na patrolu. Poza tym "urealnia" alianckie sensory, "podrasowuje" eskortowce, zwiększa siłę bomb lotniczych (teraz nie bardzo się opłaca zostawać na powierzchni w czasie ataku samolotów) i wiele innych rzeczy.

SH3 Cmdr m.in. "opiekuje się" sejwami z gry i nie pozwala grać więcej niż jeden patrol na raz. Dodaje dodatkowe komunikaty radiowe oraz historyczne przemówienia, wprowadza prawdziwe numery U-Bootów i wiele innych rzeczy...


W klanie nie gram.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez dragonfly » 29.06.05, 20:50

Jagdtiger napisał(a):Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.

Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).

Jakoś nie mogę znaleźć tego moda 9 Flotylli, a tarczę hydrofonu zmieniłbym chętnie ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Myszkin » 29.06.05, 20:53

dragonfly napisał(a):
Jagdtiger napisał(a):Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.

Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).

Jakoś nie mogę znaleźć tego moda 9 Flotylli, a tarczę hydrofonu zmieniłbym chętnie ;)


Proszsszę barsso...

http://www.9teuflottille.de/index2.html

"downloads" i dalej już wiadomo. Aha, waży toto 271mb!
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez dragonfly » 30.06.05, 09:42

Spoko, pójdę na miasto pozałatwiać różne sprawy, a w tym czasie się ściągnie :D

A tak w ogóle to dzięki za linka :)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

prośba o pomoć

Postprzez Traun » 01.07.05, 13:36

Mam wielką prośbę czy któryś z kolegów mógłby mi udostępnić polski plik .pdf z instrukcją do SH-3 mam wersję angielską dużo już rozszyfrowałem ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach..byłbym dozgonnie wdzięczny.... :D
Traun
 

Postprzez Paweł » 01.07.05, 13:42

podpisuję się pod Traunem i bardzo proszę o to samo. Z góry wielkie dzięki dobroczyńcy który mi to prześle. Mój e-mail: pawel.szczep@gazeta.pl
Paweł
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 26.000 BRT

Dołączył(a): 01.07.05, 10:26

Postprzez Traun » 01.07.05, 14:05

I jeszcze mój adres traun@wp.pl
Traun
 

Postprzez art.pl » 08.07.05, 18:03

Panowie mam glupi problem
Mianowicie czy sa spakowane te mody
zakonczenie jakies Z
art.pl
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 28.03.05, 23:24
Lokalizacja: Plock

Postprzez lordmercy » 08.07.05, 18:37

a to taki "inny format" pakowania ta jego inność polega na tym, że jest darmowy w przeciwieństwie do rar-a itp.

Masz tu linka: http://www.7-zip.org i se zassij. :D
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez RoZy » 20.07.05, 11:20

kaa napisał(a):RUv1.3 bardzo niewiele się różni od RUv1.22
...
z RUv1.3 wyciągnąłem (do wrzucenia na SH3v1.0/1.1/1.2 + RUv1.22):
:arrow: aktualnie "obowiązujące" pliki kampanii Nico&Co (czyli "z sajtu Cavaliera"). ssanie stąd.

Czy ktoś mógłby podrzucić adres "sajtu Cavaliera" lub odświerzyć ten upload (ewentualnie udostępnić te pliki w inny sposób)
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez lordmercy » 20.07.05, 14:48

takie rzeczy znajdziesz na stronce:

http://u-boot.realsimulation.com


...tam musisz wejsć w: SH3 File Library ( po lewej stronie strony glownej )

otworzy ci sie nowe okno, a tam:

Mods - Completely unofficial SH3 Add-Ons.

masz tam najlepszy miodek w ulu :wink:
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez grooze » 23.07.05, 22:52

Zainstalowalem sobie wiekszosc plikow z RU1.4 na polska wersje 1.2. Wszystko cacy tylko zaloga strasznie dlugo przeladowuje dzialo. W jakim pliku są zapisane informacje za to odpowiedzialne?
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez lordmercy » 24.07.05, 02:12

...a, to myśle, że Jagdtiger powinien wiedzieć. :D
lordmercy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
Lokalizacja: Danzig

Postprzez Jagdtiger » 24.07.05, 09:43

W którym pliku to nie wiem, ale to z działem zrobili dla urealnienia rozgrywki. Teraz pojedynek artyleryjski z merchantem jest prawie że samobójstwem i tak jak w rzeczywistości nie ma co się szarpać na takiego. Tak jak w rzeczywistości trzeba się zanurzyć i poczęstować go torpedą. Działa na U-Bootach były prawie nie używane.

Dopisane:
Chociaż poszperałem w plikach i w katalogu data\library znalazłem plik: GUNS_SUB.sim
Możliwe że to ten...
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez grooze » 24.07.05, 17:51

Dzięki. To ten plik. Podmieniłem i jest ok.
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez RoZy » 25.07.05, 07:01

Jagdtiger napisał(a):Teraz pojedynek artyleryjski z merchantem jest prawie że samobójstwem

To w ramach rozrywki zacytuję post z innego forum
jak zatopić niszczyciel niepamiętam nazwy chyba "w&v"czy jakoś tak
jeżeli się wynurzam i atakuje z działka-mój okręt jest zniszczony po 30 sek
jeżeli atakuje torpedą nawet salwa z 4 wyrzutni(pływam na VIIb) nietrafia
ani jedną torpedą w kadłub

czy ktoś wie oco tam chodzi-czy to jest bug czy ja coś źle robie??

Potem się pytał o to samo tylko z pancernikiem :twisted:

A jeśli o samo działo chodzi to w począdkowym okresie można sonie z niego postrzelać do małych jednostek. Później to już tylko do dobijania takich co to nie chcą iść na dno po 4 torpedach :)
RoZy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 34.000 BRT

Dołączył(a): 19.07.05, 08:23

Postprzez grooze » 25.07.05, 09:41

No ja też tak uważam. Zmiana szybkostrzelności działa w ru to był zły krok. Wcale nie dodawał realizmu. Podobnie jak woda berryego, która jest fatalna, a wszyscy się zachwycają, bo myślą, że atlantyk to mętne bajoro. Ja przerobiłem trochę wodę z moda i uważam, że jest lepsza.
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez Jagdtiger » 25.07.05, 10:19

A czemu zły krok? Uważasz że pojedynki artyleryjskie U-Bootów z eskortą albo ze statkami to była normalka? Według mnie jest to zmiana zdecydowanie na lepsze bo powoduje, że działo na U-Boocie zostaje zdegradowane do roli dobijania poważnie uszkodzonych celów.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 8 z 421 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości