1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

zmęczenie... inaczej

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 72 • Strona 3 z 31, 2, 3

Postprzez kaa » 17.10.05, 15:31

Wersja poprawiona (u mnie niezbyt grywalna). Dziwne to trochę.

PS
Wprowadziłem pewną zmianę do uwag na końcu wczorajszego posta.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez NiKuTa » 17.10.05, 15:38

Dlaczego nie grywalna ???????
Pozatym można wpisać na sonar troche mniejszy ubytek może wtedy będzie lepiej. Wymęczyłem załogę (połowę) załogi już do maxa po 21 dniach resju. Niedługo dam więcej informacji na temat tych ustawień. Muszę zobaczyć co się stanie jak wymęczę reszte załogi :).

Aha z tego co już zauważyłem to to ze torpedowcy się za szybko męczą zmiana jednej torpedy i załądowanie torpedy z zewnętrzego składu i moi marynarze z 1/3 mają zero.
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez kaa » 17.10.05, 15:45

Nie grywalna, bo u mnie nalicza im zmęczenie jak naprawiaczom (dlatego wpisałem ujemną wartość - wtedy się wyrównuje i jest ok).

PS
Tak szybko ich wymęczyłeś? Zwierzak jesteś... :D
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez churchill » 17.10.05, 17:48

Powiem tak szło całkiem nieźle 2 tygodnie do rejonu operacyjnego - załoga wymęczona tak mniej więcej w połowie , ale problem pojawił sie w momencie jak napotkałem konwój wypuściłem serie 4 torped- rezultaty nie ważne ale załoga w torpedowym po przeładowaniu 4 torped nadawała sie jedynie na przemiał wyeksploatowali sie do cna łącznie z oficerem :/
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kaa » 17.10.05, 19:13

No to rzeczywiście przegiąłem... W wersji sprzed tygodnia było 0.001, w tej wczorajszej 0.05, to może dać np. 0.005? Poniżej fragment do wklejenia.
Kod: Zaznacz cały
;comp5
RegularFactor50=0.05
RegularFactor51=0.05
SpecificFactor50=0.005
SpecificFactor51=0.005
BadWeather5=0.005
;comp6
RegularFactor60=-0.0
RegularFactor61=-0.0
SpecificFactor60=0.0
SpecificFactor61=0.0
;comp7
RegularFactor70=0.0
RegularFactor71=0.0
SpecificFactor70=0.0
SpecificFactor71=0.0
;comp8
RegularFactor80=0.05
RegularFactor81=0.05
SpecificFactor80=0.005
SpecificFactor81=0.005
BadWeather8=0.005
;comp9
RegularFactor90=0.05
SpecificFactor90=0.005
BadWeather9=0.005
;comp10
RegularFactor100=0.05
SpecificFactor100=0.005
BadWeather10=0.005
;comp 11
RegularFactor110=0.05
RegularFactor111=0.05
SpecificFactor110=0.005
SpecificFactor111=0.005
BadWeather11=0.005

Dziwi mnie też, że załogi się Wam tak szybko zmęczyły. Na poprzedniej wersji ponad 6 tygodni płynąłem, a tu jeszcze zmniejszyłem współczynniki, więc powinni się męczyć wolniej. Chyba, że zła pogoda cały czas była... Trzebaby sprawdzić czy wtedy w zanurzeniu nie męczą sie wolniej.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez churchill » 17.10.05, 21:53

no masz racje u mnie w rejonie patrolowania cały czas sztorm z częstymi opadami deszczu
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kaa » 17.10.05, 22:11

Jak pisałem dla złej pogody nieco zwiększyłem współczynniki w celach testowych. Spróbuj przyobserwować czy pojście w zanurzenie zmniejszy tempo męczenia się załogi. Jeśli tak to super, jeśli nie to trzeba będzie obiniżyć współczynnik BadWeather.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez NiKuTa » 17.10.05, 23:10

kaa napisał(a):Jak pisałem dla złej pogody nieco zwiększyłem współczynniki w celach testowych. Spróbuj przyobserwować czy pojście w zanurzenie zmniejszy tempo męczenia się załogi. Jeśli tak to super, jeśli nie to trzeba będzie obiniżyć współczynnik BadWeather.


Albo obniżyć współczynik podwodny
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez kaa » 17.10.05, 23:47

Tylko, to spowoduje, że pływanie pod wodą będzie milsze załodze również w czasie dobrej pogody co chyba nieco wypaczy grę. Ale zobaczymy co wyjdzie z testów.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez NiKuTa » 18.10.05, 10:25

Wiesz kaa pod wodą i tak możesz być gdzieś tak do 24 godzin potem muszisz się wynurzyć i ładujesz akumulatory gdzies 12 godzin.
Pozatym pływanie pod wodą jest strasznie powolne a jak będziesz chciał szybko to akumulatroy padną ci po paru godzinach.

Wiesz poaztym pływanie pod wodą nie jest tak uciązliwe, nie bują tak naszą łajbą :)
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez churchill » 18.10.05, 21:12

Wypłynołem na kolejny patrol i powiem tak różnica między zmęczeniem pod wodą a na powierzchni jest raczej nie zauważalna przynajmniej ja tak uważam może za mało kombinowałem aby sprawdzic Ale teraz zauważyłem tendencje do zbyt szybkiego męczenia sie wachty ponieważ dopłynąlem jedynie do cieśniny duńskiej czyli między wyspy brytyjskie a islandie i już ludzie na mostku mi sie wymęczyli tak mniej więcej do 1/3 ale pogoda znów była zła także moje spostrzeżenia mogą nie byc słuszne w przypadku gdy rozpoczynamy rejs z baz we francji mi jeszcze nie było to dane więc zobaczcie sami
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez churchill » 18.10.05, 21:18

eee no z tą 1/3 to przesadziłem ale do połowy się wymęczyli :0
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez churchill » 23.10.05, 12:31

kaa mam prośbe napisz gdzie i co mam pozmieniac żeby ludziki w radiowym mi sie tak szybko nie wykańczali
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kaa » 23.10.05, 14:15

A męczą się szybciej niż inni?

Radiowy to comp1, resztę parametrów opisałem wcześniej.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tal-Rash » 25.10.05, 17:50

A ja mam pytanie jedno.
Da się wyłączyć męczenie się załogi?
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Uapa » 25.10.05, 17:55

mozna ale wtedy nawet nie ma mowy o gramie realizmu... na subsimie jest mod...
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Tal-Rash » 25.10.05, 17:59

Mod wyłącza zmęczenie?
Mogę linka prosić :D
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Uapa » 25.10.05, 18:07

ale czy naprawde jest to az takie utrudnienie(zmeczenie)??? link subsimowski nie dziala
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Tal-Rash » 25.10.05, 18:11

Nie utrudnienie ale mnie doprowadza do szalu rozstawianie ciagle wszystkich po okrecie... Jak sie ten mod nazywa?
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Uapa » 25.10.05, 18:21

No Fatigue Mod - Vitamins for your crew.
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Tal-Rash » 03.11.05, 13:11

Zassałem, podmieniłem plik i wtopa nic się nie zmieniło. Zmieniam spowrotem ustawienie ze powyżej 32 zmeczenie sie zamraza bo na 1024 nie da rady grać co chwile musze rozsylac wszystkiech grac nie moge przez to :/
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez NiKuTa » 02.12.05, 14:51

Czy ktoś jeszczę meczy się nad tym modem ????
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Poprzednia strona

Posty: 72 • Strona 3 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości