Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Miałem jakąś postrzeloną wersję moda. Załoga niechętnie mnie informowała o kontaktach. Raz zauważyłem niszczyciel 100m ode mnie jak mi strzelił w rufę. Potem z kampaniami z world moda podobnie było. Przez kilka patroli otrzymywałem wiele komunikatów o konwojach. Śledziłem z 10 konwojów i żadnego nie znalazłem. Przwidywałem jego trasę po kolejnych komunikatach, ustawiałem się w kwadracie przez który przepływał i nic. I tak wiele razy. Masakra. Odinstalowałem wszystko i 500 km od portu pierwszy kontakt. Samotny statek, już dawno poszedł na dno.
- grooze
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 16.06.05, 15:08
chyba z dwa albo trzy dni temu pojawila sie na stronie oficjalnej SH III http://www.silent-hunteriii.com/uk/communitymods.php stronka z modami do sh3. i tutaj mam pytanie do: kaa, jagdtigera i innych modowych wyjadaczy, czy ktorys z was panowie moze cos powiedziec o tych modach? probowaliscie ich or something?
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
Jagdtiger napisał(a):Ja nie jestem modowym wyjadaczem bo używam tylko Real Uboat 1.40b, Sh3 Commandera, Hurrican moda oraz wody Kaa, no i jeszcze własny pack dźwiękowy.
.....mam nadzieję, że Ciebie nie uraziłem ....
....chodziło mi tylko o to, że kiedys zadałem pytanie....i w sumie ty i kaa mieliście coś do powiedzenia...a może dlatego, że PO PROSTU (niezła punkowa kapela z Gdańska notabene) odpowiedzieliście na mój quest. powiedz mi jaki masz ten fajny sound pack wlasnej roboty?? masz może go jakoś skompilowanego?? no i pytanko jeszcze a propos tego hurricane moda - co to i gdzie to??
a real uboot juz jest do pacha 1.4b?? hmmmm....
....także repect .... i bez obrazy
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
JAGDTIGER
....i jeszcze jedno jagdtiger...pytanko. powiedz mi dokaldnie co daje:
1. RU
2. SH III Commander
3. Hurrican Mod
...bo co daje woda Kaa.....to juz wiem
....mam nadzieje, że za bardzo Ci dupy nie zawracam
....jeszcze quest...czy grasz w jakims klanie?
pozdro
....i jeszcze jedno jagdtiger...pytanko. powiedz mi dokaldnie co daje:
1. RU
2. SH III Commander
3. Hurrican Mod
...bo co daje woda Kaa.....to juz wiem
....mam nadzieje, że za bardzo Ci dupy nie zawracam
....jeszcze quest...czy grasz w jakims klanie?
pozdro
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
Sound packa sobie zrobiłem z kilkunastu mniejszych i większych modów dźwiękowych. Po prostu pozgrywałem z nich to co mi pasuje a z biegiem czasu powywalałem te pliki które powodowały wysypywanie gry. Podobno wszystkie dźwięki powinny być w mono. Ile to u mnie zajmuje miejsca to niepamiętam. Teraz w pracy nie mam dostępu do swojego kompa żeby sprawdzić.
Hurricane moda znajdziesz tam gdzie wszystkie mody Beery'ego czyli na:
http://www.beerymod.com/sh3_010.htm
W sumie to wrzuciłem go tylko dlatego, że zrobił go Beery - moim zdaniem najlepszy modziarz na scenie SH3.
Natomiast RU zmienia całą masę rzeczy ale dla mnie najważniejsza jest jedna - redukuje ilość kontaktów na mapie i teraz naprawde człowiek się cieszy jak coś spotka na patrolu. Poza tym "urealnia" alianckie sensory, "podrasowuje" eskortowce, zwiększa siłę bomb lotniczych (teraz nie bardzo się opłaca zostawać na powierzchni w czasie ataku samolotów) i wiele innych rzeczy.
SH3 Cmdr m.in. "opiekuje się" sejwami z gry i nie pozwala grać więcej niż jeden patrol na raz. Dodaje dodatkowe komunikaty radiowe oraz historyczne przemówienia, wprowadza prawdziwe numery U-Bootów i wiele innych rzeczy...
W klanie nie gram.
Hurricane moda znajdziesz tam gdzie wszystkie mody Beery'ego czyli na:
http://www.beerymod.com/sh3_010.htm
W sumie to wrzuciłem go tylko dlatego, że zrobił go Beery - moim zdaniem najlepszy modziarz na scenie SH3.
Natomiast RU zmienia całą masę rzeczy ale dla mnie najważniejsza jest jedna - redukuje ilość kontaktów na mapie i teraz naprawde człowiek się cieszy jak coś spotka na patrolu. Poza tym "urealnia" alianckie sensory, "podrasowuje" eskortowce, zwiększa siłę bomb lotniczych (teraz nie bardzo się opłaca zostawać na powierzchni w czasie ataku samolotów) i wiele innych rzeczy.
SH3 Cmdr m.in. "opiekuje się" sejwami z gry i nie pozwala grać więcej niż jeden patrol na raz. Dodaje dodatkowe komunikaty radiowe oraz historyczne przemówienia, wprowadza prawdziwe numery U-Bootów i wiele innych rzeczy...
W klanie nie gram.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Jagdtiger napisał(a):Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.
Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).
Jakoś nie mogę znaleźć tego moda 9 Flotylli, a tarczę hydrofonu zmieniłbym chętnie
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly napisał(a):Jagdtiger napisał(a):Najlepiej ściągnąć też moda 9 flotylli - 114 MB (wszystko można znaleźć na subsimie) i zainstalować w innym katalogu (dla tych co mają dema) oraz powrzucać sobie tylko nowe dźwięki i grafiki.
Wrzuciłem sobie też nowe dźwięki działek 20 mm (oryginalne przypominają raczej strzelanie z km-u).
Jakoś nie mogę znaleźć tego moda 9 Flotylli, a tarczę hydrofonu zmieniłbym chętnie
Proszsszę barsso...
http://www.9teuflottille.de/index2.html
"downloads" i dalej już wiadomo. Aha, waży toto 271mb!
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
prośba o pomoć
Mam wielką prośbę czy któryś z kolegów mógłby mi udostępnić polski plik .pdf z instrukcją do SH-3 mam wersję angielską dużo już rozszyfrowałem ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach..byłbym dozgonnie wdzięczny....
- Traun
podpisuję się pod Traunem i bardzo proszę o to samo. Z góry wielkie dzięki dobroczyńcy który mi to prześle. Mój e-mail: pawel.szczep@gazeta.pl
- Paweł
- Tonaż: 26.000 BRT
- Dołączył(a): 01.07.05, 10:26
a to taki "inny format" pakowania ta jego inność polega na tym, że jest darmowy w przeciwieństwie do rar-a itp.
Masz tu linka: http://www.7-zip.org i se zassij.
Masz tu linka: http://www.7-zip.org i se zassij.
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
kaa napisał(a):RUv1.3 bardzo niewiele się różni od RUv1.22
...
z RUv1.3 wyciągnąłem (do wrzucenia na SH3v1.0/1.1/1.2 + RUv1.22):
aktualnie "obowiązujące" pliki kampanii Nico&Co (czyli "z sajtu Cavaliera"). ssanie stąd.
Czy ktoś mógłby podrzucić adres "sajtu Cavaliera" lub odświerzyć ten upload (ewentualnie udostępnić te pliki w inny sposób)
- RoZy
- Tonaż: 34.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.05, 08:23
takie rzeczy znajdziesz na stronce:
http://u-boot.realsimulation.com
...tam musisz wejsć w: SH3 File Library ( po lewej stronie strony glownej )
otworzy ci sie nowe okno, a tam:
Mods - Completely unofficial SH3 Add-Ons.
masz tam najlepszy miodek w ulu
http://u-boot.realsimulation.com
...tam musisz wejsć w: SH3 File Library ( po lewej stronie strony glownej )
otworzy ci sie nowe okno, a tam:
Mods - Completely unofficial SH3 Add-Ons.
masz tam najlepszy miodek w ulu
- lordmercy
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 09.06.05, 21:06
- Lokalizacja: Danzig
W którym pliku to nie wiem, ale to z działem zrobili dla urealnienia rozgrywki. Teraz pojedynek artyleryjski z merchantem jest prawie że samobójstwem i tak jak w rzeczywistości nie ma co się szarpać na takiego. Tak jak w rzeczywistości trzeba się zanurzyć i poczęstować go torpedą. Działa na U-Bootach były prawie nie używane.
Dopisane:
Chociaż poszperałem w plikach i w katalogu data\library znalazłem plik: GUNS_SUB.sim
Możliwe że to ten...
Dopisane:
Chociaż poszperałem w plikach i w katalogu data\library znalazłem plik: GUNS_SUB.sim
Możliwe że to ten...
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Jagdtiger napisał(a):Teraz pojedynek artyleryjski z merchantem jest prawie że samobójstwem
To w ramach rozrywki zacytuję post z innego forum
jak zatopić niszczyciel niepamiętam nazwy chyba "w&v"czy jakoś tak
jeżeli się wynurzam i atakuje z działka-mój okręt jest zniszczony po 30 sek
jeżeli atakuje torpedą nawet salwa z 4 wyrzutni(pływam na VIIb) nietrafia
ani jedną torpedą w kadłub
czy ktoś wie oco tam chodzi-czy to jest bug czy ja coś źle robie??
Potem się pytał o to samo tylko z pancernikiem
A jeśli o samo działo chodzi to w począdkowym okresie można sonie z niego postrzelać do małych jednostek. Później to już tylko do dobijania takich co to nie chcą iść na dno po 4 torpedach
- RoZy
- Tonaż: 34.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.05, 08:23
No ja też tak uważam. Zmiana szybkostrzelności działa w ru to był zły krok. Wcale nie dodawał realizmu. Podobnie jak woda berryego, która jest fatalna, a wszyscy się zachwycają, bo myślą, że atlantyk to mętne bajoro. Ja przerobiłem trochę wodę z moda i uważam, że jest lepsza.
- grooze
- Tonaż: 14.000 BRT
- Dołączył(a): 16.06.05, 15:08
A czemu zły krok? Uważasz że pojedynki artyleryjskie U-Bootów z eskortą albo ze statkami to była normalka? Według mnie jest to zmiana zdecydowanie na lepsze bo powoduje, że działo na U-Boocie zostaje zdegradowane do roli dobijania poważnie uszkodzonych celów.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości