GWX - pytania i problemy z nim związane
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
jak zmieniać amunicję do dużego działa pokładowego, czy w ogóle jest taka możliwość są 4 rodzaje amunicji a tylko jeden dostępny, na zwykłym SH3 jedna z tych amunicji to były race świetlne, a teraz nawet to nie jest dostęne, czy można coś zrobić żeby wszystkie były dostępne?
- smyr14
- Tonaż: 13.000 BRT
- Dołączył(a): 08.06.06, 15:29
smyr14 napisał(a):jak zmieniać amunicję do dużego działa pokładowego, czy w ogóle jest taka możliwość są 4 rodzaje amunicji a tylko jeden dostępny, na zwykłym SH3 jedna z tych amunicji to były race świetlne, a teraz nawet to nie jest dostęne, czy można coś zrobić żeby wszystkie były dostępne?
W GWX masz na okręcie tylko jeden typ pocisków (HE) i nie zauważyłem by to się zmieniało w zależności od typu uboota. Gracz nie ma możliwości wyboru rodzaju amunicji (chyba, że coś pogmera w ustawieniach ).
Pozdrawiam
- Cpt. Zbych
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
- Lokalizacja: Silesian sea ;)
Mam taki mały problem a mianowicie chodzi o prędkość. U boot typy VII b w rzeczywistości rozwijał jak podają wszystkie źródła ok 18 kts a w grze przy spokojnym morzy mój okręt nie jest w żaden sposób w stanie rozwinąć prędkości większej niż 13 kts o co chodzi czy to wynika z gwx czy też może trafiłem na jakiegoś buga. Moim zdaniem taki błąd nie powinien mieć wogóle miejsca zwłaszcza że ostatnio bardzo się zasmuciłem nie mogąc dogonić konwoju który płynął z prędkością 9 kts dodam że płynąłem na największej z możliwych prędkości(dostępnych w GWX) fakt faktem morze było mocno wzburzone ale jak patrzyłem co sie dzieje to doszedłem do wniosku że bardziej opłacalne było by postawienie masztu bo wiatr silny dość a moje śruby obracały się w wodzie nie przynosząc pożądanego efektu
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
To co opisujesz jest akurat O.K., przecież żadną jednostką przy dużej fali nie rozwiniesz max. prędkości, nie wiem nawet czy 13 w. U-boot dałby radę rozwinąć w takich warunkach w realu a jeśli nawet tak to czy wytrzymała by to załoga nawet jeśli nie skakałby tak na fali jak w SH3.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
no tak ale mój u boot rozwinął prędkość 13w w warunkach 0 wind jak prędkość wiatru wzrosła do około 5 to już rozwijał tylko 12 a w opisanym sztormie ledwo dawał rade wyciągnąć 10 w sprawdziłem to już i po pierwsze na VIIB z 1940 r nie da się włączyć najszybszego biegu i jak to opisałem u boot robi jedynie 13 wezłów przy spokojnym morzu sprawdzałem jak się zachowuje VIIC i tu już wszystko było jak najbardziej w porządku nie wiem jak VIIB z późniejszych lat ale mi cała ta sprawa śmierdzi zwłaszcza że VIIB był teoretycznie szybszy od VIIC
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
Dwie osoby zgładszały na forum SubSim problem z niemożnością włączenia „ahead flank speed”. To może być błąd gracza, który niewystarczająco obsadził maszynownię, ale może też być bug w GWX – pewnie wkrótce się okaże.
Jeśli używasz SH3 Commandera i masz włączoną opcję „usterki i sabotaż”, może to być właśnie usterka lub sabotaż.
Jeśli używasz SH3 Commandera i masz włączoną opcję „usterki i sabotaż”, może to być właśnie usterka lub sabotaż.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
z tym że już nie chodzi o samą kampanie bo nawet w pojedyńczych misjach np "Gibraltar" wziąłem VIIB i błąd sie powtarza a co najśmieszniejsze jak rozkazałem alarmowe zanurzenie do którego wykorzystywana jest właśnie owa prędkość "ahead flank" to okręt zamiast przeprowadzić manewr po prostu wyłączył silniki LOL na dobrą sprawe nie długo przestanie mnie to obchodzić bo zmienie w następnym patrolu łajbe na VIIC no ale nie zmienia to faktu że coś jest skopane, aaa SH3 Comandera używam
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
churchill napisał(a):z tym że już nie chodzi o samą kampanie bo nawet w pojedyńczych misjach np "Gibraltar" wziąłem VIIB i błąd sie powtarza a co najśmieszniejsze jak rozkazałem alarmowe zanurzenie do którego wykorzystywana jest właśnie owa prędkość "ahead flank" to okręt zamiast przeprowadzić manewr po prostu wyłączył silniki LOL na dobrą sprawe nie długo przestanie mnie to obchodzić bo zmienie w następnym patrolu łajbe na VIIC no ale nie zmienia to faktu że coś jest skopane, aaa SH3 Comandera używam
To włącz grę za pośrednictwem SH3 Commandera wyłączywszy w nim opcję "awarie i sabotaż" ("malfunctions and sabotaige") i zacznij nową misję/kampanię. Jeśli błąd zniknie, to będzie to dowód, że powinieneś rozstrzelać na wszelki wypadek co drugiego członka załogi (najlepiej przez odliczanie, ale pamiętaj - Ty sam NIE stajesz w rządku odliczających!), a doki swojej bazy poczęstować kilkoma torpedami, żeby zapamiętali, że w Twojej łódce się nie grzebie bezkarnie.
Jeśli błąd nie zniknie, to trzeba go uznać za łobuza i najlepiej zgłosić zespołowi GWX (forum SubSim).
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
No i problem rozwiązany chyba naprawde musze dać komende co drugi wystąp hehe sam siebie też moge wliczyć a że jestem pierwszy na liście to chyba cała wina spada na głównego mechanika bo on jest drugi, wiedziałem że z nim coś nie tak zawsze mu źle z oczu patrzyło hehe a tak na poważnie to dzięki panowie za szybkie i przede wszystkim skuteczne rozwiązanie mojego problemu
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
szczerze mówiąc SH3 comandera używam jedynie do paru drobiazgów nie znam za dobrze tego programu i nie chciało mi sie szukać opcji o któej mówiliście więc dałem rollback SH3 żeby mi wywalił z gry wszystkie modyfikacje za które odpowiedzialny był comander i teraz wszystko działa poprawnie
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
witam wszystkich mam prośbe w GWX męczy mnie jedna rzecz a mnianowicie ten jakby zoom przy kamerze spod F12 wnerwia mnie to jak wrucić do normy ? jeśli ktoś grał w IŁ2 sturmovik i bawił się klawiszami
delete,end,page down ten wie o co mi chodzi z gury dzięki za odp.
POZDRAWIAM
delete,end,page down ten wie o co mi chodzi z gury dzięki za odp.
POZDRAWIAM
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
driver134 napisał(a):aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire
To kwestia za małej pamięci, musi dogrywać z dysku, w GWX są większe textury i trochę bardziej skomplikowane oraz większe pliki dźwiękowe.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
driver134 napisał(a):aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire
Jest na to wyjscie (ale nie zawsze dziala, a na dodatek nieraz doprowadza tez do crashu gry). Kiedy juz plyniesz po "morzach i ocenach" sproboj opuscic gre naciskajac np. klawisz wywolujacy menu startowe Windy. A nastepnie po wyjsciu na pulput o ile nie dostaniesz komunikatu o zwisie gry kliknij ikonke SH3 na pasku zadan. Jezeli powroci do gry powinno byc o niebo lepiej.
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości