1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 3 z 131, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13

Postprzez Raff » 10.01.07, 18:18

Dokładnie, jeśli niezrozumiale napisałem to, to przepraszam :)
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez smyr14 » 12.01.07, 22:47

co daje patch 1.4, ja nie mogę go u siebie zainstalować na oryginał PL, ale GWX wszedł bez tego patcha czy to ma jakieś znaczenie?
smyr14
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 15:29

Postprzez amigo » 12.01.07, 22:52

Patcha instalujesz na gołą grę, bez żadnych modów,
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez smyr14 » 12.01.07, 23:58

wiem, że na gołą gre ale mimo wszystko nie chciał wejść i bez patchy mod się zainstalował.
smyr14
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 15:29

Postprzez FarszU » 13.01.07, 10:55

To może na gołej grze już miałeś patcha zainstalowanego :roll:
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez smyr14 » 13.01.07, 14:31

a tak w ogóle to gram w karierze na GWX robię patrole od 39 r. zacząłem zmieniłem już okręt, ale na wodach żywej duszy nie widać, tyle miało być konwoii i pojedynczych statków a tu nic.
smyr14
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 15:29

Postprzez Rabed » 13.01.07, 14:52

Nie pływaj na przyśpieszeniu większym niż 512 to będą statki
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Tomo55 » 13.01.07, 15:37

Chyba że nie masz już uzbrojenia i wracasz do bazy :lol:
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez smyr14 » 14.01.07, 20:39

jak zmieniać amunicję do dużego działa pokładowego, czy w ogóle jest taka możliwość są 4 rodzaje amunicji a tylko jeden dostępny, na zwykłym SH3 jedna z tych amunicji to były race świetlne, a teraz nawet to nie jest dostęne, czy można coś zrobić żeby wszystkie były dostępne?
smyr14
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 15:29

Postprzez Cpt. Zbych » 15.01.07, 16:18

smyr14 napisał(a):jak zmieniać amunicję do dużego działa pokładowego, czy w ogóle jest taka możliwość są 4 rodzaje amunicji a tylko jeden dostępny, na zwykłym SH3 jedna z tych amunicji to były race świetlne, a teraz nawet to nie jest dostęne, czy można coś zrobić żeby wszystkie były dostępne?

W GWX masz na okręcie tylko jeden typ pocisków (HE) i nie zauważyłem by to się zmieniało w zależności od typu uboota. Gracz nie ma możliwości wyboru rodzaju amunicji (chyba, że coś pogmera w ustawieniach ;)).

Pozdrawiam
Cpt. Zbych
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
Lokalizacja: Silesian sea ;)

Postprzez churchill » 15.01.07, 18:56

Mam taki mały problem a mianowicie chodzi o prędkość. U boot typy VII b w rzeczywistości rozwijał jak podają wszystkie źródła ok 18 kts a w grze przy spokojnym morzy mój okręt nie jest w żaden sposób w stanie rozwinąć prędkości większej niż 13 kts o co chodzi czy to wynika z gwx czy też może trafiłem na jakiegoś buga. Moim zdaniem taki błąd nie powinien mieć wogóle miejsca zwłaszcza że ostatnio bardzo się zasmuciłem nie mogąc dogonić konwoju który płynął z prędkością 9 kts dodam że płynąłem na największej z możliwych prędkości(dostępnych w GWX) fakt faktem morze było mocno wzburzone ale jak patrzyłem co sie dzieje to doszedłem do wniosku że bardziej opłacalne było by postawienie masztu bo wiatr silny dość a moje śruby obracały się w wodzie nie przynosząc pożądanego efektu
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wibwk » 15.01.07, 19:32

To co opisujesz jest akurat O.K., przecież żadną jednostką przy dużej fali nie rozwiniesz max. prędkości, nie wiem nawet czy 13 w. U-boot dałby radę rozwinąć w takich warunkach w realu a jeśli nawet tak to czy wytrzymała by to załoga nawet jeśli nie skakałby tak na fali jak w SH3.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez churchill » 15.01.07, 20:49

no tak ale mój u boot rozwinął prędkość 13w w warunkach 0 wind jak prędkość wiatru wzrosła do około 5 to już rozwijał tylko 12 a w opisanym sztormie ledwo dawał rade wyciągnąć 10 w sprawdziłem to już i po pierwsze na VIIB z 1940 r nie da się włączyć najszybszego biegu i jak to opisałem u boot robi jedynie 13 wezłów przy spokojnym morzu sprawdzałem jak się zachowuje VIIC i tu już wszystko było jak najbardziej w porządku nie wiem jak VIIB z późniejszych lat ale mi cała ta sprawa śmierdzi zwłaszcza że VIIB był teoretycznie szybszy od VIIC
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Abd » 15.01.07, 23:05

Dwie osoby zgładszały na forum SubSim problem z niemożnością włączenia „ahead flank speed”. To może być błąd gracza, który niewystarczająco obsadził maszynownię, ale może też być bug w GWX – pewnie wkrótce się okaże.

Jeśli używasz SH3 Commandera i masz włączoną opcję „usterki i sabotaż”, może to być właśnie usterka lub sabotaż. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez wibwk » 16.01.07, 00:57

Fakt że GWX trochę "skopali" przez kombinację modelu uszkodzeń, czasami usterki nie są nawet zaznaczane, może gdzieś tu właśnie jest przyczyna.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez churchill » 16.01.07, 08:42

z tym że już nie chodzi o samą kampanie bo nawet w pojedyńczych misjach np "Gibraltar" wziąłem VIIB i błąd sie powtarza a co najśmieszniejsze jak rozkazałem alarmowe zanurzenie do którego wykorzystywana jest właśnie owa prędkość "ahead flank" to okręt zamiast przeprowadzić manewr po prostu wyłączył silniki LOL na dobrą sprawe nie długo przestanie mnie to obchodzić bo zmienie w następnym patrolu łajbe na VIIC no ale nie zmienia to faktu że coś jest skopane, aaa SH3 Comandera używam
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Abd » 16.01.07, 11:30

churchill napisał(a):z tym że już nie chodzi o samą kampanie bo nawet w pojedyńczych misjach np "Gibraltar" wziąłem VIIB i błąd sie powtarza a co najśmieszniejsze jak rozkazałem alarmowe zanurzenie do którego wykorzystywana jest właśnie owa prędkość "ahead flank" to okręt zamiast przeprowadzić manewr po prostu wyłączył silniki LOL na dobrą sprawe nie długo przestanie mnie to obchodzić bo zmienie w następnym patrolu łajbe na VIIC no ale nie zmienia to faktu że coś jest skopane, aaa SH3 Comandera używam

To włącz grę za pośrednictwem SH3 Commandera wyłączywszy w nim opcję "awarie i sabotaż" ("malfunctions and sabotaige") i zacznij nową misję/kampanię. Jeśli błąd zniknie, to będzie to dowód, że powinieneś rozstrzelać na wszelki wypadek co drugiego członka załogi (najlepiej przez odliczanie, ale pamiętaj - Ty sam NIE stajesz w rządku odliczających!), a doki swojej bazy poczęstować kilkoma torpedami, żeby zapamiętali, że w Twojej łódce się nie grzebie bezkarnie.
Jeśli błąd nie zniknie, to trzeba go uznać za łobuza i najlepiej zgłosić zespołowi GWX (forum SubSim).
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez churchill » 16.01.07, 14:58

No i problem rozwiązany chyba naprawde musze dać komende co drugi wystąp hehe sam siebie też moge wliczyć a że jestem pierwszy na liście to chyba cała wina spada na głównego mechanika bo on jest drugi, wiedziałem że z nim coś nie tak zawsze mu źle z oczu patrzyło hehe a tak na poważnie to dzięki panowie za szybkie i przede wszystkim skuteczne rozwiązanie mojego problemu
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Abd » 16.01.07, 16:02

Ale co pomogło? Jeśli opiszesz rozwiązanie problemu, inni, którzy się z nim zetkną, nie będą musieli zgadywać. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez churchill » 16.01.07, 21:09

szczerze mówiąc SH3 comandera używam jedynie do paru drobiazgów nie znam za dobrze tego programu i nie chciało mi sie szukać opcji o któej mówiliście więc dałem rollback SH3 żeby mi wywalił z gry wszystkie modyfikacje za które odpowiedzialny był comander i teraz wszystko działa poprawnie
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez driver134 » 29.01.07, 18:01

witam wszystkich mam prośbe w GWX męczy mnie jedna rzecz a mnianowicie ten jakby zoom przy kamerze spod F12 wnerwia mnie to jak wrucić do normy ? jeśli ktoś grał w IŁ2 sturmovik i bawił się klawiszami
delete,end,page down ten wie o co mi chodzi z gury dzięki za odp.
POZDRAWIAM
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 30.01.07, 00:06

aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 30.01.07, 01:12

driver134 napisał(a):aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire

To kwestia za małej pamięci, musi dogrywać z dysku, w GWX są większe textury i trochę bardziej skomplikowane oraz większe pliki dźwiękowe.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez driver134 » 30.01.07, 09:56

no a kwestia tego zoomu spod F12 naprwade mnie to irytuje
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Franz Vuttke » 31.01.07, 13:30

driver134 napisał(a):aaa i jeszcze jedna rzecz mam wrarzenie że GWX podnosi troche wymagania gry bo jak wezme się złapie za peryskop albo uzo to mam
10 fps/min po 5 min. wraca do normy
Pentium 4 3,0 ghz 512 ram radeon 9550 pro a jak miałem gołą wersje to latało jak spitfire


Jest na to wyjscie (ale nie zawsze dziala, a na dodatek nieraz doprowadza tez do crashu gry). Kiedy juz plyniesz po "morzach i ocenach" sproboj opuscic gre naciskajac np. klawisz wywolujacy menu startowe Windy. A nastepnie po wyjsciu na pulput o ile nie dostaniesz komunikatu o zwisie gry kliknij ikonke SH3 na pasku zadan. Jezeli powroci do gry powinno byc o niebo lepiej.
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 3 z 131, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości