GWX - pytania i problemy z nim związane
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
dragonfly napisał(a):To prawda - potwierdzam skutewczność tej metody. Chyba wtedy RAM się odświeża.
Dokładnie tak jest, jeszcze lepiej robić to Alt/Tab i powrót, trochę trwa ale skuteczne, tylko trzeba mieć na uwadze to że gra się w tym czasie toczy nadal.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Nie wiem jak u Was, ale u mnie submod '16km Atmosphere' nieźle nabruździł. A że nie zrobiłem backupu, to muszę wysztko na nowo przeinstalowywać Nie dość że zlikwidował piękny błękit Morza Śródziemnego, to jeszcze w dodatku dowalił mi czarne niebo
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
dragonfly napisał(a):Nie wiem jak u Was, ale u mnie submod '16km Atmosphere' nieźle nabruździł. A że nie zrobiłem backupu, to muszę wysztko na nowo przeinstalowywać Nie dość że zlikwidował piękny błękit Morza Śródziemnego, to jeszcze w dodatku dowalił mi czarne niebo
Hej a uzywasz SH3 Commandera i zrobiles rollback przed instalacja "16km"?
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
dragonfly napisał(a):Używam SH3 Cmdr ale nie pamiętam czy zrobiłem rollback Jeśli to od tego zależy, to dobrze wiedzieć
Przy uzywaniu SH3 Commandera "Czarne niebo" to pierwsza oznaka braku rollbaka. O ile oczywiscie mody zainstalowane na niezrollbackowanym SH3C pozwola wogole przejsc do misji.
Poza tym pierwsze przykazanie uzytkownika SH3C brzmi:
"Zawsze rollbackuj kariere przed instalacja jakichkolwiek modow".
Przerabialem to juz nieraz.
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
driver134 napisał(a):chodzi o to że jak kamera podjedzie maksymalnie do okrętu to widzi mniej obszaru a bliżej i widzać detale tekstury
A to nie można jej odsunąć?
Czy chodzi o kąt widzenia? Jest zbyt ostrokątna, a powinna być bardziej szerokokątna? Czy może chodzi o to, żeby najbliższe możliwe zbliżenie było ustawione na większą odległość?
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Góra napisał(a):mam takie pytania:
1 w ktorych plikach nalezy pogrzebac by zabierać też inny rodzaj amunicj niż He
2czy w GWX samoloty używają torped
Ad 1. C:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\Data\Cfg\basic.cfg
Odnaleźć ciąg znaków "[AMMO_TYPE" i spróbować go zrozumieć. Uwaga: łączna liczba nie powinna się zmienić, bo może to prowadzić do błędów w grze.
2. O ile wiem, nie. O ile wiem, tylko u-booty graczy używają prawdziwych torped, żadna inna jednostka nie ma takiej możliwości.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
driver134 napisał(a):wykryłem kolejny problem a mianowicie podczas gry a dokładniej wynurzania następuje blue death czyli białe napisy na niebieskim tle ale to pewnie kwestia reinstalacji gry co z kamera można zrobić
Sam tego nie miałem, ale czytałem wiele narzekań na taki bug. Zwykle okazywało się, że powodem jest:
- zapisywanie gry podczas zanurzenia,
- zapisywanie gry w pobliżu (mniej niż 30-50 km) innych statków,
- zapisywanie gry w pobliżu (mniej niż 30-50 km) portów.
Środek zapobiegawczy jest prosty:
- NIGDY nie zapisywać podczas zanurzenia,
- NIGDY nie zapisywać w pobliżu statków/portów.
Szczególnie to pierwsze jest ważne.
PS. Co do kąta kamery, wciąż nic nie mam, ale szukam.
Ostatnio edytowano 02.02.07, 12:19 przez Abd, łącznie edytowano 1 raz
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Góra napisał(a):co do amunicji
mam na pokładzie wszystkie 3 rodzaje, ale do działa moge ładować tylko HE, jak załadowac inne typy amunicji?
A jesteś pewien, że to GWX, nie zaś wersja oryginalna? W pierwotnej wersji wyświetlane są wszystkie typy nabojów przy każdym ze stanowisk działowych, ale załadować można tylko te właściwe do danego działa. W GWX przy danym stanowisku widać tylko amunicję dla niego odpowiednią (w wypadku działa pokładowego są to naboje z pociskami odłamkowo-burzącymi HE [high explosives]; w wypadku działa przeciwlotniczego masz zwykle do wyboru naboje z pociskami przeciwlotniczymi i przeciwpancernymi).
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
co to znaczy
do 88 wszystkie pociski mam kalibru 88mm a mimo to niema opcji ich załadunku(fotka dla 88 )
dla 105 podobnie
załadować można tylko te właściwe do danego działa
do 88 wszystkie pociski mam kalibru 88mm a mimo to niema opcji ich załadunku(fotka dla 88 )
dla 105 podobnie
Ostatnio edytowano 06.02.07, 14:26 przez Góra, łącznie edytowano 2 razy
- Góra
- Tonaż: 31.000 BRT
- Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
- Lokalizacja: Śląsk
Góra napisał(a):co to znaczyzaładować można tylko te właściwe do danego działa
do 88 wszystkie pociski mam kalibru 88mm a mimo to niema opcji ich załadunku, dla 105 podobnie
Nie znam niemieckiego, nie wiem, co znaczy skrót 'PD'. Na obrazku widzę cztery zasobniki nabojów z pociskami kalibru 88 mm po 40 sztuk w zasobniku, razem 160 nabojów. Czy możesz napisać, jaki rodzaj nabojów zawiera każdy z nich? Widzę też jeden zasobnik nabojów z pociskami przeciwlotniczymi lub przeciwpancernymi, liczba nieznana, kalibru nie pamiętam.
Do działa pokładowego możesz załadować tylko naboje z pociskami 88 mm, to oczywiste. Do przeciwlotniczego tylko te mniejsze, też jasne. Teraz pytanie: czy nabojów z pociskami 88 mm masz 160 sztuk jednego rodzaju, czy też masz różne ich rodzaje w mniejszej liczbie, łącznie 160 sztuk? Jeśli tak, to jakie rodzaje? Co mówi opis o zasobnikach?
Jakich modów używasz? (od tego powinniśmy zacząć). Czy wprowadzałeś jakieś ręczne zmiany w plikach konfiguracyjnych?
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
to jest fotka z 88 przepraszam z nieprecyzyjne wyrażenie się
PB to jest przeciwpancerny
mam polską wersje + GWX
do tego
(wartości po średnikach były domyślne)
PB to jest przeciwpancerny
mam polską wersje + GWX
do tego
- 16km Atmosphere
Late War Sensors Snorkel Antennas
Dec 23rd Corrections
- Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=60
SS=10
;AP=0
;HE=110
;SS=0
Renown=0
[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=170
SS=10
;SS=40
;AP=0
;HE=220
;SS=0
Renown=0
(wartości po średnikach były domyślne)
- Góra
- Tonaż: 31.000 BRT
- Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
- Lokalizacja: Śląsk
I tu leży pies podgrzewany (tj. hot dog), jak sądzę. Gra lubi się buntować, jeśli zmiany w pliku konfigurującym amunicję nie są zgodne z pewnym schematem. Schemat powinien spełniać w przybliżeniu następujące warunki:
- liczba nabojów danego rodzaju powinna być wielokrotnością liczby domyślnie mieszczącej się w _jednym_ zasobniku;
- łączna liczba nabojów z pociskami danego kalibru powinna być taka sama, jak przed wprowadzeniem modyfikacji.
W moim, niezmienionym pliku konfiguracyjnym te linie kodu wyglądają następująco:
Gdybym chciał je zmodyfikować, by uzyskać efekt podobny do tego, który sobie zamierzyłeś, zrobiłbym to tak:
- liczba nabojów danego rodzaju powinna być wielokrotnością liczby domyślnie mieszczącej się w _jednym_ zasobniku;
- łączna liczba nabojów z pociskami danego kalibru powinna być taka sama, jak przed wprowadzeniem modyfikacji.
W moim, niezmienionym pliku konfiguracyjnym te linie kodu wyglądają następująco:
- Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
;AP=40
;HE=60
;SS=20
AP=0
HE=110
SS=0
Renown=0
[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
;AP=40
;HE=160
;SS=40
AP=0
HE=220
SS=0
Renown=0
Gdybym chciał je zmodyfikować, by uzyskać efekt podobny do tego, który sobie zamierzyłeś, zrobiłbym to tak:
- Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=80
SS=0
;AP=0
;HE=110
;SS=0
Renown=0
[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
AP=0
HE=240
SS=0
;AP=0
;HE=220
;SS=0
Renown=0
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
driver134 napisał(a):no a kwestia tego zoomu spod F12 naprwade mnie to irytuje
Pytałem speców na SubSim, ale nikt nie podjął wątku, co oznacza, że nikt nikt nie zna sposobu na zmianę zachowania kamery (albo że przedstawiłem sprawę tak niejasno, że nikt nie mógł zrozumieć, o co chodzi, ale to już inna bajka. ).
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Góra napisał(a):co do amunicji
mam na pokładzie wszystkie 3 rodzaje, ale do działa moge ładować tylko HE, jak załadowac inne typy amunicji?
Myślę, że post Kpt. Lehmann'a z 20 XII wyjasnia tę kwestię: "In GWX... you get HE ammo only for your deck gun. Deep research indicates that the only type of ammo carried by the U-boats for the DG was HE. No starshells... No armor piercing."
źródło: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102398
Pozdrawiam
Shakatan
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
rozwiązałem problem blue death a mnianowicie aktalizacja sterowników do karty graf. a przynajmniej u mnie to pomogło a i jeszcze jedno w związku z tą przeklętą kamerą odinstlowałem GWX i jade na seawolves i morze śródziemne od X1 software
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość