1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX - pytania i problemy z nim związane

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 324 • Strona 4 z 131, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13

Postprzez dragonfly » 31.01.07, 13:47

To prawda - potwierdzam skutewczność tej metody. Chyba wtedy RAM się odświeża.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez wibwk » 31.01.07, 14:14

dragonfly napisał(a):To prawda - potwierdzam skutewczność tej metody. Chyba wtedy RAM się odświeża.

Dokładnie tak jest, jeszcze lepiej robić to Alt/Tab i powrót, trochę trwa ale skuteczne, tylko trzeba mieć na uwadze to że gra się w tym czasie toczy nadal.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 31.01.07, 14:51

Nie wiem jak u Was, ale u mnie submod '16km Atmosphere' nieźle nabruździł. A że nie zrobiłem backupu, to muszę wysztko na nowo przeinstalowywać :( Nie dość że zlikwidował piękny błękit Morza Śródziemnego, to jeszcze w dodatku dowalił mi czarne niebo :(
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Franz Vuttke » 31.01.07, 14:55

dragonfly napisał(a):Nie wiem jak u Was, ale u mnie submod '16km Atmosphere' nieźle nabruździł. A że nie zrobiłem backupu, to muszę wysztko na nowo przeinstalowywać :( Nie dość że zlikwidował piękny błękit Morza Śródziemnego, to jeszcze w dodatku dowalił mi czarne niebo :(


Hej a uzywasz SH3 Commandera i zrobiles rollback przed instalacja "16km"?
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Postprzez dragonfly » 31.01.07, 15:04

Używam SH3 Cmdr ale nie pamiętam czy zrobiłem rollback :D Jeśli to od tego zależy, to dobrze wiedzieć :)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Franz Vuttke » 31.01.07, 15:15

dragonfly napisał(a):Używam SH3 Cmdr ale nie pamiętam czy zrobiłem rollback :D Jeśli to od tego zależy, to dobrze wiedzieć :)


Przy uzywaniu SH3 Commandera "Czarne niebo" to pierwsza oznaka braku rollbaka. O ile oczywiscie mody zainstalowane na niezrollbackowanym SH3C pozwola wogole przejsc do misji.

Poza tym pierwsze przykazanie uzytkownika SH3C brzmi:
"Zawsze rollbackuj kariere przed instalacja jakichkolwiek modow".
Przerabialem to juz nieraz.
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Postprzez dragonfly » 31.01.07, 15:21

OK dzięki Mam backupy w razie czego, zobaczymy.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Abd » 31.01.07, 16:07

Może udałoby mi się poszukać rozwiązania kwestii "zoomu", ale nie wiem, o co chodzi, bo opis problemu jest dla mnie niejasny. Mógłbyś bardziej obrazowo? Może jakieś zrzuty by mi pomogly? :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 31.01.07, 17:40

chodzi o to że jak kamera podjedzie maksymalnie do okrętu to widzi mniej obszaru a bliżej i widzać detale tekstury
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Abd » 31.01.07, 18:06

driver134 napisał(a):chodzi o to że jak kamera podjedzie maksymalnie do okrętu to widzi mniej obszaru a bliżej i widzać detale tekstury

A to nie można jej odsunąć?

Czy chodzi o kąt widzenia? Jest zbyt ostrokątna, a powinna być bardziej szerokokątna? Czy może chodzi o to, żeby najbliższe możliwe zbliżenie było ustawione na większą odległość?
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 31.01.07, 19:14

tak właśnie jest zbyt ostrokątna nie potrafiłbym bym tego lepiej ująć!
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Góra » 01.02.07, 14:16

mam takie pytania:
1 w ktorych plikach nalezy pogrzebac by zabierać też inny rodzaj amunicj niż He
2czy w GWX samoloty używają torped
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Abd » 01.02.07, 14:31

Góra napisał(a):mam takie pytania:
1 w ktorych plikach nalezy pogrzebac by zabierać też inny rodzaj amunicj niż He
2czy w GWX samoloty używają torped

Ad 1. C:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\Data\Cfg\basic.cfg
Odnaleźć ciąg znaków "[AMMO_TYPE" i spróbować go zrozumieć. Uwaga: łączna liczba nie powinna się zmienić, bo może to prowadzić do błędów w grze.

2. O ile wiem, nie. O ile wiem, tylko u-booty graczy używają prawdziwych torped, żadna inna jednostka nie ma takiej możliwości.
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 02.02.07, 01:18

wykryłem kolejny problem a mianowicie podczas gry a dokładniej wynurzania następuje blue death czyli białe napisy na niebieskim tle ale to pewnie kwestia reinstalacji gry co z kamera można zrobić
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Abd » 02.02.07, 12:15

driver134 napisał(a):wykryłem kolejny problem a mianowicie podczas gry a dokładniej wynurzania następuje blue death czyli białe napisy na niebieskim tle ale to pewnie kwestia reinstalacji gry co z kamera można zrobić

Sam tego nie miałem, ale czytałem wiele narzekań na taki bug. Zwykle okazywało się, że powodem jest:
- zapisywanie gry podczas zanurzenia,
- zapisywanie gry w pobliżu (mniej niż 30-50 km) innych statków,
- zapisywanie gry w pobliżu (mniej niż 30-50 km) portów.

Środek zapobiegawczy jest prosty:
- NIGDY nie zapisywać podczas zanurzenia,
- NIGDY nie zapisywać w pobliżu statków/portów.
Szczególnie to pierwsze jest ważne.

PS. Co do kąta kamery, wciąż nic nie mam, ale szukam.
Ostatnio edytowano 02.02.07, 12:19 przez Abd, łącznie edytowano 1 raz
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 03.02.07, 20:50

co do bugu to raczej nie sejwowałem ale fakt byłem blisko portu i zdarzyło mi się to 2 razy zawsze podczas wynurzania poprzez szasowanie
balastu raz na VIIC a drugi raz IXD2
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Góra » 05.02.07, 22:32

co do amunicji
mam na pokładzie wszystkie 3 rodzaje, ale do działa moge ładować tylko HE, jak załadowac inne typy amunicji?
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Abd » 06.02.07, 10:37

Góra napisał(a):co do amunicji
mam na pokładzie wszystkie 3 rodzaje, ale do działa moge ładować tylko HE, jak załadowac inne typy amunicji?

A jesteś pewien, że to GWX, nie zaś wersja oryginalna? W pierwotnej wersji wyświetlane są wszystkie typy nabojów przy każdym ze stanowisk działowych, ale załadować można tylko te właściwe do danego działa. W GWX przy danym stanowisku widać tylko amunicję dla niego odpowiednią (w wypadku działa pokładowego są to naboje z pociskami odłamkowo-burzącymi HE [high explosives]; w wypadku działa przeciwlotniczego masz zwykle do wyboru naboje z pociskami przeciwlotniczymi i przeciwpancernymi).
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez Góra » 06.02.07, 12:14

co to znaczy
załadować można tylko te właściwe do danego działa

do 88 wszystkie pociski mam kalibru 88mm a mimo to niema opcji ich załadunku(fotka dla 88 )
Obrazek

dla 105 podobnie
Ostatnio edytowano 06.02.07, 14:26 przez Góra, łącznie edytowano 2 razy
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Abd » 06.02.07, 12:38

Góra napisał(a):co to znaczy
załadować można tylko te właściwe do danego działa

do 88 wszystkie pociski mam kalibru 88mm a mimo to niema opcji ich załadunku, dla 105 podobnie

Nie znam niemieckiego, nie wiem, co znaczy skrót 'PD'. Na obrazku widzę cztery zasobniki nabojów z pociskami kalibru 88 mm po 40 sztuk w zasobniku, razem 160 nabojów. Czy możesz napisać, jaki rodzaj nabojów zawiera każdy z nich? Widzę też jeden zasobnik nabojów z pociskami przeciwlotniczymi lub przeciwpancernymi, liczba nieznana, kalibru nie pamiętam. :)

Do działa pokładowego możesz załadować tylko naboje z pociskami 88 mm, to oczywiste. Do przeciwlotniczego tylko te mniejsze, też jasne. Teraz pytanie: czy nabojów z pociskami 88 mm masz 160 sztuk jednego rodzaju, czy też masz różne ich rodzaje w mniejszej liczbie, łącznie 160 sztuk? Jeśli tak, to jakie rodzaje? Co mówi opis o zasobnikach?

Jakich modów używasz? (od tego powinniśmy zacząć). Czy wprowadzałeś jakieś ręczne zmiany w plikach konfiguracyjnych?
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez Góra » 06.02.07, 14:25

to jest fotka z 88 przepraszam z nieprecyzyjne wyrażenie się
PB to jest przeciwpancerny

mam polską wersje + GWX
do tego
    16km Atmosphere
    Late War Sensors Snorkel Antennas
    Dec 23rd Corrections
jedyne co zmieniłem to zawartośc basic.cfg
Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=60
SS=10
;AP=0
;HE=110
;SS=0
Renown=0

[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=170
SS=10
;SS=40
;AP=0
;HE=220
;SS=0
Renown=0

(wartości po średnikach były domyślne)
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Abd » 06.02.07, 15:04

I tu leży pies podgrzewany (tj. hot dog), jak sądzę. Gra lubi się buntować, jeśli zmiany w pliku konfigurującym amunicję nie są zgodne z pewnym schematem. Schemat powinien spełniać w przybliżeniu następujące warunki:
- liczba nabojów danego rodzaju powinna być wielokrotnością liczby domyślnie mieszczącej się w _jednym_ zasobniku;
- łączna liczba nabojów z pociskami danego kalibru powinna być taka sama, jak przed wprowadzeniem modyfikacji.

W moim, niezmienionym pliku konfiguracyjnym te linie kodu wyglądają następująco:
Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
;AP=40
;HE=60
;SS=20
AP=0
HE=110
SS=0
Renown=0

[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
;AP=40
;HE=160
;SS=40
AP=0
HE=220
SS=0
Renown=0


Gdybym chciał je zmodyfikować, by uzyskać efekt podobny do tego, który sobie zamierzyłeś, zrobiłbym to tak:
Kod: Zaznacz cały
[AMMO_TYPE0];10.5cm SK C/32
Idx=0
Year=1939
Month=1
AP=40
HE=80
SS=0
;AP=0
;HE=110
;SS=0
Renown=0

[AMMO_TYPE1];8.8cm SK C/35
Idx=1
Year=1939
Month=1
AP=0
HE=240
SS=0
;AP=0
;HE=220
;SS=0
Renown=0
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez Abd » 06.02.07, 15:07

driver134 napisał(a):no a kwestia tego zoomu spod F12 naprwade mnie to irytuje

Pytałem speców na SubSim, ale nikt nie podjął wątku, co oznacza, że nikt nikt nie zna sposobu na zmianę zachowania kamery (albo że przedstawiłem sprawę tak niejasno, że nikt nie mógł zrozumieć, o co chodzi, ale to już inna bajka. :) ).
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez Shakatan » 06.02.07, 16:38

Góra napisał(a):co do amunicji
mam na pokładzie wszystkie 3 rodzaje, ale do działa moge ładować tylko HE, jak załadowac inne typy amunicji?

Myślę, że post Kpt. Lehmann'a z 20 XII wyjasnia tę kwestię: "In GWX... you get HE ammo only for your deck gun. Deep research indicates that the only type of ammo carried by the U-boats for the DG was HE. No starshells... No armor piercing."

źródło: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102398

Pozdrawiam
Shakatan
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez driver134 » 06.02.07, 20:56

rozwiązałem problem blue death a mnianowicie aktalizacja sterowników do karty graf. a przynajmniej u mnie to pomogło a i jeszcze jedno w związku z tą przeklętą kamerą odinstlowałem GWX i jade na seawolves i morze śródziemne od X1 software 8)
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 324 • Strona 4 z 131, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość