1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 13 z 421 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42

Postprzez Myszkin » 07.03.06, 10:26

Dragonfly, screen pochodzi z forum subsim. Co do zegarów - taki wygląd daje im jeden z modów zawartych w Improved U-boat...tylko nie wiem dokładnie który, a jak wiemy jest ich tam od groma (nie mylić z Gromem) :wink:
Specyficzne oznaczenia oficerów - cóż, pozostają tylko poszukiwania na http://u-boot.realsimulation.com/ w mods general section :(
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Myszkin » 07.03.06, 10:53

Pojawił się wreszcie długo oczekiwany mod - NYGM Tonnage War 1.3, ale niech nie zmyli Was nazwa tego moda. Obejmuje on wiele "dziedzin".
Występuje w trzech wersjach pojemnościowych:

- NYGM Tonnage War v1.03 Full
- NYGM Tonnage War v1.03 Lite
- NYGM Tonnage War v1.03 Terrain Add-In

Wersje Full i Lite zawierają:


- NYGM Tonnage War Mod
- NYGM Ship Damage Mod
- NYGM Aircraft Damage Mod
- NYGM Crew Management Mod
- NYGM Campaign Mod
- NYGM Merchant Armament Mod
- Stiebler's Early Warning Radar Mod
- Stiebler's U-Tankers Mod

Jedyną różnicą pomiędzy tymi dwoma wersjami jest to, że wersja Full zawiera dodatkowo mod Bordinstrumente 1.0

Wersja Terrain Add-In dodaje zaś Kanał Kiloński, Sueski oraz dużo urozmaiceń w Scapa Flow!!!

Linki:
http://hosted.filefront.com/TeddyBar - wszystkie wersje
http://rapidshare.de/files/14795042/Tonnage_War_Mod_v1.03.7z.html - Full Version
http://rapidshare.de/files/14796823/Tonnage_War_Mod_v1.03_-_Lite.7z.html - Lite Version
Ostatnio edytowano 07.03.06, 13:13 przez Myszkin, łącznie edytowano 1 raz
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez dragonfly » 07.03.06, 11:49

Wrzuciłem ten SH3Gen i niestety najwyraźniej gryzie się z SH3Cmdr. Rozpocząłem karierę U-518 klasy IXC. Wyszedłem z portu i zasejwowałem, żeby na tym sejwie przetestować SH3Gen. Kiedy włączyłem grę ponownie, zresetowało mi briefing (były w nim wiadomosci o rozpoczęciu wojny :x ). Zobaczymy po ukończonym patrolu czy briefing wróci do swojego normalnego trybu (bo mam już 1942 r.) Oprócz tego na początku patrolu na mapie były zaznaczone markerami przypuszczalne pozycje konwojów, tudzież Task Force lub pojedynczych jednostek. Po pierwszym kontakcie z dwoma frachtowcami, wszystkie te meldunki zniknły z mapy.

Dodam że zainstalowałem zarówno Microsoft Net framework, jak i podmieniłem plik exe w SH3Cmdr. W dodatku pojawił mi się bug ze znikającymi torpedami w U-Bootach klasy IX, który ktoś niedawno opisał. Cholera wcześniej nie miałem tego błedu z torpedami. Ekran ładowania torped dziwnie miga.

Albo ten mod jest niedopracowany (a szkoda, bo zamysł był świetny), albo nie może współdziałać z niektórymi moimi dodatkami.

UPDATE--->Po ponownym uruchomieniu gry briefing wrócił na swoje miejsce, a torpedy znowu są widoczne. Tylko kontakty z moda SH3Gen poznikały.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Myszkin » 09.03.06, 14:42

Poniżej zamieszczam link do kolejnego moda - Real Battery Life Fix v1 . Czy nie wydawało Wam się nigdy, że zasięg U-bootów pod wodą jest SH3 zdecydowanie zbyt duży? Mod ten naprawia niewątpliwą pomyłkę programistów i zmniejsza podwodny zasięg wszystkich typów U-bootów średnio do 63% wartości początkowej (czyli tego, co jest w czystym SH3), zgodnie z realiami historycznymi.

Link: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=49412&start=0&sid=25de11af02fc5ede244215e39b791da3
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez laszlo » 13.03.06, 22:56

zainstalowałem sobie Rub 1.45 i próbowałem kontynuować kampanię. Tak jak zalecano zapisałem grę w bazie i teraz z nowym modem rozpocząłem następną misję... i od razu zdziwienie, zamiast rozpocząć w bazie okręt mój stał na równiku gdzieś w okolicach Nigerii :).
Mam pytanie czy dany mod mogę sobie odinstalować w jakiś sposób czy muszę poprostu robić kopię plików pierwotnych które dany mod podmienia?

btw. gdzieś wyżej widziałem zapytanie o te ładne zegary na dole po prawej, ja je mam właśnie po zainstalowaniu rub1.45
laszlo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 10.03.06, 19:51
Lokalizacja: gdańsk

Postprzez wibwk » 13.03.06, 23:53

Jeśli użyłeś do instalacji moda programu JSGME (jest już jego nowa wersja) to wystarczy za jego pomocą odwrócić instalacje, jeśli zrobiłeś to ręcznie to przepadło.
A jeśli chodzi o równik to się nie martw, następną misję rozpoczniesz z bazy.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Myszkin » 14.03.06, 17:37

Kolejna dodatkowa jednostka do SH3 gotowa - statek-przetwórnia wielorybów, teraz więc możemy naprawdę wczuć się "Króla Tonażu" i ustrzelić Terje Viken:

Link: http://rapidshare.de/files/15287038/Converted_Whale_Factory_Release_1.0.zip.html

Twórcą jednostki jest AG124.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Re: prośba o pomoć

Postprzez lkasprzak » 15.03.06, 23:47

Traun napisał(a):Mam wielką prośbę czy któryś z kolegów mógłby mi udostępnić polski plik .pdf z instrukcją do SH-3 mam wersję angielską dużo już rozszyfrowałem ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach..byłbym dozgonnie wdzięczny.... :D


Prosiłbym również o instrukcję na maila, jeżeli koledzy byliby tak mili: lkasprzak@wp.pl
lkasprzak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 14.03.06, 18:31
Lokalizacja: ZDolny Śląsk

Postprzez Tomo55 » 16.03.06, 00:15

Wydaję mi się że ten plik oraz instrukcję w wersji PL można dostać tutaj : http://www.cenega.net.pl/gra_opis.php?ID=1016
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez lkasprzak » 16.03.06, 00:22

Tomo55 napisał(a):Wydaję mi się że ten plik oraz instrukcję w wersji PL można dostać tutaj : http://www.cenega.net.pl/gra_opis.php?ID=1016


Hehe... grę to ja posiadam, tylko w angielskiej wersji językowej od siostry z Dublina.
lkasprzak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 14.03.06, 18:31
Lokalizacja: ZDolny Śląsk

Postprzez Tomo55 » 16.03.06, 00:31

Większość ma od Cioci z USA lub WB :D
Siostra to nowość :wink:
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez lkasprzak » 16.03.06, 00:48

Tomo55 napisał(a):Większość ma od Cioci z USA lub WB :D
Siostra to nowość :wink:


Myśl co chcesz.
lkasprzak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 14.03.06, 18:31
Lokalizacja: ZDolny Śląsk

Postprzez raku » 16.03.06, 13:07

witam,
w grę wgryzam się dopiero od kilku dni (po artykule w msio) i jestem zachwycony, ale naczytałem się również Waszych postów i korzystając z doświadczenia bardziej zaawansowanych podwodniaków naściągałem różnych modów i innych dodatków, a teraz nie mam czasu ich przeglądnąć :( , a nurtuje mnie jedno ważne pytanie - gdzieś na jakimś screenie widziałem, że w dzienniku kapitańskim przy opisie zatopionych jednostek, zamiast sformułowań typu small merchant były one podane z "imienia i nazwiska", mała rzecz ale bardzo cieszy, a pytanko to który konkretnie mod (czy dokładniej plik, czy jak to tam zwał) dodaję do gry to urealnienie
pozdrawiam wszystkich i liczę na szybką pomoc (już się nie moge doczekać, kiedy po pracy będą mógł znowu rozpoczać patrol)
raku
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
Lokalizacja: szczecin

Postprzez majama » 17.03.06, 19:41

To nazywanie statków z imienia to jest dodane w SH3Commander - ale to nie tyle mod co taki programik wspomagający i rozbudowujący grę
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez raku » 20.03.06, 11:29

dzięki bardzo,
poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,
chociaż z drugiej strony mam zainstalowany na polskiej wersji 1.4 mod IuB 1.03 (a tam zgodnie z ich opisem ma być również Commander) i niestety nie działa to u mnie, ale prawdopodobnie mam coś skopane przy instalacji tego moda (niestety jestem już troszku stary i czasami proste rzeczy do zrobienia na komputerze mnie przerażają :roll: ) ponieważ nie widzę w grze wielu zmian, które są awizowane dla tego moda (inna sprawa, że zagrałem dopiero 2 patrole przy 55% realności - dopiero się uczę) np. nie dostaję żadnych komunikatów z bazy, chociaż znalazłem w modzie pliczek, który dokładnie opisuje co i kiedy i teoretycznie na początku września 1939 r. kilka komunikatów powinienem otrzymać, we własnych portach miał być spory ruch a u mnie pustki, miało być lepiej w portach wroga - a tam też nie zabardzo (dostałem się 10.09.1939 roku do Southened, stał tam spory tanker i mały handlowiec, ale ochrona marna - na podejściu kręcił się jeden niszczyciel, dozorowiec i kuter torpedowy, a kursy miały takie jakby ktoś je uwiązał do palika i mimo, że przepływałem 200 m od nich z wystającym na powierzchnię kioskiem, to jakoś mnie nie zauważyli :lol: ), miały być nowe zegary, mundurki etc. u mnie nie ma, a najgorsze, że gdy gram na kompresji czasu to non stop wywala mnie do windowsa!!!
a tak w ogóle to poradźcie czy lepiej grać na IuB czy Tonnage War? wiem, że to troche głupie pytanie bo obydwa zawierają zbiorki modów, które można sobie osobno poinstalować, ale dla mnie jak wspomniałem wyżej to czarna magia i wolę już skorzystać z tego co zrobili inni (takie pasożytnictwo, ale mam nadzieję, że nie szkodliwe)
raku
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
Lokalizacja: szczecin

Postprzez tigers96 » 20.03.06, 12:04

widzisz ja po instalacje tego moda przez jsmg nie moglem wogole odpaic czy to save-a czy nowej gry po INITIALIZING wywalało mnie do windy.Jak podmienilem pliki recznie to jest tak ze komunikaty dotawalem tak jak dostaje, niebo jakies czarne non stop w dzien, gra mi sie przycina mimo ze nie mam najgorszego sprzetu 2 GB Ram, 2,6 procek,256 mb grafa.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo.Może ma ktoś liste tych modów ale pojedynczych co wystepuja w tym scalonym modzie. Pozdrowienia dla wszystki.
tigers96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
Lokalizacja: Festung Breslau

Postprzez raku » 20.03.06, 12:28

ja sobie pościągałem w sumie ponad 2 giga różnych modów, ale nie mam czasu tego przeglądać, ale jak by ktoś był zainteresowany, a ma pojemną skrzynkę to mogę coś podesłać
np. jest fajny zestaw melodii z 2WS oraz przemówień OKW, które potem można odtwarzać na gramofonie (wszystko w mp3)
a jesli chodzi o jsmg to ja też przy jego pomocy instalowałem tego moda i myślałem, że on zrobi jakąś kopie bezpieczeństwa, a następnie zamieni katalog date z gry na ten z moda, niestety u mnie tak zadziałał, że mam teraz w sumie 3 katalogi w których jest rozpakowany ten mod (każdy po 1.2 gb :!: ) i nadal nie wiem czy on działa
raku
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
Lokalizacja: szczecin

Postprzez grallmn » 20.03.06, 15:04

tigers96 napisał(a):.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo..


W grze włącz sobie widok mapy i oddal widok tak abyś widział prawie cały Atlantyk. Tylko wtedy widoczne są trasy konwojów.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez grallmn » 20.03.06, 15:33

raku napisał(a): a najgorsze, że gdy gram na kompresji czasu to non stop wywala mnie do windowsa!!!


Spróbuj sobie zwiększyć wartość pamięci wirtualnej systemu.
czyli:
Właściwości Mój komputer,
zakładka zaawansowane, klikamy Wydajność USTAWIENIA
znowu zakładka Zaawansowane i Pamięć witualna - ZMIEŃ
Ustaw rozmiar początkowy na ok 800 a maksymalny na 1300 USTAW
i OK

powinno pomóc
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez grallmn » 20.03.06, 15:36

raku napisał(a):poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,


Program nazywa się SH3Gen

tu masz link...
http://www.global-explorer.de/

wymagany jest SH3 Commander 2,3 lub 2,4. Przy 2,4 potrzebna jest jeszcze poprawka dostępna także na tej stronie

have fun
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Myszkin » 20.03.06, 17:42

poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,


Program nazywa się SH3Gen

tu masz link...
http://www.global-explorer.de/

wymagany jest SH3 Commander 2,3 lub 2,4. Przy 2,4 potrzebna jest jeszcze poprawka dostępna także na tej stronie

have fun


Ludzie, to wszystko opisałem kilka postów wyżej! Wystarczy używać mózgu i opcji "szukaj"... :?
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez grallmn » 20.03.06, 22:20

No tak, stary jak chcesz to możesz uznać to za plagiat.

Każde forum wymaga kultury wypowiedzi. Tyczy się to nowych jak i starych użytkowników.
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez tigers96 » 20.03.06, 22:37

grallmn napisał(a):
tigers96 napisał(a):.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo..


W grze włącz sobie widok mapy i oddal widok tak abyś widział prawie cały Atlantyk. Tylko wtedy widoczne są trasy konwojów.


Wiesz na tyle to jestem inteligentny, po prostu nie ma tego na najwiekszym oddaleniu :(
tigers96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
Lokalizacja: Festung Breslau

Postprzez Jatzoo » 20.03.06, 23:31

Myszkin.. opanuj się proszę...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Myszkin » 21.03.06, 09:57

Grallmn, jaki tam znowu plagiat. Po prostu bałagan się robi. A post mój kierowałem nie do Ciebie, a do tych wszystkich którzy bałagan uskuteczniają. Poniosło mnie. :|
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 13 z 421 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości