Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Dragonfly, screen pochodzi z forum subsim. Co do zegarów - taki wygląd daje im jeden z modów zawartych w Improved U-boat...tylko nie wiem dokładnie który, a jak wiemy jest ich tam od groma (nie mylić z Gromem)
Specyficzne oznaczenia oficerów - cóż, pozostają tylko poszukiwania na http://u-boot.realsimulation.com/ w mods general section
Specyficzne oznaczenia oficerów - cóż, pozostają tylko poszukiwania na http://u-boot.realsimulation.com/ w mods general section
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Pojawił się wreszcie długo oczekiwany mod - NYGM Tonnage War 1.3, ale niech nie zmyli Was nazwa tego moda. Obejmuje on wiele "dziedzin".
Występuje w trzech wersjach pojemnościowych:
- NYGM Tonnage War v1.03 Full
- NYGM Tonnage War v1.03 Lite
- NYGM Tonnage War v1.03 Terrain Add-In
Wersje Full i Lite zawierają:
- NYGM Tonnage War Mod
- NYGM Ship Damage Mod
- NYGM Aircraft Damage Mod
- NYGM Crew Management Mod
- NYGM Campaign Mod
- NYGM Merchant Armament Mod
- Stiebler's Early Warning Radar Mod
- Stiebler's U-Tankers Mod
Jedyną różnicą pomiędzy tymi dwoma wersjami jest to, że wersja Full zawiera dodatkowo mod Bordinstrumente 1.0
Wersja Terrain Add-In dodaje zaś Kanał Kiloński, Sueski oraz dużo urozmaiceń w Scapa Flow!!!
Linki:
http://hosted.filefront.com/TeddyBar - wszystkie wersje
http://rapidshare.de/files/14795042/Tonnage_War_Mod_v1.03.7z.html - Full Version
http://rapidshare.de/files/14796823/Tonnage_War_Mod_v1.03_-_Lite.7z.html - Lite Version
Występuje w trzech wersjach pojemnościowych:
- NYGM Tonnage War v1.03 Full
- NYGM Tonnage War v1.03 Lite
- NYGM Tonnage War v1.03 Terrain Add-In
Wersje Full i Lite zawierają:
- NYGM Tonnage War Mod
- NYGM Ship Damage Mod
- NYGM Aircraft Damage Mod
- NYGM Crew Management Mod
- NYGM Campaign Mod
- NYGM Merchant Armament Mod
- Stiebler's Early Warning Radar Mod
- Stiebler's U-Tankers Mod
Jedyną różnicą pomiędzy tymi dwoma wersjami jest to, że wersja Full zawiera dodatkowo mod Bordinstrumente 1.0
Wersja Terrain Add-In dodaje zaś Kanał Kiloński, Sueski oraz dużo urozmaiceń w Scapa Flow!!!
Linki:
http://hosted.filefront.com/TeddyBar - wszystkie wersje
http://rapidshare.de/files/14795042/Tonnage_War_Mod_v1.03.7z.html - Full Version
http://rapidshare.de/files/14796823/Tonnage_War_Mod_v1.03_-_Lite.7z.html - Lite Version
Ostatnio edytowano 07.03.06, 13:13 przez Myszkin, łącznie edytowano 1 raz
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Wrzuciłem ten SH3Gen i niestety najwyraźniej gryzie się z SH3Cmdr. Rozpocząłem karierę U-518 klasy IXC. Wyszedłem z portu i zasejwowałem, żeby na tym sejwie przetestować SH3Gen. Kiedy włączyłem grę ponownie, zresetowało mi briefing (były w nim wiadomosci o rozpoczęciu wojny ). Zobaczymy po ukończonym patrolu czy briefing wróci do swojego normalnego trybu (bo mam już 1942 r.) Oprócz tego na początku patrolu na mapie były zaznaczone markerami przypuszczalne pozycje konwojów, tudzież Task Force lub pojedynczych jednostek. Po pierwszym kontakcie z dwoma frachtowcami, wszystkie te meldunki zniknły z mapy.
Dodam że zainstalowałem zarówno Microsoft Net framework, jak i podmieniłem plik exe w SH3Cmdr. W dodatku pojawił mi się bug ze znikającymi torpedami w U-Bootach klasy IX, który ktoś niedawno opisał. Cholera wcześniej nie miałem tego błedu z torpedami. Ekran ładowania torped dziwnie miga.
Albo ten mod jest niedopracowany (a szkoda, bo zamysł był świetny), albo nie może współdziałać z niektórymi moimi dodatkami.
UPDATE--->Po ponownym uruchomieniu gry briefing wrócił na swoje miejsce, a torpedy znowu są widoczne. Tylko kontakty z moda SH3Gen poznikały.
Dodam że zainstalowałem zarówno Microsoft Net framework, jak i podmieniłem plik exe w SH3Cmdr. W dodatku pojawił mi się bug ze znikającymi torpedami w U-Bootach klasy IX, który ktoś niedawno opisał. Cholera wcześniej nie miałem tego błedu z torpedami. Ekran ładowania torped dziwnie miga.
Albo ten mod jest niedopracowany (a szkoda, bo zamysł był świetny), albo nie może współdziałać z niektórymi moimi dodatkami.
UPDATE--->Po ponownym uruchomieniu gry briefing wrócił na swoje miejsce, a torpedy znowu są widoczne. Tylko kontakty z moda SH3Gen poznikały.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Poniżej zamieszczam link do kolejnego moda - Real Battery Life Fix v1 . Czy nie wydawało Wam się nigdy, że zasięg U-bootów pod wodą jest SH3 zdecydowanie zbyt duży? Mod ten naprawia niewątpliwą pomyłkę programistów i zmniejsza podwodny zasięg wszystkich typów U-bootów średnio do 63% wartości początkowej (czyli tego, co jest w czystym SH3), zgodnie z realiami historycznymi.
Link: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=49412&start=0&sid=25de11af02fc5ede244215e39b791da3
Link: http://www.subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=49412&start=0&sid=25de11af02fc5ede244215e39b791da3
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
zainstalowałem sobie Rub 1.45 i próbowałem kontynuować kampanię. Tak jak zalecano zapisałem grę w bazie i teraz z nowym modem rozpocząłem następną misję... i od razu zdziwienie, zamiast rozpocząć w bazie okręt mój stał na równiku gdzieś w okolicach Nigerii .
Mam pytanie czy dany mod mogę sobie odinstalować w jakiś sposób czy muszę poprostu robić kopię plików pierwotnych które dany mod podmienia?
btw. gdzieś wyżej widziałem zapytanie o te ładne zegary na dole po prawej, ja je mam właśnie po zainstalowaniu rub1.45
Mam pytanie czy dany mod mogę sobie odinstalować w jakiś sposób czy muszę poprostu robić kopię plików pierwotnych które dany mod podmienia?
btw. gdzieś wyżej widziałem zapytanie o te ładne zegary na dole po prawej, ja je mam właśnie po zainstalowaniu rub1.45
- laszlo
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 10.03.06, 19:51
- Lokalizacja: gdańsk
Kolejna dodatkowa jednostka do SH3 gotowa - statek-przetwórnia wielorybów, teraz więc możemy naprawdę wczuć się "Króla Tonażu" i ustrzelić Terje Viken:
Link: http://rapidshare.de/files/15287038/Converted_Whale_Factory_Release_1.0.zip.html
Twórcą jednostki jest AG124.
Link: http://rapidshare.de/files/15287038/Converted_Whale_Factory_Release_1.0.zip.html
Twórcą jednostki jest AG124.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Re: prośba o pomoć
Traun napisał(a):Mam wielką prośbę czy któryś z kolegów mógłby mi udostępnić polski plik .pdf z instrukcją do SH-3 mam wersję angielską dużo już rozszyfrowałem ale jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach..byłbym dozgonnie wdzięczny....
Prosiłbym również o instrukcję na maila, jeżeli koledzy byliby tak mili: lkasprzak@wp.pl
- lkasprzak
- Tonaż: 18.000 BRT
- Dołączył(a): 14.03.06, 18:31
- Lokalizacja: ZDolny Śląsk
Wydaję mi się że ten plik oraz instrukcję w wersji PL można dostać tutaj : http://www.cenega.net.pl/gra_opis.php?ID=1016
- Tomo55
- Tonaż: 182.000 BRT
- Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
- Lokalizacja: Orzesze/Katowice
Tomo55 napisał(a):Wydaję mi się że ten plik oraz instrukcję w wersji PL można dostać tutaj : http://www.cenega.net.pl/gra_opis.php?ID=1016
Hehe... grę to ja posiadam, tylko w angielskiej wersji językowej od siostry z Dublina.
- lkasprzak
- Tonaż: 18.000 BRT
- Dołączył(a): 14.03.06, 18:31
- Lokalizacja: ZDolny Śląsk
witam,
w grę wgryzam się dopiero od kilku dni (po artykule w msio) i jestem zachwycony, ale naczytałem się również Waszych postów i korzystając z doświadczenia bardziej zaawansowanych podwodniaków naściągałem różnych modów i innych dodatków, a teraz nie mam czasu ich przeglądnąć , a nurtuje mnie jedno ważne pytanie - gdzieś na jakimś screenie widziałem, że w dzienniku kapitańskim przy opisie zatopionych jednostek, zamiast sformułowań typu small merchant były one podane z "imienia i nazwiska", mała rzecz ale bardzo cieszy, a pytanko to który konkretnie mod (czy dokładniej plik, czy jak to tam zwał) dodaję do gry to urealnienie
pozdrawiam wszystkich i liczę na szybką pomoc (już się nie moge doczekać, kiedy po pracy będą mógł znowu rozpoczać patrol)
w grę wgryzam się dopiero od kilku dni (po artykule w msio) i jestem zachwycony, ale naczytałem się również Waszych postów i korzystając z doświadczenia bardziej zaawansowanych podwodniaków naściągałem różnych modów i innych dodatków, a teraz nie mam czasu ich przeglądnąć , a nurtuje mnie jedno ważne pytanie - gdzieś na jakimś screenie widziałem, że w dzienniku kapitańskim przy opisie zatopionych jednostek, zamiast sformułowań typu small merchant były one podane z "imienia i nazwiska", mała rzecz ale bardzo cieszy, a pytanko to który konkretnie mod (czy dokładniej plik, czy jak to tam zwał) dodaję do gry to urealnienie
pozdrawiam wszystkich i liczę na szybką pomoc (już się nie moge doczekać, kiedy po pracy będą mógł znowu rozpoczać patrol)
- raku
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
- Lokalizacja: szczecin
dzięki bardzo,
poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,
chociaż z drugiej strony mam zainstalowany na polskiej wersji 1.4 mod IuB 1.03 (a tam zgodnie z ich opisem ma być również Commander) i niestety nie działa to u mnie, ale prawdopodobnie mam coś skopane przy instalacji tego moda (niestety jestem już troszku stary i czasami proste rzeczy do zrobienia na komputerze mnie przerażają ) ponieważ nie widzę w grze wielu zmian, które są awizowane dla tego moda (inna sprawa, że zagrałem dopiero 2 patrole przy 55% realności - dopiero się uczę) np. nie dostaję żadnych komunikatów z bazy, chociaż znalazłem w modzie pliczek, który dokładnie opisuje co i kiedy i teoretycznie na początku września 1939 r. kilka komunikatów powinienem otrzymać, we własnych portach miał być spory ruch a u mnie pustki, miało być lepiej w portach wroga - a tam też nie zabardzo (dostałem się 10.09.1939 roku do Southened, stał tam spory tanker i mały handlowiec, ale ochrona marna - na podejściu kręcił się jeden niszczyciel, dozorowiec i kuter torpedowy, a kursy miały takie jakby ktoś je uwiązał do palika i mimo, że przepływałem 200 m od nich z wystającym na powierzchnię kioskiem, to jakoś mnie nie zauważyli ), miały być nowe zegary, mundurki etc. u mnie nie ma, a najgorsze, że gdy gram na kompresji czasu to non stop wywala mnie do windowsa!!!
a tak w ogóle to poradźcie czy lepiej grać na IuB czy Tonnage War? wiem, że to troche głupie pytanie bo obydwa zawierają zbiorki modów, które można sobie osobno poinstalować, ale dla mnie jak wspomniałem wyżej to czarna magia i wolę już skorzystać z tego co zrobili inni (takie pasożytnictwo, ale mam nadzieję, że nie szkodliwe)
poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,
chociaż z drugiej strony mam zainstalowany na polskiej wersji 1.4 mod IuB 1.03 (a tam zgodnie z ich opisem ma być również Commander) i niestety nie działa to u mnie, ale prawdopodobnie mam coś skopane przy instalacji tego moda (niestety jestem już troszku stary i czasami proste rzeczy do zrobienia na komputerze mnie przerażają ) ponieważ nie widzę w grze wielu zmian, które są awizowane dla tego moda (inna sprawa, że zagrałem dopiero 2 patrole przy 55% realności - dopiero się uczę) np. nie dostaję żadnych komunikatów z bazy, chociaż znalazłem w modzie pliczek, który dokładnie opisuje co i kiedy i teoretycznie na początku września 1939 r. kilka komunikatów powinienem otrzymać, we własnych portach miał być spory ruch a u mnie pustki, miało być lepiej w portach wroga - a tam też nie zabardzo (dostałem się 10.09.1939 roku do Southened, stał tam spory tanker i mały handlowiec, ale ochrona marna - na podejściu kręcił się jeden niszczyciel, dozorowiec i kuter torpedowy, a kursy miały takie jakby ktoś je uwiązał do palika i mimo, że przepływałem 200 m od nich z wystającym na powierzchnię kioskiem, to jakoś mnie nie zauważyli ), miały być nowe zegary, mundurki etc. u mnie nie ma, a najgorsze, że gdy gram na kompresji czasu to non stop wywala mnie do windowsa!!!
a tak w ogóle to poradźcie czy lepiej grać na IuB czy Tonnage War? wiem, że to troche głupie pytanie bo obydwa zawierają zbiorki modów, które można sobie osobno poinstalować, ale dla mnie jak wspomniałem wyżej to czarna magia i wolę już skorzystać z tego co zrobili inni (takie pasożytnictwo, ale mam nadzieję, że nie szkodliwe)
- raku
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
- Lokalizacja: szczecin
widzisz ja po instalacje tego moda przez jsmg nie moglem wogole odpaic czy to save-a czy nowej gry po INITIALIZING wywalało mnie do windy.Jak podmienilem pliki recznie to jest tak ze komunikaty dotawalem tak jak dostaje, niebo jakies czarne non stop w dzien, gra mi sie przycina mimo ze nie mam najgorszego sprzetu 2 GB Ram, 2,6 procek,256 mb grafa.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo.Może ma ktoś liste tych modów ale pojedynczych co wystepuja w tym scalonym modzie. Pozdrowienia dla wszystki.
- tigers96
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
- Lokalizacja: Festung Breslau
ja sobie pościągałem w sumie ponad 2 giga różnych modów, ale nie mam czasu tego przeglądać, ale jak by ktoś był zainteresowany, a ma pojemną skrzynkę to mogę coś podesłać
np. jest fajny zestaw melodii z 2WS oraz przemówień OKW, które potem można odtwarzać na gramofonie (wszystko w mp3)
a jesli chodzi o jsmg to ja też przy jego pomocy instalowałem tego moda i myślałem, że on zrobi jakąś kopie bezpieczeństwa, a następnie zamieni katalog date z gry na ten z moda, niestety u mnie tak zadziałał, że mam teraz w sumie 3 katalogi w których jest rozpakowany ten mod (każdy po 1.2 gb :!: ) i nadal nie wiem czy on działa
np. jest fajny zestaw melodii z 2WS oraz przemówień OKW, które potem można odtwarzać na gramofonie (wszystko w mp3)
a jesli chodzi o jsmg to ja też przy jego pomocy instalowałem tego moda i myślałem, że on zrobi jakąś kopie bezpieczeństwa, a następnie zamieni katalog date z gry na ten z moda, niestety u mnie tak zadziałał, że mam teraz w sumie 3 katalogi w których jest rozpakowany ten mod (każdy po 1.2 gb :!: ) i nadal nie wiem czy on działa
- raku
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.06, 12:47
- Lokalizacja: szczecin
tigers96 napisał(a):.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo..
W grze włącz sobie widok mapy i oddal widok tak abyś widział prawie cały Atlantyk. Tylko wtedy widoczne są trasy konwojów.
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
raku napisał(a): a najgorsze, że gdy gram na kompresji czasu to non stop wywala mnie do windowsa!!!
Spróbuj sobie zwiększyć wartość pamięci wirtualnej systemu.
czyli:
Właściwości Mój komputer,
zakładka zaawansowane, klikamy Wydajność USTAWIENIA
znowu zakładka Zaawansowane i Pamięć witualna - ZMIEŃ
Ustaw rozmiar początkowy na ok 800 a maksymalny na 1300 USTAW
i OK
powinno pomóc
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
raku napisał(a):poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,
Program nazywa się SH3Gen
tu masz link...
http://www.global-explorer.de/
wymagany jest SH3 Commander 2,3 lub 2,4. Przy 2,4 potrzebna jest jeszcze poprawka dostępna także na tej stronie
have fun
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
poszukam sobie ten programik przy najbliższej okazji,
Program nazywa się SH3Gen
tu masz link...
http://www.global-explorer.de/
wymagany jest SH3 Commander 2,3 lub 2,4. Przy 2,4 potrzebna jest jeszcze poprawka dostępna także na tej stronie
have fun
Ludzie, to wszystko opisałem kilka postów wyżej! Wystarczy używać mózgu i opcji "szukaj"...
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
grallmn napisał(a):tigers96 napisał(a):.,boli mnie tez ze nie mam na mapie zaznaczoznych tras konwoji mimo ze przerzucam plik to dalej jest to samo..
W grze włącz sobie widok mapy i oddal widok tak abyś widział prawie cały Atlantyk. Tylko wtedy widoczne są trasy konwojów.
Wiesz na tyle to jestem inteligentny, po prostu nie ma tego na najwiekszym oddaleniu
- tigers96
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 24.11.05, 00:44
- Lokalizacja: Festung Breslau
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości