Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Amigo -->
o rany - trzeba bylo mowic ze grasz w SH III to bym Tobie powiedzial jak zmienc kolor wody lub podeslal wlasciwe pliki. Na stronach dalej podanych wyjasnilem to pkt. po pkt. i lopatologicznie tez - oraz ktore pliki, w jaki sposob, i czym zmieniac:
czesc I:
http://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=4873545&N=1
czesci II:
http://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=4910035&N=1
o rany - trzeba bylo mowic ze grasz w SH III to bym Tobie powiedzial jak zmienc kolor wody lub podeslal wlasciwe pliki. Na stronach dalej podanych wyjasnilem to pkt. po pkt. i lopatologicznie tez - oraz ktore pliki, w jaki sposob, i czym zmieniac:
czesc I:
http://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=4873545&N=1
czesci II:
http://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=4910035&N=1
- strelnikov
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 07.04.06, 21:00
- Lokalizacja: wawa
widzę strelnikov, że jesteś w modowanie sH III świetny.
na podanej perzes Ciebie stronie znalazłem świetne efekty pogodowe, oraz wygląd kadłuba.
jakimi modami to mozna osiągnąć.
Ja ostatnio stosuję GW-i nie osiągnąłem takich świetnych wyników refleksy na morzu, piękne burzowe chmury no i pięknie wycieniowany kadłub u-boota z zaciekami rdzy.
Czy możesz podać jakie mody pomoga przekształcić sh III + GW w takie cuda, jakie prezentowałes na stronie
pozdr
na podanej perzes Ciebie stronie znalazłem świetne efekty pogodowe, oraz wygląd kadłuba.
jakimi modami to mozna osiągnąć.
Ja ostatnio stosuję GW-i nie osiągnąłem takich świetnych wyników refleksy na morzu, piękne burzowe chmury no i pięknie wycieniowany kadłub u-boota z zaciekami rdzy.
Czy możesz podać jakie mody pomoga przekształcić sh III + GW w takie cuda, jakie prezentowałes na stronie
pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Dzieki Amigo - powiedzialbym wczesniej ale nie wiedzialem ze grasz;)
1 Ogolnie
Szare Wilki to fajny mod - pracowal nad nim tez Rubini (ale idzie na studia i juz nie bedzie mogl dalej pracowac nad modami w dodatku jak i w SHIV niestety) - ale nie pozbawiony pewnych problemow. Nie stosuje jednego "mega_modu" a wszystkie prezentowane screeny na tych linkach co podalem sa wynikiem mojego samodzielnego modowania SHIII v 1.4b z juz zainstalowanymi wybranymi modami (dalej to pisze). Gram w niego od nia premiery w US a od wersj 1.4b wgrywam pojedyncze mody lub lacze rozne wykorzystujace te same pliki testuje je i poddaje samodzielnej edycji. Gdy pojawi sie nowy mod a chce go zainstalowac - to odp. programem przepisuje jego parametry do plikow ktore juz mam.
2 Podstawa efektow pogodowych
Jesli chodzi o efekty pogodowe to zainstalowalem Markhimova 16km Atmosphere mod i poddalem go pozniej samodzielnej modyfikacji - tzn. Juz po wgraniu moda Markhimova przeedytowalem plik scene.dat (kolory, przezroczystosc wody, refleksy, etc.) a glownie kolory morza (a co za tym idzie takze i niekttore z kolorow nieba) w katalogu Env.
3. Podstawa refleksow
Tu takze bazowalem na wyzej wymienionym pliku Markhimova tyle ze "podkrecilem" je w pliku scene.dat programem SHIIIMiniTweaker oraz zmienilem niektore parametry "przezroczystosci jak i refleksow powieszchniowych" - takze w tym samym. Uwaga - reflexy sa takze "pozaszyfane" w plikach Fubar'a z jego skinami do uboot'ow i trzeba o tym pamietac - ja te parametry sobie przepisalem preogramem SHIIIMiniTweaker
4. U-boot tzn. jego wyglad.
Wszystkie textury bazuja na plikach Fubar'a ktore sam zoptymalizowalem i poprawilem oraz wyrownalem, zrobilem takze oddzielne poprawki dla typu VIIB i VIIC na tyle na ile pozwala to model gry (chodzi mi o promien wygiecia lini nad zbiornikami paliwa) Cammo i efekty pogodowe nanosze takze na - mam rozne wersje w zaleznosci od tego jak dlugo przebywam na patrolu (robiac save podczas gry mozna zmieci texture u-boota tego ktorym sie plywa - ja co 10 -12 dni wgrywam odpowiednio postarzona) - te zoptymalizowane wlasnorecznie textury Fubar'a.
5. Tu pisze tylko o tym na co zwrociles uwaga - na modowanie SHIII posiwecilem 3 do 5 miesiecy i wiekszosc plikow mam przeedytowana lub polaczona wlasnorecznie na podstawie istniejacych modow. Innymi slowy lacze sobie w pasujaca mi calosc rozne mody graczy i je usprawniam wg. wlasnych potrzeb i wiedzy w temacie
6. Moge poslac wszystkie swoje pliki pogodowe i skiny do VIIB /C (usprawnione i poprawnione pliki Fubar'a) ale nie gwarantuje ze po wgraniu pliku scene.dat mojego bedzie u Ciebie wszystko inne poprawnie dzialac - to jest bazowy plik gry i polaczony jest - jego neiktore parametry - z wieloma innymi plikami odpowiedzialnymi nie tylko za efekty wizualne (pogodowe)
7. W podanych linkach opisalem dokladnie z jakich programow korzystac oraz jak to robic i gdzie je znalesc. Jak chcesz moge posalc moje pliki ale wiaze sie to z plikami sensors.dat aisensor.dat i scene.dat ktore maja wplyw na cala gre wiec mozemy cos popsuc - tak czy inaczej jak zrobisz kopie wlasnych plikow to przetestowac mozes
8. Morze inaczej jest wyswietlane na GTS inaczej na ATI. Pamietaj ze aby cieszyc sie poprawnym widokiem "po horyzont" zalecana jest ATI i minimum 1024MB ramu.
9. Jesli mowisz o tym bardzo ciemno szarym u-boocie co ma duzo rdzy to robil go Rico31 - jest tu na formu, takze korzystal z plikow Fubar'a U mnie rdza sie pojawia po 14 - 21 i wiecej dniach patrolu;))
10. Ponizej jest widok 16km w burzowy dzien i okret jaki sobie wgrywam na podstawie poprwionych plikow Fubar'a - tu bez cammo a tylko z delikatnymi efetkami oddzialywania otoczenia
1 Ogolnie
Szare Wilki to fajny mod - pracowal nad nim tez Rubini (ale idzie na studia i juz nie bedzie mogl dalej pracowac nad modami w dodatku jak i w SHIV niestety) - ale nie pozbawiony pewnych problemow. Nie stosuje jednego "mega_modu" a wszystkie prezentowane screeny na tych linkach co podalem sa wynikiem mojego samodzielnego modowania SHIII v 1.4b z juz zainstalowanymi wybranymi modami (dalej to pisze). Gram w niego od nia premiery w US a od wersj 1.4b wgrywam pojedyncze mody lub lacze rozne wykorzystujace te same pliki testuje je i poddaje samodzielnej edycji. Gdy pojawi sie nowy mod a chce go zainstalowac - to odp. programem przepisuje jego parametry do plikow ktore juz mam.
2 Podstawa efektow pogodowych
Jesli chodzi o efekty pogodowe to zainstalowalem Markhimova 16km Atmosphere mod i poddalem go pozniej samodzielnej modyfikacji - tzn. Juz po wgraniu moda Markhimova przeedytowalem plik scene.dat (kolory, przezroczystosc wody, refleksy, etc.) a glownie kolory morza (a co za tym idzie takze i niekttore z kolorow nieba) w katalogu Env.
3. Podstawa refleksow
Tu takze bazowalem na wyzej wymienionym pliku Markhimova tyle ze "podkrecilem" je w pliku scene.dat programem SHIIIMiniTweaker oraz zmienilem niektore parametry "przezroczystosci jak i refleksow powieszchniowych" - takze w tym samym. Uwaga - reflexy sa takze "pozaszyfane" w plikach Fubar'a z jego skinami do uboot'ow i trzeba o tym pamietac - ja te parametry sobie przepisalem preogramem SHIIIMiniTweaker
4. U-boot tzn. jego wyglad.
Wszystkie textury bazuja na plikach Fubar'a ktore sam zoptymalizowalem i poprawilem oraz wyrownalem, zrobilem takze oddzielne poprawki dla typu VIIB i VIIC na tyle na ile pozwala to model gry (chodzi mi o promien wygiecia lini nad zbiornikami paliwa) Cammo i efekty pogodowe nanosze takze na - mam rozne wersje w zaleznosci od tego jak dlugo przebywam na patrolu (robiac save podczas gry mozna zmieci texture u-boota tego ktorym sie plywa - ja co 10 -12 dni wgrywam odpowiednio postarzona) - te zoptymalizowane wlasnorecznie textury Fubar'a.
5. Tu pisze tylko o tym na co zwrociles uwaga - na modowanie SHIII posiwecilem 3 do 5 miesiecy i wiekszosc plikow mam przeedytowana lub polaczona wlasnorecznie na podstawie istniejacych modow. Innymi slowy lacze sobie w pasujaca mi calosc rozne mody graczy i je usprawniam wg. wlasnych potrzeb i wiedzy w temacie
6. Moge poslac wszystkie swoje pliki pogodowe i skiny do VIIB /C (usprawnione i poprawnione pliki Fubar'a) ale nie gwarantuje ze po wgraniu pliku scene.dat mojego bedzie u Ciebie wszystko inne poprawnie dzialac - to jest bazowy plik gry i polaczony jest - jego neiktore parametry - z wieloma innymi plikami odpowiedzialnymi nie tylko za efekty wizualne (pogodowe)
7. W podanych linkach opisalem dokladnie z jakich programow korzystac oraz jak to robic i gdzie je znalesc. Jak chcesz moge posalc moje pliki ale wiaze sie to z plikami sensors.dat aisensor.dat i scene.dat ktore maja wplyw na cala gre wiec mozemy cos popsuc - tak czy inaczej jak zrobisz kopie wlasnych plikow to przetestowac mozes
8. Morze inaczej jest wyswietlane na GTS inaczej na ATI. Pamietaj ze aby cieszyc sie poprawnym widokiem "po horyzont" zalecana jest ATI i minimum 1024MB ramu.
9. Jesli mowisz o tym bardzo ciemno szarym u-boocie co ma duzo rdzy to robil go Rico31 - jest tu na formu, takze korzystal z plikow Fubar'a U mnie rdza sie pojawia po 14 - 21 i wiecej dniach patrolu;))
10. Ponizej jest widok 16km w burzowy dzien i okret jaki sobie wgrywam na podstawie poprwionych plikow Fubar'a - tu bez cammo a tylko z delikatnymi efetkami oddzialywania otoczenia
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- strelnikov
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 07.04.06, 21:00
- Lokalizacja: wawa
Wit strelnikov.Wysłałem Ci na Priva dane mojego kompa.
Mozesz napisać co w Twoich modów wejdzie do mnie, czy warto trzymać całego GW, + Twoje ulepszenia, czy tylko coś ( co??) z niego wybrać.
dzisiaj wieczorem Tobruk będzie w domu, mozesz z nim ponegocjować.
Pozdrawiam
Mozesz napisać co w Twoich modów wejdzie do mnie, czy warto trzymać całego GW, + Twoje ulepszenia, czy tylko coś ( co??) z niego wybrać.
dzisiaj wieczorem Tobruk będzie w domu, mozesz z nim ponegocjować.
Pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Witaj Amigo!!!
Ok juz ide zobaczyc ale na szybko powiem tak:
- GW korzysta z tych samych modow z ktorych ja korzystam. Jesli chodzi o parametry techniczne (np. radar sonar i ich zasieg, szybkosc opadania i promien wybuchu DC, czas przeladowania dziala. etc.) to ja mam bardzo podobne lub takie same. Glownie zmienialem skiny okretow (ale jak mowilem bazowalem na plikach Fubar'a tylko je poprawilem i zopotymalizowalem) oraz kolory efektow pogodowych jak i zasieg wyswietlania sie nieba w burzowy dzien (obciaza karte graficzna).
- jak strzelac recznie torpedami oraz jak wyliczac poprawke opisalem tam gdzie podalem linki wczesniej - zamiescilem tez zrzuty intrukcji O'Kane'a
- proponuje tak :
ide przeczytac maila - ale moge poslac Tobie wszytkie nizebedne pliki do modow pogodowych + skiny okretow zoptymalizowane te Fubar'a (POWIEDZ CZYM PLYWASZ CZY VII CZY IX) i je sobie wgrasz (powiem gdzie) WCZESNIEJ ROBIAC KOPIE WLASNYCH PLIKOW! Odpalisz gre i zobaczysz jak chodzi a glownie jak wyglada!
UWAGA! Woda jest oddzielna na Atlantyk Srodziemne i Arktyke - ja mam zrobione przez siebie srodziemne i atlantyk (Tam plywam).
Nadaj czy tak jest ok to posle pliki!
Do Tobruka nadam po swietach - to moja ostatnia deska ratunku;)
Ok juz ide zobaczyc ale na szybko powiem tak:
- GW korzysta z tych samych modow z ktorych ja korzystam. Jesli chodzi o parametry techniczne (np. radar sonar i ich zasieg, szybkosc opadania i promien wybuchu DC, czas przeladowania dziala. etc.) to ja mam bardzo podobne lub takie same. Glownie zmienialem skiny okretow (ale jak mowilem bazowalem na plikach Fubar'a tylko je poprawilem i zopotymalizowalem) oraz kolory efektow pogodowych jak i zasieg wyswietlania sie nieba w burzowy dzien (obciaza karte graficzna).
- jak strzelac recznie torpedami oraz jak wyliczac poprawke opisalem tam gdzie podalem linki wczesniej - zamiescilem tez zrzuty intrukcji O'Kane'a
- proponuje tak :
ide przeczytac maila - ale moge poslac Tobie wszytkie nizebedne pliki do modow pogodowych + skiny okretow zoptymalizowane te Fubar'a (POWIEDZ CZYM PLYWASZ CZY VII CZY IX) i je sobie wgrasz (powiem gdzie) WCZESNIEJ ROBIAC KOPIE WLASNYCH PLIKOW! Odpalisz gre i zobaczysz jak chodzi a glownie jak wyglada!
UWAGA! Woda jest oddzielna na Atlantyk Srodziemne i Arktyke - ja mam zrobione przez siebie srodziemne i atlantyk (Tam plywam).
Nadaj czy tak jest ok to posle pliki!
Do Tobruka nadam po swietach - to moja ostatnia deska ratunku;)
- strelnikov
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 07.04.06, 21:00
- Lokalizacja: wawa
Witaj strelnikov!
Ogladajac twoje screeny sam nabralem apetytu na nowe skiny dla U-boot'ow no i nowa pogode.Bylbym "dzwieczny" gdybym tez mogl dostac "pakiet"" odpowiednich modow.
Co do moich U-boot'ow, w chwili obecnej plywam IX na atlantyku choc czesto zapuszczam sie w okolice Cape Town'u. Mam tez druga kariere w ktorej plywam VII ale teraz IX ma dla mnie pierwszenstwo.
Ogladajac twoje screeny sam nabralem apetytu na nowe skiny dla U-boot'ow no i nowa pogode.Bylbym "dzwieczny" gdybym tez mogl dostac "pakiet"" odpowiednich modow.
Co do moich U-boot'ow, w chwili obecnej plywam IX na atlantyku choc czesto zapuszczam sie w okolice Cape Town'u. Mam tez druga kariere w ktorej plywam VII ale teraz IX ma dla mnie pierwszenstwo.
- Uapa
- Tonaż: 289.000 BRT
- Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
- Lokalizacja: Alt Stettin
Jak grasz z Improved U-Boat to zainstaluj sobie z niego Harbour Traffic. Wiele razy (głównie przy wychodzeniu z portu) spotkasz swoje ubooty. A co do AI Uboats? Twórca miał w założeniu, że inne ubooty będą atakowały wrogie jednostki. Ja ma to wgrane i nic takiego nigdy nie widziałem...
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
No ok ale czy wtedy te mody "wilczych stad" rzeczywiscie beda "wilczymi stadami"?? czy tylko po prostu inne u-booty beda sobie istniec w kampani?
W "Wolfpack mod"-zie jest misja single gdzie te u-booty rzeczywiscie staraja sie zaatakowac konwoj. Czy mozliwe jest to w kampanii na jakim kolwiek modzie?
W "Wolfpack mod"-zie jest misja single gdzie te u-booty rzeczywiscie staraja sie zaatakowac konwoj. Czy mozliwe jest to w kampanii na jakim kolwiek modzie?
- Night
- Tonaż: 4.000 BRT
- Dołączył(a): 14.04.06, 17:28
Nowa robota Fubara!!!
Ubrania dla załogi - http://rapidshare.de/files/18240099/GW_Fubars_crew_skins.rar.html
Info i screeny z forum Subsim.com
Ubrania dla załogi - http://rapidshare.de/files/18240099/GW_Fubars_crew_skins.rar.html
Info i screeny z forum Subsim.com
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Nowa jednostka handlowa: rudowiec typu "Rose Castle"
Link: http://rapidshare.de/files/19974865/Rose_Castle_Ore_Carrier_1_1_.0.zip.html
Źródło: subsim.com
Link: http://rapidshare.de/files/19974865/Rose_Castle_Ore_Carrier_1_1_.0.zip.html
Źródło: subsim.com
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Kompresja czasu ?
witam jestem tu zielony dopiero co sie zarejstrowałem, poszukuje jakiegos programiku do kompresji czasu bo szlak mnie trafia jak mam wypływać w ocean i siedze przez 10min gapiac sie w monitor i wyczekujac az doplyne do wznaczonego kwadratu, wiem ze gdzies juz ktos cos pisal na temat jakiegos podobnego programiku ale teraz nie moge tego znalesc zrezta wyszukiwarka jet jaka hmmm "dziwna" ?. Prosze o pomoc
- Reaven^
- Tonaż: 38.000 BRT
- Dołączył(a): 11.05.06, 13:58
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość