1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 21 z 421 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42

Mody

Postprzez kimanU-101 » 24.02.07, 14:11

driver134 jesli ci sie spodoba to moze cos takiego samorobiony przezemnie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez driver134 » 24.02.07, 15:42

na tym zdjeciu nie wiadć nitów za bardzo ale może być jest udostępniony w necie?
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 24.02.07, 15:53

Niestety nie moge ci jedynie przeslac bo dzis go dopiero przerabialem a o widocznosci nitow musze pomyslec i cos wykombinuje
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez driver134 » 24.02.07, 20:28

hmm. wiesz ja cie NIE ZMUSZAM aby to był skin taki co był by kozacki itp. ale jak by ci taki wyszedł to fajnie by było
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 24.02.07, 21:59

driver134 podaj namiary to ci przesle
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Mody

Postprzez kimanU-101 » 24.02.07, 22:13

Czy wie ktos w jaki sposob jest to zrobione?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez piechcik » 25.02.07, 16:13

Ten facio ma wszystkie medale jakie tylko sie da. Co w tym dziwnego?? Wystarczy troche popływać i też takie morzna wręczyć.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Mody

Postprzez kimanU-101 » 25.02.07, 17:31

Nie o to mi chodzilo jak mozna to zrobic abym ja mogl widziec z tej stony
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez driver134 » 25.02.07, 20:23

shift+F2
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 27.02.07, 18:56

Czy ta opcja ma jakis wyznaczony zasieg chcialem wyjsc w ten sposob na mostek ale nici z tego
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez driver134 » 27.02.07, 19:08

tylko wnętrze okrętu niestety :cry:
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimanU-101 » 01.03.07, 21:57

Czy wie ktos gdzie moge znalezc moda ktory umozliwi mi obracajaca sie antene na okreci bo wszystkie sa schowane a widzialem filmik na ktorym ona dziala super to wyglada
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez NiKuTa » 02.03.07, 09:13

Oddzielnie nie wiem, ale jest np w GWX
NiKuTa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 88.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
Lokalizacja:

Postprzez wibwk » 02.03.07, 12:15

W tej chwili np. na subsim.com ten mod jest do pobrania w wersjach do GWX, NYGM i gołe SH3.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Mody

Postprzez kimanU-101 » 02.03.07, 17:10

A konkretnie jak sie to nazywa bo nie bardzo czaje angielski
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez piechcik » 02.03.07, 20:33

Witam!
U mnie podczas gry wogule nie słysze dźwięków Boltz break 1 i amb_SubmarineYard czy u was też występuje ten problem?
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Mody

Postprzez wibwk » 03.03.07, 02:11

kimanU-101 napisał(a):A konkretnie jak sie to nazywa bo nie bardzo czaje angielski

Szukaj Tutaj, nawet bez znajomosci angielskiego znajdziesz sobie potrzebny.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez driver134 » 03.03.07, 12:50

zna ktoś narzędzie albo mod który umożliwia zmiane iq(rozumu) niszczycieli ?
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mody

Postprzez marek128 » 03.03.07, 19:19

kimanU-101 napisał(a):Czy wie ktos w jaki sposob jest to zrobione?


Czy to zdjęcie z gościem w czarnym mundurze z medalami to zdjęcie kapitana (czytaj) "alter ego" gracza?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Re: Mody

Postprzez Raff » 03.03.07, 19:50

marek128 napisał(a):
kimanU-101 napisał(a):Czy wie ktos w jaki sposob jest to zrobione?


Czy to zdjęcie z gościem w czarnym mundurze z medalami to zdjęcie kapitana (czytaj) "alter ego" gracza?


Raczej to zdjęcie pierwszego ;-). Znając zdjęcia swych podwładnych w SHIII
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Mody

Postprzez kimanU-101 » 03.03.07, 19:58

Tak to jest pierwszy mechanik
kimanU-101
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
Lokalizacja: Gorzno

Postprzez marek128 » 03.03.07, 20:00

Co powodują mody dołączone do GWX:
16km Atmosphere
English Nav Map and Grid Refs
Late War Sensors Snorkel Antennas
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Rabed » 03.03.07, 20:50

marek128 napisał(a):Co powodują mody dołączone do GWX:
16km Atmosphere
English Nav Map and Grid Refs
Late War Sensors Snorkel Antennas


16km Atmosphere - wydłuża pole widzenia do 16km
English Nav Map and Grid Refs - Na mapie są angielskie nazwy wód itp.
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez driver134 » 03.03.07, 21:55

marek128 napisał(a):Co powodują mody dołączone do GWX:
16km Atmosphere
English Nav Map and Grid Refs
Late War Sensors Snorkel Antennas


Late War Sensors Snorkel Antennas to anteny na snorkelu (taka rura co pozwala chodzic dieslowi(silnik wysokoprężny) pod wodą)

ponawiam pytanie
zna ktoś narzędzie albo mod który umożliwia zmiane iq(rozumu) niszczycieli ?
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rabed » 04.03.07, 12:10

driver134 napisał(a):ponawiam pytanie
zna ktoś narzędzie albo mod który umożliwia zmiane iq(rozumu) niszczycieli ?


Zainstaluj GWX to będziesz żałował, że nie są tak głupi jak w podstawce.
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 21 z 421 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości