Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Tak pływam sobie i dłubię trochę, a to jakąś śrubkę dokręcę, a to w plikach zamieszam. Próbowałem wprowadzić kilka zmian w interfejsie. A oto efekty:
sliding... -> powoduje, że wszystkie elementy interfejsu chowają się za krawędzią ekranu i pojawiają, gdy się tej krawędzi dotknie kursorem, poza tym usuwa tytuły okienek pojawiające się przy zmianie stanowisk
bigger map... -> powiększa nav mapę w pionie o całe 30 pikseli (chciałem pełny ekran, ale na razie się nie udało) i powoduje, że to coś wokół uboota co pozwala określać namiar celu widać także przy mniejszym zbliżeniu (przydaje się przy większych odległościach)
go back -> umożliwia cofnięcie się z każdego stanowiska (klawiszem "numpad 0" - można zmienić), można od peryskopu przejść do widoku 3D w kiosku, od mapy 2d do widoku 3d nawigatora (fajny widok z zegarem w tle) itd., wiem, że fajniej byłoby prawym mysznym, ale się niestety nie da
no tooltips de... -> usuwa objaśnienia wyskakujące po najechaniu na elementy interaktywne, naprawiłem też jeden mały błąd, tu akurat do wersji niemieckiej, angielska tutaj, aha i trzeba zastąpić plik w w backup! w sh3commanderze, bo inaczej sh3c przywraca nam objaśnienia
Do złapania tutaj.
sliding... -> powoduje, że wszystkie elementy interfejsu chowają się za krawędzią ekranu i pojawiają, gdy się tej krawędzi dotknie kursorem, poza tym usuwa tytuły okienek pojawiające się przy zmianie stanowisk
bigger map... -> powiększa nav mapę w pionie o całe 30 pikseli (chciałem pełny ekran, ale na razie się nie udało) i powoduje, że to coś wokół uboota co pozwala określać namiar celu widać także przy mniejszym zbliżeniu (przydaje się przy większych odległościach)
go back -> umożliwia cofnięcie się z każdego stanowiska (klawiszem "numpad 0" - można zmienić), można od peryskopu przejść do widoku 3D w kiosku, od mapy 2d do widoku 3d nawigatora (fajny widok z zegarem w tle) itd., wiem, że fajniej byłoby prawym mysznym, ale się niestety nie da
no tooltips de... -> usuwa objaśnienia wyskakujące po najechaniu na elementy interaktywne, naprawiłem też jeden mały błąd, tu akurat do wersji niemieckiej, angielska tutaj, aha i trzeba zastąpić plik w w backup! w sh3commanderze, bo inaczej sh3c przywraca nam objaśnienia
Do złapania tutaj.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Trochę spóźnione, ale nikt inny nie napisał o tym więc informuję że, mamy nowe statki do ściągnięcia: kutry żaglowe od razu w 10-ciu teksturach, LCV Seydlitz (piękny model), a więc niedokończny i przebudowany na lotniskowiec ciężki krążownik niemiecki, bezużyteczny, ale można go sobie postawić w porcie i podziwiać albo nawet przeprowadzić do Królewca (jeśli dobrze pamiętam), niedługo będzie można ściągnąć równie mało użytecznego pięknego Graf'a von Spee, jest już prawie ukończony zostało tylko dno, niestety o jego starszych braciach nic nie słychać a różniły się sporo wyglądem i co ważniejsze pływały dość długo.
Tak nawiasem biorąc ciągle narzekamy na ubogość statków i okrętów, ale gdy podliczyłem wczoraj ich spis u siebie w Names.cfg wyszło mi 107 typów, szkoda tylko że brak wielu istotnych.
P.S.
Uzbierałem już 120 okrętów i statków, chodzą słuchy że do gwiazdki będzie ich około 150, nie licząc samolotów i submaryn.
Tak nawiasem biorąc ciągle narzekamy na ubogość statków i okrętów, ale gdy podliczyłem wczoraj ich spis u siebie w Names.cfg wyszło mi 107 typów, szkoda tylko że brak wielu istotnych.
P.S.
Uzbierałem już 120 okrętów i statków, chodzą słuchy że do gwiazdki będzie ich około 150, nie licząc samolotów i submaryn.
Ostatnio edytowano 13.09.06, 15:14 przez wibwk, łącznie edytowano 1 raz
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Link do "Seydlitz'a":
http://fallout.immortal-forces.net/SH3/NLCV_Seydlitz.rar
Wibwk, to się nazywa zapodanie linka.
http://fallout.immortal-forces.net/SH3/NLCV_Seydlitz.rar
Wibwk, to się nazywa zapodanie linka.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Myszkin napisał(a): Wibwk, to się nazywa zapodanie linka.
Wiesz, życie pokazuje że teraz w necie trzeba wszystko na tacy podawać, a tu trza inwencję w narodzie wyrabiać, ponadto jestem za leniwy żeby wszystkie linki jakie znam do SH 'zapodać".
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
wibwk napisał(a):Myszkin napisał(a): Wibwk, to się nazywa zapodanie linka.
Wiesz, życie pokazuje że teraz w necie trzeba wszystko na tacy podawać, a tu trza inwencję w narodzie wyrabiać, ponadto jestem za leniwy żeby wszystkie linki jakie znam do SH 'zapodać".
Wibwk, ale chodzi o to, że czasami nie można dostać się do linka, bo np trzeba być zarejestrowanym na forum subsim (a nie każdy tego chce) i wtedy taki bezpośredni namiar bardzo się przydaje. I nie musisz od razu podawać wszystkich linków, ale tylko ten, o którym piszesz.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Myszkin napisał(a): Wibwk, ale chodzi o to, że czasami nie można dostać się do linka, bo np trzeba być zarejestrowanym na forum subsim (a nie każdy tego chce) i wtedy taki bezpośredni namiar bardzo się przydaje. I nie musisz od razu podawać wszystkich linków, ale tylko ten, o którym piszesz.
Wiem wiem, jestem złym człowiekiem ale może poprawię się na przyszłość.
Zainspirowany Twoim postem użyłem Google i w pięć minut zaistalowałem sobie trzy jednostki których wcześniej nie miałem, produkcja niezbyt udana i niedokończona a stara, są na stronie CombatPlanes.
P.S.
LCV Seydlitz ma już nową wersję + modele Me 109T i Ju87C czyli morskie odpowiedniki tych popularnych samolotów.
Trzeba tylko skasować 4 AirGroup, powoduje crash gry, nie ma jeszcze Fieseler'ów dostępnych w Air.
P.S.2
A tak na poważnie, specjalnie nie podaję linków z subsim ponieważ z racji tego że są to najczęściej wersje beta to linki szybko stają się nieaktualne, a że na subsim trzeba się zarejestrować, TU zdaje się też, prawda?
Ostatnio edytowano 13.09.06, 15:18 przez wibwk, łącznie edytowano 1 raz
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
A teraz gorące: na subsim.com i nie tylko, pojawił się do testowania Graf Spee, następne czyli starsi bracia też niedługo będą, razem z nim nowe pliki Guns. z działami GE 280mmTriple.
Oprócz tego dalsze niemieckie barki desantowe.
P.S.
Graf Spee ma już swoją (jak twierdzi twórca) wersję ostateczną, jak dla mnie ma trochę za dużo błędów: za mało reflektorów na kominie, złe rozmieszczenie i za mało działek AA, złe i brzydko wyglądające wyrzutnie torpedowe, największym problemem jest to że do poprawnego działania musi mieć swoją wersję plików Guns. autorstwa Sergbuto ale nie zawierający innych zmian tego samego autora zresztą.
Oprócz tego nowy samolocik, Fieseler Storch, na subsim oczywiście.
Oprócz tego dalsze niemieckie barki desantowe.
P.S.
Graf Spee ma już swoją (jak twierdzi twórca) wersję ostateczną, jak dla mnie ma trochę za dużo błędów: za mało reflektorów na kominie, złe rozmieszczenie i za mało działek AA, złe i brzydko wyglądające wyrzutnie torpedowe, największym problemem jest to że do poprawnego działania musi mieć swoją wersję plików Guns. autorstwa Sergbuto ale nie zawierający innych zmian tego samego autora zresztą.
Oprócz tego nowy samolocik, Fieseler Storch, na subsim oczywiście.
Ostatnio edytowano 25.09.06, 09:17 przez wibwk, łącznie edytowano 1 raz
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Carotio GW-UA
Witam! Czy moze ktos mi pomoc w kwestii instalacji Carotio GW-UA (http://carotio.cabspace.com/CarotiosModSite/GW-UA.html) ?? Slabo znam angielski i nie bardzo rozumiem kolejnosc instalcji tych pakietow i czy jest konieczne sciaganie wszystkich? Mam zainstalowanego GW 1.1a ,a tam cos pisza o GW 1.0. No i najwaznieszje pytanie czy jest sens instalowac ta nakladke?
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojawił się NYGM 2.2, do pobrania jako całość lub upgrade wersji 2.0/2.1, zmiany są totalne, to dobra wiadomość dla narzekających że trafione przez nich statki nie toną, teraz też będą tonąć wolno ale wróciło trafienie magnetykiem pod kil, zresztą poczytajcie plik .pdf tam jest to opisane.
P.S.
Na subsim pojawił się zestaw plików Guns. zawierający wszystkie nowości porozrzucane do tej pory po różnych wersjach, a więc: działa 280 GE do Grafa Spee, wirualne torpedy do Wolfpacka, obsługa działek do nowych PT-boatów Sergbuto oraz obsługa rosyjskich NKM 12,7 mm do ichnich okrętów. Fajnie?.
P.S.
Na subsim pojawił się zestaw plików Guns. zawierający wszystkie nowości porozrzucane do tej pory po różnych wersjach, a więc: działa 280 GE do Grafa Spee, wirualne torpedy do Wolfpacka, obsługa działek do nowych PT-boatów Sergbuto oraz obsługa rosyjskich NKM 12,7 mm do ichnich okrętów. Fajnie?.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
panowie co powiecie o tym :
http://www.subwolves.com/phpfus/mFusion/news.php
dla mnie pomysł jest bombowy ale póki co nic konkretnego nie można się o tym dowiedzieć czy to już wyszło czy narazie jest w trakcie "produkcji" wrzucam tego posta tutaj bo na dobrą sprawe nie wiadomo jak to traktować czy jako osobną gre czy może jako kolejnego moda do SH3
http://www.subwolves.com/phpfus/mFusion/news.php
dla mnie pomysł jest bombowy ale póki co nic konkretnego nie można się o tym dowiedzieć czy to już wyszło czy narazie jest w trakcie "produkcji" wrzucam tego posta tutaj bo na dobrą sprawe nie wiadomo jak to traktować czy jako osobną gre czy może jako kolejnego moda do SH3
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
Czy ktoś dysponuje Harbour Traffic 1.47 mod, ale "czysty", czyli taki, który tylko i wyłącznie dodaje nowe porty? Nie chcę instalować całości. Jeśli nikt takowego nie posiada, to czy podpowiecie co i jak wyciągnąć z tego moda? Ewentualnie inne mody dodające porty i życie w portach możecie polecić?
- ook
- Tonaż: 7.000 BRT
- Dołączył(a): 07.10.06, 14:31
ook napisał(a):Czy ktoś dysponuje Harbour Traffic 1.47 mod, ale "czysty", czyli taki, który tylko i wyłącznie dodaje nowe porty? Nie chcę instalować całości. Jeśli nikt takowego nie posiada, to czy podpowiecie co i jak wyciągnąć z tego moda? Ewentualnie inne mody dodające porty i życie w portach możecie polecić?
Mam HT nagrany na płytce jeśli podasz jak Ci go przesłać to zrobię to, jest już "historyczny" mod, większość nowych dużych modów zawiera go w sobie, oprócz GW, zaglądaj na subsim.com, będziesz wiedział "co w trawie piszczy".
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
port w Gdańsku
Panowie gdzie moge znaleźć moda dodajacego porty w Gdańsku, Gdyni itp.
w jakimś modzie kiedyś miałem, ale nie wiem gdzie go szukać
pozdrawiam
w jakimś modzie kiedyś miałem, ale nie wiem gdzie go szukać
pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Cos nowego ??
Czy ktos zna moze jakies nowe MOD-Y lub ciekawe nowe dodatki????? Nowy GW cos sie opoznia ((
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: port w Gdańsku
amigo napisał(a):Panowie gdzie moge znaleźć moda dodajacego porty w Gdańsku, Gdyni itp.
w jakimś modzie kiedyś miałem, ale nie wiem gdzie go szukać
pozdrawiam
Nie jestem pewny ,ale MOD GW1.1a dodaje chyba ten port
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości