Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Mody
Ja niestety nie znalazlem tego modzika z obracajaca sie antena na mostku czekam na inne informacje na ten temat pomocy
- kimanU-101
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
- Lokalizacja: Gorzno
Re: Mody
kimanU-101 napisał(a):Ja niestety nie znalazlem tego modzika z obracajaca sie antena na mostku czekam na inne informacje na ten temat pomocy
Poszukaj w tym watku:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=78792
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
A widzieliście juz Skin Packa do GWX
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=106823
Palce lizac.
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=106823
Palce lizac.
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
Mody
W jaki sposob mozna zapodac gory lodowe w karierze czekam na pmoc
- kimanU-101
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
- Lokalizacja: Gorzno
Mody
Nie ale nigdy sie ni natrafilem na nie a ladnie to wyglada
- kimanU-101
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
- Lokalizacja: Gorzno
misje i okręty z SH4
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=109695
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=109695
- Góra
- Tonaż: 31.000 BRT
- Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
- Lokalizacja: Śląsk
A ja mam taką propozycję.
Mod graficzny
Mod, który zmienia troszkę grafikę w grze. Większośc tekstur zaczerpnięta jest z modu Grey Wolves ale nie tylko. Generalnie nie koliduje on z prowadzoną kampanią i trybem multi ale trzeba pamiętać o jednym. Wyższa jakość tekstur = wieksze wymagania sprzetowe.
Tak wiec polecam instalowanie tego moda tym, których kompy sa w stanie to uciągnąć bez wpływu na płynność gry.
Pamiętajmy, że jeżeli gra chodzi wolniej u nas to psujemy zabawę innym w trybie multi!
"Minimalne wymagania: procesor 1,8 GHz; pamięć ram 512, karta graficzna
http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=50
oraz......
Mod dzwiękowy
Mod ten podmienia bardzo dużo dźwięków w grze co powoduje, że naprawdę można poczuć klimat pływania. Dźwięki są zaczerpnięte z różnych źródeł. W większości z modu Grey Wolves ale nie tylko. Mod ten nie zmienia komend oficerów poza dwoma: trafienie torpedą i zanurzenie alarmowe.
Zainstalowanie tego modu nie powoduje konfliktów w grze. Nie koliduje w żaden sposób z trybem multi czy z prowadzoną aktualnie kampanią.
Zyczę dobrego klimatu!
http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=48
Pozdrawiam w imieniu Seadevils
Mod graficzny
Mod, który zmienia troszkę grafikę w grze. Większośc tekstur zaczerpnięta jest z modu Grey Wolves ale nie tylko. Generalnie nie koliduje on z prowadzoną kampanią i trybem multi ale trzeba pamiętać o jednym. Wyższa jakość tekstur = wieksze wymagania sprzetowe.
Tak wiec polecam instalowanie tego moda tym, których kompy sa w stanie to uciągnąć bez wpływu na płynność gry.
Pamiętajmy, że jeżeli gra chodzi wolniej u nas to psujemy zabawę innym w trybie multi!
"Minimalne wymagania: procesor 1,8 GHz; pamięć ram 512, karta graficzna
http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=50
oraz......
Mod dzwiękowy
Mod ten podmienia bardzo dużo dźwięków w grze co powoduje, że naprawdę można poczuć klimat pływania. Dźwięki są zaczerpnięte z różnych źródeł. W większości z modu Grey Wolves ale nie tylko. Mod ten nie zmienia komend oficerów poza dwoma: trafienie torpedą i zanurzenie alarmowe.
Zainstalowanie tego modu nie powoduje konfliktów w grze. Nie koliduje w żaden sposób z trybem multi czy z prowadzoną aktualnie kampanią.
Zyczę dobrego klimatu!
http://www.seadevils.pl/forum/dload.php ... file&id=48
Pozdrawiam w imieniu Seadevils
- SD_Torpedo
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 01.11.05, 17:52
Raff napisał(a):Błagam! działający link do Grey Wolves 1.1!
http://torrentspy.com/torrent/952737/GW ... t_Hunter_3
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102096
http://www.users.on.net/~jscones/GWX/download.html (Najpewniejsze)
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Dzięki za fatygę, Ale na ostatniej z tych stron byłem. Tam było kiedyś Grey Wolves, a teraz na większości stron internetowych jest Grey Wolves Expansion, Przy którym mój komp ma szanse uruchomienia równe zwycięstwu w przeciąganiu się z mamutem. Chodzi mi o Grey Wolves, nie o GWXshalashaska napisał(a):Raff napisał(a):Błagam! działający link do Grey Wolves 1.1!
http://torrentspy.com/torrent/952737/GW ... t_Hunter_3
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=102096
http://www.users.on.net/~jscones/GWX/download.html (Najpewniejsze)
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
O ile się nie mylę to ja mam GWX i to jest Grey Wolves.Chyba wiem w co gram i widzę jak nazywają się pliki instalatora
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Raff napisał(a):I GWX ma wyższe wymagania... Grey Wolves to pierwsza wersja, GWX to Grey Wolves Expansion.dragonfly napisał(a):Samo Grey Wolves było pierwotną wersją tego moda. GWX to jego późniejsza wersja.
Po ściągnięciu stwierdzam że dodatkowe mozliwości są które wymagały by były sprzętorzerne są jako dodatkowe mody. Wkurzyło mnie to że całość trzeba instalować na SH3 bez możliwości odinstalowania więc -> zrobiłem z całości moda którego można wrzucić na gołego SH3 patch 1.4.
Ogólnie mówiąc teraz to zupełnie inna gra. :lol:
- zulu
- Tonaż: 113.000 BRT
- Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Mody
zulu a jest do sciagniecia ten twój mod
- kimanU-101
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
- Lokalizacja: Gorzno
Temat jest prosty jak budowa cepa.
1. ściągasz GWX-a
2. ściagasz pacha 1.03 GWX
3. Tworzysz sobie katalog do którego wrzucasz plik SH3.exe i basic.cfg (jeśli dobrze pamiętam) oczywiście z zachowaniem struktury katalogów gdyż GWX sprawdza czy są właśnie tylko te dwa pliki.
4. odpalasz GWX ze wskazaniem na Twój katalog
5. Czekasz aż całość się przekopiuje
6. w GWX-ie jest katalog z MODAMI do JSGE więc całość wrzucasz do tego katalogu (oczywiście tworząc tam swój katalog np GWX 1.00)
7. Analogicznie z patchem ale tu przy rozpakowaniu dostaniesz ostrzeżenie że nie ma plików og GWX 1.00 ale to olewasz i jedziesz dalej - w ten sposób masz pliki z paczem 1.03
8. ponownie przezuczasz to do katalogu z Modami jako np. GWX 1.03
9. Przerzutka całości co SH3 i za pomocą JSGE instalujesz GWX i później jak masz ochotę GWX 1.03 jako mody na SH3. Oczywiście można od razu 1.03 wrzucić na 1.00 ale jak kto woli tak sobie zrobi
10. w katalogu z Modami są inne mody które są opisane szczegułowo w pliku pdf który znajduje się w katalogu z dokumentami a które można dodatkowo zainstalować w zależności od uznania
11. trzeba pamiętać że wskakuje nam wersja EN więc warto skopiować wcześniej plik en_menu i doprowadzić go do analogii jak w GWX (około godziny roboty)
12. ot i cała filozofia. pytania ?
miło wrócić do SH3 po roku czasu w takiej odsłonie. Jak mam kupić SH4 i wnerwiac się przez następne 2 lata to poczekam aż moderzy doprowadzą tą grę do grywalności i cena spadnie do 30-40 zł.
1. ściągasz GWX-a
2. ściagasz pacha 1.03 GWX
3. Tworzysz sobie katalog do którego wrzucasz plik SH3.exe i basic.cfg (jeśli dobrze pamiętam) oczywiście z zachowaniem struktury katalogów gdyż GWX sprawdza czy są właśnie tylko te dwa pliki.
4. odpalasz GWX ze wskazaniem na Twój katalog
5. Czekasz aż całość się przekopiuje
6. w GWX-ie jest katalog z MODAMI do JSGE więc całość wrzucasz do tego katalogu (oczywiście tworząc tam swój katalog np GWX 1.00)
7. Analogicznie z patchem ale tu przy rozpakowaniu dostaniesz ostrzeżenie że nie ma plików og GWX 1.00 ale to olewasz i jedziesz dalej - w ten sposób masz pliki z paczem 1.03
8. ponownie przezuczasz to do katalogu z Modami jako np. GWX 1.03
9. Przerzutka całości co SH3 i za pomocą JSGE instalujesz GWX i później jak masz ochotę GWX 1.03 jako mody na SH3. Oczywiście można od razu 1.03 wrzucić na 1.00 ale jak kto woli tak sobie zrobi
10. w katalogu z Modami są inne mody które są opisane szczegułowo w pliku pdf który znajduje się w katalogu z dokumentami a które można dodatkowo zainstalować w zależności od uznania
11. trzeba pamiętać że wskakuje nam wersja EN więc warto skopiować wcześniej plik en_menu i doprowadzić go do analogii jak w GWX (około godziny roboty)
12. ot i cała filozofia. pytania ?
miło wrócić do SH3 po roku czasu w takiej odsłonie. Jak mam kupić SH4 i wnerwiac się przez następne 2 lata to poczekam aż moderzy doprowadzą tą grę do grywalności i cena spadnie do 30-40 zł.
- zulu
- Tonaż: 113.000 BRT
- Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
zulu napisał(a):miło wrócić do SH3 po roku czasu w takiej odsłonie. Jak mam kupić SH4 i wnerwiac się przez następne 2 lata to poczekam aż moderzy doprowadzą tą grę do grywalności i cena spadnie do 30-40 zł.
Święta słowa i amen, co do SH3 to na szczęście działalność moderów tylko trochę osłabła i ci którzu potrafią wykorzystać pojedyńcze mody w kampanii mają niezłą radochę, w 4 też tak będzie, za rok lub dwa
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
No i w poście powyżej myliłem się co do SH3 i moderów, dołączyła nowa pracowita grupa i nowych modów jest na potęgę, najciekawszy dla mnie to taki który urealnia widzialność statków i okrętów, najpierw widzi się sam dym i wachmani go wykrywają. Wszystko oczywiście na subsim.com
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
czy mógłby mi dać ktoś linka do moda który zamienił by wode na bardziej przejżystą????
bo tu troche sie zrobił bałagan i niemoge znaleźć
bo tu troche sie zrobił bałagan i niemoge znaleźć
- peter13135
- Tonaż: 32.000 BRT
- Dołączył(a): 15.10.07, 13:30
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości