Mody
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Ponoć miały być szalupy w sh3 i rozbitkowie,ale twórcy uznali,że jakiś świr mógłby do nich strelac no i niektórzy by mogli zostac psycholami przez to..
/skads to wyczytałem nie pamiętam wiec jakby nie jaasno to sorry
/skads to wyczytałem nie pamiętam wiec jakby nie jaasno to sorry
- Kapitan Łukasz
- Tonaż: 97.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
- Lokalizacja: Warszawa
Myszkin napisał(a):Na pewno warto zainstalować Grey Wolves
O ile zadziala Ja ciagle walcze - na razie bez sukcesu...
Co do tratew to pod adresem: http://web.telia.com/~u18230645/ jest mod dodajacy tratwy ale nie probowalem wiec nie wiem czy dobrze dziala. Pewnie po zatopieniu statku kreci sie tylko pare takich... I nic wiecej. No chyba ze ktos sie naczytal o Eck'u i zechce powtorzyc jego 'wyczyn' Oczywiscie to tylko niesmaczny zart
Nawiasem mowiac witam jedyna chyba przedstawicielke plci pieknej na forum
Kapitan Lukasz ---> przeczytalem Twoj post dopiero po napisaniu swojego... Naprawde tak napisali? Boze mialem nadzieje ze sa madrzejsi... Przypomina mi to afere dotyczaca pewnego aromatycznego napoju ( ) w pewnej znanej grze...
- Venasque
- Tonaż: 136.000 BRT
- Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
- Lokalizacja: Szczecin
Witam
panowie przypominacie sobie wersje Foobara u-552 ?
nie wszystkim się podobała, bo była za jasna
ja ją przerobiłem na bardziej (moim zdaniem) orginalną wersje
na dole wzornik- model U-boota i link do mojej wersji
będzie pasować do moda GW
http://img162.imageshack.us/img162/8868/dcp33383ab.jpg
http://rapidshare.de/files/23499974/Szary_Wilk.zip.html
panowie przypominacie sobie wersje Foobara u-552 ?
nie wszystkim się podobała, bo była za jasna
ja ją przerobiłem na bardziej (moim zdaniem) orginalną wersje
na dole wzornik- model U-boota i link do mojej wersji
będzie pasować do moda GW
http://img162.imageshack.us/img162/8868/dcp33383ab.jpg
http://rapidshare.de/files/23499974/Szary_Wilk.zip.html
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- rico31
- Tonaż: 135.000 BRT
- Dołączył(a): 20.07.05, 19:26
Witam wszystkich Wilków Morskich.
Czytam Wasze forum od paru godzin, ponieważ wreszcie znalazłem czas, na zainstalowanie SH3, którego posiadam już od roku... Wersja angielska + patch 1.4.
Jak narazie bawiłem się trochę w trenigi i pojedyńcze misje, ale przyszedł czas na kampanię. I tu pojawia się problem - jak piszecie, goła gra nie grzeszy zbyt dużą ilością spotykanych jednostek, a szczególnie we wrogich portach, gdzie powinno być ich sporo. Pozostają mody... No właśnie, tylko które? Najbardziej zachwalanym jest GW, ale piszecie, że mocno spowalnia kompa. Ja mam sprzęt Athlon'a XP 2000, 512MB Ram'u oraz Radeon 9600 (128MB) i nie wiem czy warto ściągać tego właśnie mod'a (...a jeśli nie to którego innego?). Szczególnie na Neostradowym transferze, bo zajmie to trochę czasu, a boję się, że na koniec okaże się, że komp przymula...
Napiszcie proszę, co warto ściągnąć do rzeczonej konfiguracji kompa. Dokupowanie ram'u narazie nie wchodzi w gre, za to istniej możliwość podkręcenia procka na Ath. XP 2600 i karty na Radeona 9600 XT, tylko nie wiem, czy to coś da bo jak wynika z Waszych opini to RAM jest najważniejszy.
Czytam Wasze forum od paru godzin, ponieważ wreszcie znalazłem czas, na zainstalowanie SH3, którego posiadam już od roku... Wersja angielska + patch 1.4.
Jak narazie bawiłem się trochę w trenigi i pojedyńcze misje, ale przyszedł czas na kampanię. I tu pojawia się problem - jak piszecie, goła gra nie grzeszy zbyt dużą ilością spotykanych jednostek, a szczególnie we wrogich portach, gdzie powinno być ich sporo. Pozostają mody... No właśnie, tylko które? Najbardziej zachwalanym jest GW, ale piszecie, że mocno spowalnia kompa. Ja mam sprzęt Athlon'a XP 2000, 512MB Ram'u oraz Radeon 9600 (128MB) i nie wiem czy warto ściągać tego właśnie mod'a (...a jeśli nie to którego innego?). Szczególnie na Neostradowym transferze, bo zajmie to trochę czasu, a boję się, że na koniec okaże się, że komp przymula...
Napiszcie proszę, co warto ściągnąć do rzeczonej konfiguracji kompa. Dokupowanie ram'u narazie nie wchodzi w gre, za to istniej możliwość podkręcenia procka na Ath. XP 2600 i karty na Radeona 9600 XT, tylko nie wiem, czy to coś da bo jak wynika z Waszych opini to RAM jest najważniejszy.
- Crazy_Cat
- Tonaż: 8.000 BRT
- Dołączył(a): 30.06.06, 20:55
U mnie wersja 1.1 GW działa nawet na nieco słabszym sprzęcie.
Przy całym szacunku dla RUb-a (chyba większość z nas uznaje go za pierwszy mod znacznie urealniający grę i wspomina bardzo dobrze), warto spróbować ściągnąć i zainstalować GW. SH3Cmdr i SH3Gen są też kompatybilne.
Chociaż, z drugiej strony, jeśli zagrasz kilka razy na czystej wersji lub z RUb-em, a potem przejdziesz na GW - będziesz miał większą percepcję do analizy i oceny zmian.
Przy całym szacunku dla RUb-a (chyba większość z nas uznaje go za pierwszy mod znacznie urealniający grę i wspomina bardzo dobrze), warto spróbować ściągnąć i zainstalować GW. SH3Cmdr i SH3Gen są też kompatybilne.
Chociaż, z drugiej strony, jeśli zagrasz kilka razy na czystej wersji lub z RUb-em, a potem przejdziesz na GW - będziesz miał większą percepcję do analizy i oceny zmian.
- Adi Cherryson
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
- Lokalizacja: Katowice
dragonfly napisał(a):To prawda ze RAM jest bardzo ważny. Przy 512 MB RAM'u nie warto instaować GW. Polecam natomiast RUB 1.45, SH3Cmdr i ewentualnie SH3Gen.
Mhm, ja mam akurat 512MB i GW chodzi plynnie, tylko w wiekszych portach fps spada do 10-13 fps
- Dyzurny
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 08.06.06, 18:17
Warto zainteresować się też mniejszymi modami. Mnie klimat i grywalność zwiększył malutki mod modyfikujący widok z peryskopu i UZO. Fajny jest też smoke mod, który sprawia, że trafione stateczki nareszcie dymią jak należy.
Co do aplikowania modów przez jsgme to nie powinno się tego robić automatycznie tzn. najpierw trzeba sprawdzić czy pliki moda są powkładane w odpowiednie katalogi. Inaczej aplikacja moda może się skończyć rozpakowaniem jego plików do głównego katalogu z grą i w efekcie zmian nie będzie...
Spotkałem się też z błędem w World Modzie 3.0. Pomyłka autora polegała na błędnej nazwie katalogu - było "Compaign" zamiast "Campaign". Tak więc trzeba te mody uważnie oglądać czy wszystko gra.
Generalnie ten Wold Mod wydaje mi się być dobry. Chciałem do niego dorzucić Milk Cow ale nie wiem czy to będzie razem dobrze działać bo modyfikuje częściowo te same pliki.
Z nieznanych przyczyn nie zadziałał mi RUB 1.4 tzn. zaaplikował się i ruszył ale po załadowaniu save'a wywalał mnie do windy. Instalowałem na zpatchowaną do 1.4 angielską wersję SH więc nie wiem czemu...
Co do aplikowania modów przez jsgme to nie powinno się tego robić automatycznie tzn. najpierw trzeba sprawdzić czy pliki moda są powkładane w odpowiednie katalogi. Inaczej aplikacja moda może się skończyć rozpakowaniem jego plików do głównego katalogu z grą i w efekcie zmian nie będzie...
Spotkałem się też z błędem w World Modzie 3.0. Pomyłka autora polegała na błędnej nazwie katalogu - było "Compaign" zamiast "Campaign". Tak więc trzeba te mody uważnie oglądać czy wszystko gra.
Generalnie ten Wold Mod wydaje mi się być dobry. Chciałem do niego dorzucić Milk Cow ale nie wiem czy to będzie razem dobrze działać bo modyfikuje częściowo te same pliki.
Z nieznanych przyczyn nie zadziałał mi RUB 1.4 tzn. zaaplikował się i ruszył ale po załadowaniu save'a wywalał mnie do windy. Instalowałem na zpatchowaną do 1.4 angielską wersję SH więc nie wiem czemu...
- Cpt. Zbych
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
- Lokalizacja: Silesian sea ;)
http://www.subsim.com/subsim_files/patches05/ail%20sky%20mod%20V2.rar
Z tym ze go nie probowalem wiec nie moge dac glowy ze dziala dobrze...
Pozdrawiam!
Z tym ze go nie probowalem wiec nie moge dac glowy ze dziala dobrze...
Pozdrawiam!
- Venasque
- Tonaż: 136.000 BRT
- Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
- Lokalizacja: Szczecin
Witam wszystkich,
moja wypowiedź będzie zalatywać lamerstwem- poprostu szczur lądowy ze mnie
Wczoraj zainstalowałem gierke, mam czystą, nieskażoną wersje 1.0. Kumple mówią że prawdziwa gra zaczyna się po obładowaniu jej modami i patchami. I teraz pytanie: czy ktoś mógłby napisać mi kolejność instalowania łatek i modów żeby nic nie napsuć? A i nadmienie jeszcze ze gram na realiźmie 30% więc nie interesują mnie hardcorowe sprawy
pzdr.
z8k
moja wypowiedź będzie zalatywać lamerstwem- poprostu szczur lądowy ze mnie
Wczoraj zainstalowałem gierke, mam czystą, nieskażoną wersje 1.0. Kumple mówią że prawdziwa gra zaczyna się po obładowaniu jej modami i patchami. I teraz pytanie: czy ktoś mógłby napisać mi kolejność instalowania łatek i modów żeby nic nie napsuć? A i nadmienie jeszcze ze gram na realiźmie 30% więc nie interesują mnie hardcorowe sprawy
pzdr.
z8k
- z8k
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
- Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław
Najpierw zainstaluj sobie patch 1.4 (masz pewnie angielską wersję gry, patch powinien byc zatem na stronie Ubisoft).
Dalej sciągnij sobie JSGME Mod Enabler - to taki aplikator modów, dalej używając JSGME zainstaluj sobie bardzo dobry gigamod Grey Wolves i możesz jeszcze do tego dodać SH3 Commander. Wszelkie linki masz w dziale "Mody - linki". Powodzenia.
Dalej sciągnij sobie JSGME Mod Enabler - to taki aplikator modów, dalej używając JSGME zainstaluj sobie bardzo dobry gigamod Grey Wolves i możesz jeszcze do tego dodać SH3 Commander. Wszelkie linki masz w dziale "Mody - linki". Powodzenia.
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Z małym opóźnieniem, ale co tam...
Pojawiła się nowa wersja SH3 Commander - 2.6, oto zmiany:
Link: http://www.subsim.com/subsim_files/patches2005.html
Pojawiła się nowa wersja SH3 Commander - 2.6, oto zmiany:
"Main engine" changes:
- Added ability to change crew officer faces (includes automatic 3D head and hat wearing alignment)
- Crew transfer message now includes crewman's main qualification
- Added new "Static settings" feature
- Changes to "Randomised events.cfg" file - refer to instructions in header of file
- Added ability to recognise when docked at a milk cow or other friendly base and automatically adjust the number of days spent in base to 1 (plus any extra days required to repair damage)
- Improved backup mechanism for scene.dat and Basic.cfg files
- Improved copy mechanism for unique crew configurations
- Randomising new crew names now includes number of patrols, certain medals and experience (ie you're no longer limited to a purely "green" crew everytime you start a new career)
- US rank labels are now the same as stock SH3. SH3 Commander does not support rank "bumping", that is, changing your starting rank to anything higher than the SH3 default
- Crew Manager now warns where crewmen have been awarded the U-boat War badge prior to 13 October 1939
- Crew Manager now warns where crewmen have been awarded the Wound Badge but not the U-boat War badge
- Now looks for and runs SH3Weather if it exists just prior to launching SH3 (when in base during or at the start of a career)
- Added new fatigue model - Grey Wolves 24 Hour
- Added ability to randomise main screen banner - refer to "!!BANNER INSTRUCTIONS!!.txt" under the Banners folder
- Minor adjustments to main interface
- Minor adjustments to all Cfg files
New included mods:
- Hemisent's simulated equipment malfunctions plus optional damage caused by sabotage (simulates the effect of equipment malfunctions plus damage caused by sabotage by randomly reducing default equipment specifications)
Link: http://www.subsim.com/subsim_files/patches2005.html
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Na subsim pojawiły się nowe okręty: następne kutry PT-Vosper i szybki kuter RAF'u autorstwa Sergbuto, dostępne również na jego stronie, pancerniki: HMS Hood i włoski Roma - klasy Littorio, niestety pancerniki nie są w 100% gotowe, np. złe powiązanie i umiejscowienie obiektów (np. po odpadnięciu masztu zostaje pomost i antena zawieszone w powietrzu), Hood strzela z wież Y i Z do przodu przez nadbudówki itd, pomimo tych braków zostały użyte np. do UWAC 1.8.
A o produkcji jack_410 pewnie wiecie, chyba nam się flota sporo powiększy jeszcze.
Zapomniałem jeszcze o pięknym modelu "Graf Zeppelin", można go sobie postawić w Kilonii i na niemieckim forum znalazłem rosyjskie jednostki np. DD klasy "Dzierżyński" nawet trochę podobne i kutry torpedowe, jeszcze ich nie testowałem.
A o produkcji jack_410 pewnie wiecie, chyba nam się flota sporo powiększy jeszcze.
Zapomniałem jeszcze o pięknym modelu "Graf Zeppelin", można go sobie postawić w Kilonii i na niemieckim forum znalazłem rosyjskie jednostki np. DD klasy "Dzierżyński" nawet trochę podobne i kutry torpedowe, jeszcze ich nie testowałem.
Ostatnio edytowano 18.08.06, 13:39 przez wibwk, łącznie edytowano 2 razy
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
gremlin napisał(a):Czy moglby ktos dac dzialajacego linka do tego malego modziku ktory dodaje nomograf? Bo ten ktory jest podany w tym temacie nie dziala. Bede bardzo wdzieczny
Szukaj na www.subsim.com w dziale download kolego.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Kilku rzeczy w GW mi brak, więc skompilowałem taki malutki zestaw. Można go zassać stąd, a zawiera co następuje:
no auto id -> "-" zamiast np. "ship" na uzo i p-skopie
no intro -> logo ubi i filmik poszły na dno
quiet gw clock -> wycisza tykanie zegarka
corrected bearings -> poprawiona skala na uzo, p-skopie i lornetce
vertical nomograph -> nomograf pionowy na czystszej mapie
poza tym jeszcze jsgme czyli zajefajny program do obsługi modów.
PS
Jakby co to GW można zaciągnąć stąd.
no auto id -> "-" zamiast np. "ship" na uzo i p-skopie
no intro -> logo ubi i filmik poszły na dno
quiet gw clock -> wycisza tykanie zegarka
corrected bearings -> poprawiona skala na uzo, p-skopie i lornetce
vertical nomograph -> nomograf pionowy na czystszej mapie
poza tym jeszcze jsgme czyli zajefajny program do obsługi modów.
PS
Jakby co to GW można zaciągnąć stąd.
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Właśnie zainstalowałem sobie Grey Wolves i jestem w szoku Teraz to sie naprawde fajnie gra. Do tej pory grałem na "gołym" SH3. Na czystym SH3 przeszedłem 46 patroli, a 47 patrol zaczołem z Grey Wolves. Różnica jest naprawde porażająca. Wreszczie jest jakis ruch na morzu
- KILLER
- Tonaż: 15.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.06, 18:04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości