1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 17 z 421 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42

Postprzez Kapitan Łukasz » 06.06.06, 14:31

Ponoć miały być szalupy w sh3 i rozbitkowie,ale twórcy uznali,że jakiś świr mógłby do nich strelac no i niektórzy by mogli zostac psycholami przez to..

/skads to wyczytałem nie pamiętam wiec jakby nie jaasno to sorry :wink:
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Venasque » 06.06.06, 16:59

Myszkin napisał(a):Na pewno warto zainstalować Grey Wolves


O ile zadziala :? Ja ciagle walcze - na razie bez sukcesu... :wink:

Co do tratew to pod adresem: http://web.telia.com/~u18230645/ jest mod dodajacy tratwy ale nie probowalem wiec nie wiem czy dobrze dziala. Pewnie po zatopieniu statku kreci sie tylko pare takich... I nic wiecej. No chyba ze ktos sie naczytal o Eck'u i zechce powtorzyc jego 'wyczyn' :wink: Oczywiscie to tylko niesmaczny zart 8)
Nawiasem mowiac witam jedyna chyba przedstawicielke plci pieknej na forum :D

Kapitan Lukasz ---> przeczytalem Twoj post dopiero po napisaniu swojego... Naprawde tak napisali? Boze mialem nadzieje ze sa madrzejsi... :roll: Przypomina mi to afere dotyczaca pewnego aromatycznego napoju ( :wink: ) w pewnej znanej grze...
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rico31 » 19.06.06, 16:02

Witam

panowie przypominacie sobie wersje Foobara u-552 ?
nie wszystkim się podobała, bo była za jasna
ja ją przerobiłem na bardziej (moim zdaniem) orginalną wersje
na dole wzornik- model U-boota :) i link do mojej wersji
będzie pasować do moda GW :D
http://img162.imageshack.us/img162/8868/dcp33383ab.jpg

http://rapidshare.de/files/23499974/Szary_Wilk.zip.html
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez Fredzio » 25.06.06, 11:57

Witam,

czy istnieje jakiś mod który wyłącza nam stoper przy stanowisku UZO i peryskopie :?: Mam w domu taki stary, wskazówkowy stoper i po prostu dla lepszego klimatu chciałbym sobie sam mierzyć czas :wink:

Pzdr.
Fredzio
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 22.06.06, 18:26

Postprzez Shakatan » 30.06.06, 05:47

Fredzio:
Ni o takim modzie ne słyszałem, ale propoponuje Ci jeszcze dla urealnienia rozgrywki dokupić sobie locje akwenów po jakich pływasz oraz celowanie z sekstansu w monitor :D
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Crazy_Cat » 30.06.06, 21:09

Witam wszystkich Wilków Morskich.
Czytam Wasze forum od paru godzin, ponieważ wreszcie znalazłem czas, na zainstalowanie SH3, którego posiadam już od roku... Wersja angielska + patch 1.4.
Jak narazie bawiłem się trochę w trenigi i pojedyńcze misje, ale przyszedł czas na kampanię. I tu pojawia się problem - jak piszecie, goła gra nie grzeszy zbyt dużą ilością spotykanych jednostek, a szczególnie we wrogich portach, gdzie powinno być ich sporo. Pozostają mody... No właśnie, tylko które? Najbardziej zachwalanym jest GW, ale piszecie, że mocno spowalnia kompa. Ja mam sprzęt Athlon'a XP 2000, 512MB Ram'u oraz Radeon 9600 (128MB) i nie wiem czy warto ściągać tego właśnie mod'a (...a jeśli nie to którego innego?). Szczególnie na Neostradowym transferze, bo zajmie to trochę czasu, a boję się, że na koniec okaże się, że komp przymula...
Napiszcie proszę, co warto ściągnąć do rzeczonej konfiguracji kompa. Dokupowanie ram'u narazie nie wchodzi w gre, za to istniej możliwość podkręcenia procka na Ath. XP 2600 i karty na Radeona 9600 XT, tylko nie wiem, czy to coś da bo jak wynika z Waszych opini to RAM jest najważniejszy.
Crazy_Cat
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 30.06.06, 20:55

Postprzez dragonfly » 30.06.06, 22:04

To prawda ze RAM jest bardzo ważny. Przy 512 MB RAM'u nie warto instaować GW. Polecam natomiast RUB 1.45, SH3Cmdr i ewentualnie SH3Gen.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Adi Cherryson » 30.06.06, 22:59

U mnie wersja 1.1 GW działa nawet na nieco słabszym sprzęcie.

Przy całym szacunku dla RUb-a (chyba większość z nas uznaje go za pierwszy mod znacznie urealniający grę i wspomina bardzo dobrze), warto spróbować ściągnąć i zainstalować GW. SH3Cmdr i SH3Gen są też kompatybilne.

Chociaż, z drugiej strony, jeśli zagrasz kilka razy na czystej wersji lub z RUb-em, a potem przejdziesz na GW - będziesz miał większą percepcję do analizy i oceny zmian. :D
Adi Cherryson
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Crazy_Cat » 30.06.06, 23:59

To chyba narazie spróbuję tej kombinacji: "Polecam natomiast RUB 1.45, SH3Cmdr i ewentualnie SH3Gen". Tylko w jakiej kolejności to instalować? Jakieś specjalne zastrzeżenia...?
Crazy_Cat
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 30.06.06, 20:55

Postprzez Myszkin » 03.07.06, 09:25

Spróbuj: RUB, GEN i na końcu SH3Commander, powinno być dobrze. Instaluj oczywiście poprzez aplikator modów - JSGME.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Dyzurny » 06.07.06, 12:26

dragonfly napisał(a):To prawda ze RAM jest bardzo ważny. Przy 512 MB RAM'u nie warto instaować GW. Polecam natomiast RUB 1.45, SH3Cmdr i ewentualnie SH3Gen.

Mhm, ja mam akurat 512MB i GW chodzi plynnie, tylko w wiekszych portach fps spada do 10-13 fps :)
Dyzurny
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 18:17

Postprzez Cpt. Zbych » 16.07.06, 22:02

Warto zainteresować się też mniejszymi modami. Mnie klimat i grywalność zwiększył malutki mod modyfikujący widok z peryskopu i UZO. Fajny jest też smoke mod, który sprawia, że trafione stateczki nareszcie dymią jak należy. :-)

Co do aplikowania modów przez jsgme to nie powinno się tego robić automatycznie tzn. najpierw trzeba sprawdzić czy pliki moda są powkładane w odpowiednie katalogi. Inaczej aplikacja moda może się skończyć rozpakowaniem jego plików do głównego katalogu z grą i w efekcie zmian nie będzie...

Spotkałem się też z błędem w World Modzie 3.0. Pomyłka autora polegała na błędnej nazwie katalogu - było "Compaign" zamiast "Campaign". Tak więc trzeba te mody uważnie oglądać czy wszystko gra.

Generalnie ten Wold Mod wydaje mi się być dobry. Chciałem do niego dorzucić Milk Cow ale nie wiem czy to będzie razem dobrze działać bo modyfikuje częściowo te same pliki.

Z nieznanych przyczyn nie zadziałał mi RUB 1.4 tzn. zaaplikował się i ruszył ale po załadowaniu save'a wywalał mnie do windy. Instalowałem na zpatchowaną do 1.4 angielską wersję SH więc nie wiem czemu...
Cpt. Zbych
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 15.07.06, 21:34
Lokalizacja: Silesian sea ;)

Postprzez FarszU » 17.07.06, 08:51

Jeżeli zmieniasz mody a po zmianie moda odpalasz sejwa podczas pobytu na morzu to zawsze bedzie wywalało :S
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Dyzurny » 20.07.06, 12:04

Moze ktos polecic jakis dobry mod zmieniajacy niebo na bardziej realistyczne?
Dyzurny
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 18:17

Postprzez Venasque » 20.07.06, 14:46

http://www.subsim.com/subsim_files/patches05/ail%20sky%20mod%20V2.rar

Z tym ze go nie probowalem wiec nie moge dac glowy ze dziala dobrze...

Pozdrawiam!
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Uapa » 20.07.06, 15:38

dziala dobrze poza 1 rzecza jak popatrzy sie nad siebie to wystepuje nalozenie sie paru tekstur ale w grze nie przeszkadza
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez z8k » 08.08.06, 20:12

Witam wszystkich,
moja wypowiedź będzie zalatywać lamerstwem- poprostu szczur lądowy ze mnie ;-)
Wczoraj zainstalowałem gierke, mam czystą, nieskażoną wersje 1.0. Kumple mówią że prawdziwa gra zaczyna się po obładowaniu jej modami i patchami. I teraz pytanie: czy ktoś mógłby napisać mi kolejność instalowania łatek i modów żeby nic nie napsuć? A i nadmienie jeszcze ze gram na realiźmie 30% więc nie interesują mnie hardcorowe sprawy ;-)
pzdr.
z8k
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez Myszkin » 08.08.06, 20:27

Najpierw zainstaluj sobie patch 1.4 (masz pewnie angielską wersję gry, patch powinien byc zatem na stronie Ubisoft).

Dalej sciągnij sobie JSGME Mod Enabler - to taki aplikator modów, dalej używając JSGME zainstaluj sobie bardzo dobry gigamod Grey Wolves i możesz jeszcze do tego dodać SH3 Commander. Wszelkie linki masz w dziale "Mody - linki". Powodzenia.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez z8k » 09.08.06, 20:01

Ok dzięki za cenne wskazówki, Pogram jeszcze kilka dni na "czystym" sh3, a potem zaczne jego upiekaszanie :-)
pzdr.
z8k
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez Myszkin » 13.08.06, 00:08

Z małym opóźnieniem, ale co tam...

Pojawiła się nowa wersja SH3 Commander - 2.6, oto zmiany:

"Main engine" changes:
- Added ability to change crew officer faces (includes automatic 3D head and hat wearing alignment)
- Crew transfer message now includes crewman's main qualification
- Added new "Static settings" feature
- Changes to "Randomised events.cfg" file - refer to instructions in header of file
- Added ability to recognise when docked at a milk cow or other friendly base and automatically adjust the number of days spent in base to 1 (plus any extra days required to repair damage)
- Improved backup mechanism for scene.dat and Basic.cfg files
- Improved copy mechanism for unique crew configurations
- Randomising new crew names now includes number of patrols, certain medals and experience (ie you're no longer limited to a purely "green" crew everytime you start a new career)
- US rank labels are now the same as stock SH3. SH3 Commander does not support rank "bumping", that is, changing your starting rank to anything higher than the SH3 default
- Crew Manager now warns where crewmen have been awarded the U-boat War badge prior to 13 October 1939
- Crew Manager now warns where crewmen have been awarded the Wound Badge but not the U-boat War badge
- Now looks for and runs SH3Weather if it exists just prior to launching SH3 (when in base during or at the start of a career)
- Added new fatigue model - Grey Wolves 24 Hour
- Added ability to randomise main screen banner - refer to "!!BANNER INSTRUCTIONS!!.txt" under the Banners folder
- Minor adjustments to main interface
- Minor adjustments to all Cfg files

New included mods:
- Hemisent's simulated equipment malfunctions plus optional damage caused by sabotage (simulates the effect of equipment malfunctions plus damage caused by sabotage by randomly reducing default equipment specifications)


Link: http://www.subsim.com/subsim_files/patches2005.html
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez wibwk » 16.08.06, 17:38

Na subsim pojawiły się nowe okręty: następne kutry PT-Vosper i szybki kuter RAF'u autorstwa Sergbuto, dostępne również na jego stronie, pancerniki: HMS Hood i włoski Roma - klasy Littorio, niestety pancerniki nie są w 100% gotowe, np. złe powiązanie i umiejscowienie obiektów (np. po odpadnięciu masztu zostaje pomost i antena zawieszone w powietrzu), Hood strzela z wież Y i Z do przodu przez nadbudówki itd, pomimo tych braków zostały użyte np. do UWAC 1.8.
A o produkcji jack_410 pewnie wiecie, chyba nam się flota sporo powiększy jeszcze.
Zapomniałem jeszcze o pięknym modelu "Graf Zeppelin", można go sobie postawić w Kilonii i na niemieckim forum znalazłem rosyjskie jednostki np. DD klasy "Dzierżyński" nawet trochę podobne i kutry torpedowe, jeszcze ich nie testowałem.
Ostatnio edytowano 18.08.06, 13:39 przez wibwk, łącznie edytowano 2 razy
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez gremlin » 16.08.06, 20:38

Czy moglby ktos dac dzialajacego linka do tego malego modziku ktory dodaje nomograf? Bo ten ktory jest podany w tym temacie nie dziala. Bede bardzo wdzieczny :)
gremlin
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 11.08.06, 10:40

Postprzez wibwk » 16.08.06, 23:11

gremlin napisał(a):Czy moglby ktos dac dzialajacego linka do tego malego modziku ktory dodaje nomograf? Bo ten ktory jest podany w tym temacie nie dziala. Bede bardzo wdzieczny :)

Szukaj na www.subsim.com w dziale download kolego.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez kaa » 27.08.06, 20:48

Kilku rzeczy w GW mi brak, więc skompilowałem taki malutki zestaw. Można go zassać stąd, a zawiera co następuje:

no auto id -> "-" zamiast np. "ship" na uzo i p-skopie

no intro -> logo ubi i filmik poszły na dno

quiet gw clock -> wycisza tykanie zegarka

corrected bearings -> poprawiona skala na uzo, p-skopie i lornetce

vertical nomograph -> nomograf pionowy na czystszej mapie

poza tym jeszcze jsgme czyli zajefajny program do obsługi modów.

PS
Jakby co to GW można zaciągnąć stąd.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KILLER » 29.08.06, 18:17

Właśnie zainstalowałem sobie Grey Wolves i jestem w szoku :shock: Teraz to sie naprawde fajnie gra. Do tej pory grałem na "gołym" SH3. Na czystym SH3 przeszedłem 46 patroli, a 47 patrol zaczołem z Grey Wolves. Różnica jest naprawde porażająca. Wreszczie jest jakis ruch na morzu :wink:
KILLER
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.06, 18:04

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 17 z 421 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości