1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1026 • Strona 16 z 421 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42

Postprzez Myszkin » 11.05.06, 14:20

Zainstaluj sobie więc najnowszego SH3 Commandera - tam pojawia się większa kompresja - x2048 Tylko nie pytaj skąd go ściągnąć - wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez wibwk » 11.05.06, 23:26

Wyszła nowa wersja SH3Gen 0,6 do pobrania poprzez subsim.com oczywiście. :) jest kilka ciekawych zmian.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 12.05.06, 14:26

Myszkin napisał(a):Zainstaluj sobie więc najnowszego SH3 Commandera - tam pojawia się większa kompresja - x2048 Tylko nie pytaj skąd go ściągnąć - wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.

Z tym że na wyższych kompresjach przy słabszym sprzęcie może nieźle mulić. U mnie np. kompresja x2048 chodzi płynnie tylko wtedy, kiedy idę na chrapach.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez marv » 12.05.06, 21:45

oraz dodatkowo wachta bedzie bardzo pozno informowac o zauwazanych statkach oraz co gorzsze o samolotach.
Ja gram zawsze na x512-doskonaly kompromis pomiedzy grywalnoscia a " bezpieczenstwem" :wink:
marv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 54.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.06, 20:53

Postprzez Reaven^ » 13.05.06, 09:01

juz to zrobilem :) u mnie na x2048 gra chodzi plynnie (1000 ram, athlon 3000) problem jest z tym o czym pisaliscie czyli ze zbyt puznym informowaniem o kontakcie ale naszczescie automatycznie wlancza sie kompresja x8
Reaven^
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 38.000 BRT

Dołączył(a): 11.05.06, 13:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez dragonfly » 13.05.06, 10:04

W SH3Cmdr możesz ustawić górną granicę skali czasu dla każdego istotnego wydarzenia. Wszelkie kontakty z jednostkami pływającymi i latającymi ustawiłem na x1.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez JiMi » 13.05.06, 10:25

ja mam podobnie jak dragonfly tez mi przelacza na TCx1 maxa mam na TCx512 a zmeczenie zalogi dziala do TCx256 - za to jest chyba odpowiedzialny parametr TC w widokach 3D jak sie nie myle.

pozdro
JiMi
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 65.000 BRT

Dołączył(a): 24.04.06, 13:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez dragonfly » 13.05.06, 14:32

A mi się wydaje że zmęczenie działa poniżej x32.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez JiMi » 13.05.06, 21:15

tak ale w wersji z pudelka - ja gram z modem NYGM Crew cos tam... i ustawilem sobie ze dziala do TCx256 - TC w widokach 3D jest za to odpowiedzialny - ale musialbym sprawdzic napewno...
JiMi
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 65.000 BRT

Dołączył(a): 24.04.06, 13:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Tal-Rash » 17.05.06, 16:41

Proszę niech mi ktoś wytłumaczy jak mam wrzucić dodatkową jednostkę: Rose_Castle_Ore_Carrier_1_1_.0.zip
Bo nie umiem!!!
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Venasque » 17.05.06, 17:37

Tak jak jest napisane w readme... Zeby nie bylo watpliwosci wkleje ten fragment:

Installation instructions:

- Copy the NRC_ Folder into the Sea directory of your data folder.

- Copy the RC.cfg file into the roster nation(s) of your choice.

- Enter the line RC=Rose Castle Ore Carrier in your Englishnames.cfg file.

- If you are using the NYGM damage mod by DerTeddyBar, copy the zone file in the NYGM ZONE FILE folder into the NRC_ folder.


Chyba ze problem tkwi w nieznajomosci angielskiego... Jesli tak to daj znac to przetlumacze!

U mnie dziala bez problemu. Ale mam pytanie do innych: dla jakich krajow przydzielic ta jednostke zeby bylo to zgodne z historia? Oczywiscie oprocz WB :wink:
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Myszkin » 23.05.06, 10:51

Pojawiła się "nakładka" na GW, autorstwa Coratio.

- dodaje troszkę nowych portów na całym świecie wraz z ruchem
- poprawia położenie portów, miast
- dodaje 18 nowych jednostek - Wasp Fleet Carrier, APD Light Transport, Fast Transport, L&M Class Destroyer, P&O Class Destroyer, Q&R Class Destroyer, S Class Destroyer, Codrington Class Destroyer, ZG3 Hermes, Heavy Cruiser Blücher, Patrol Ship, USS Iowa battleship (USA only), Chatham Hospital ship, Chatham Troop Transport, Large Ancient Liner (Lucitania), Converted Whale Factory, Rose Castle Ore Carrier & Costal Tanker
- nowe utwory na gramofon - classical hits 30'ies, 40'ies
- nowe plakaty na ścianę w kabinie radiowca :wink:
- i dużo, dużo innych zmian...

Link: http://carotio.cabspace.com/
Twórca: Coratio
Źródło: subsim.com
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 23.05.06, 11:24 przez Myszkin, łącznie edytowano 1 raz
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Myszkin » 23.05.06, 11:00

I kolejny mod - U-Boat War Ace Campaign - wprowadzający trochę życia do kampanii w SH3.

Mod ten dodaje zdarzenia:

1. The Graf Spee leaves Wilhelmshaven direction south-atlantic.
2. The Schleswig-Holstein leaves Kiel direction Danzig.
3. The Scharnhorst and the Gneisenau leave Wilhelmshaven to discover surveillance units around the faröer isles.
4. Operation Weserübung
5. Evacuation of Dunkirk
6. Scharnhorst ,Gneisenau and Admiral Hipper leave Wilhelmshaven direction Harstad, operation Juno
7. The Admiral Sheep leaves Brunsbüttel direction north atlantic
8. The Admiral Hipper leaves Wilhelmshaven direction north-atlantic to destroy merchants. Breakthrough denmark street.
9. The Admiral Hipper leaves Brest direction Kiel. Again breakthrough denmark street!
10. Evacuation of Greece
11. Evacuation of Crete
12. Battle of the Bismarck on in denmark street
13. Operation Halberd on british convoy leaves Gibraltar direction Malta; being attacked by ital.forces
14. Operation Cerberus (channel breakthrough) From Brest the Scharnhorst, Gneisenau and Prinz Eugen break through the channel direction Wilhelmshaven
15. The Prinz Eugen & the Admiral Scheer leave Brunsbüttel (bay near Hamburg) within Operation Sportpalast
16. The Tirpitz leaves Wilhelmshaven direction north icesea to engage Murmansk convoys.
17. The Admiral Hipper will be replaced from Kiel to Trondheim
18. The Prinz Eugen (damaged) will be replaced in Operation Zauberflöte from Trondheim to Kiel
19. Operation “Torch” allied units land on Casablanca, Oran, Alger
20. Operation Husky – allied units land at sicily
21. The Tirpitz, Scharnhorst + Gneisenau leave the bay from Narvik for "Operation Sizilien" , to engage allied bases
22. D-Day in north France at Cherbourg, Caen

...a także dodaje ruch statków w pustawych dotychczas rejonach (np ruch tankowców na trasie Galveston-Tampa)

Link: http://rapidshare.de/files/19346974/U-BoatWarAce_V1.6_GW_Compatible.7z.html
Autor: HanSolo78
Źródło: subsim.com

Poniżej lądowanie Aliantów w Normandii.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez The Edge » 23.05.06, 12:39

Myszkin napisał(a):autorstwa Coratio.
Coś mi się wydaje, że niedługo (wobec Twojego uczestniczenia w jednym z modów - o czym gdzieś tu czytałem) powstanie wielki LORIENTLOVE.MOD ;), skupiający GW z dodatkami, NYGM itd - na udoskonalonym silniku własnych pomysłów ;), gdzie nie będzie absurdów w stylu "wachta i peryskop jednocześnie - kto szybciej wypatrzy" :D
I właśnie o to mi chodzi od samego początku - żeby się za "to" wziął ktoś mądry i z wiedzą w temacie - czyli Ty i inni Szanowni :), dla których pływanie od września 1939r. atomowym "Czerwonym Październikiem" jest możliwe, ale tylko jako ciekawostka w modzie koreańskim ;) A to się stanie tak, czy inaczej - nawet nie będziecie wiedzieć, kiedy; i nawet nie będziecie się specjalnie wielce starać o stworzenie gigamoda Z SENSEM - bo on się sam stworzy w urywkach, bazując na wiedzy każdego z Was :)
A że należy się cenić: mod koreańczyka nie będzie kompatybilny, mam nadzieję, z LORIENTLOVE..;):D
18 nowych jednostek :arrow: 8)
A na temat ścieżki muzy GW - jeszcze coś w Modernizacji SH za chwilę...
Pozdro :)
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Tal-Rash » 23.05.06, 16:05

Sporo screenów i dodatkowe jednostki :)
http://usx218.fysik.uu.se/users/Sergei/files/?C=S&O=A
Oraz kłopot:
Jednostka:
http://usx218.fysik.uu.se/users/Sergei/files/Southampton.rar
Nie chce mi działać. Jak dodaje nie włącza się gra. Co zrobić by działała?
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez Spider » 24.05.06, 05:59

U-Boat War Ace Campaign - Czy ten mod działa z polską wersją ?
Spider
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 22.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 20:38
Lokalizacja: Biszcza

Postprzez The Edge » 24.05.06, 08:41

Spider napisał(a):Czy ten mod działa z polską wersją ?
No właśnie, właśnie... i czy działa na GW? Czy może do GW można dołączać tylko takie nakładki, jak Coratio? ...."Wydarzenia" obiecująco się zapowiadają <torpedyści już pucują zapalniki> 8)
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dragonfly » 24.05.06, 09:07

No właśnie Coratio to dodatek do GW. Zresztą w temacie Mody-Linki Myszkin to opisał ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez The Edge » 24.05.06, 11:52

dragonfly napisał(a):Myszkin to opisał ;)
Latający Smoku..:D Ale pytałem o ten mod: U-Boat War Ace Campaign - czy pohula z GW ;) czy tylko dodatki w stylu Coratio można dodawać do GW?
...........Gdybym doczytał w linku tego moda: GW Compatibles - to bym pewnie tego głupiego pytania nie zadał, masz rację :oops: :D
Ale wówczas spytałbym: Czy w takim razie: wszystkie mody, kompatybilne z GW, posiadają w treści (linkach) informację o tej "zgodności"? :wink: A może: wszystkie, wymienione przez Myszkina, "RÓŻNE mody" - można nakładać na wymienione wyżej "DUŻE mody"? A DUŻE ze sobą pewnie nie współpracują? Czy co? ;) Pomozesz słabszemu od siebie? :D
Pozdrawiam serdecznie :D :wink:
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dragonfly » 24.05.06, 12:54

Często jest tak że trzeba kombinować i metodą prób i błędów sprawdzać kompatybilność modów.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tal-Rash » 24.05.06, 19:15

Ponawiam pytanie z posta wyrzej :(
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez rico31 » 25.05.06, 21:37

Panowie jesli ktoś chce popływać na wersji camo VIIc to na dole jest link

jest to moja wersja kolorystyczna istniejącego już malowania VIIc U-253
gram na niej w necie i chodzi wszystko ok

http://img206.imageshack.us/my.php?imag ... 7525pi.jpg
http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... 2998nz.jpg

http://rapidshare.de/files/21379474/moj ... b.zip.html
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez Myszkin » 05.06.06, 09:06

Pojawiła się wersja 2.0 Nygm Tonnage War a w niej m.in:

- Anti-Humming Bird mod - poprawka polegająca na tym, iż po zatrzymaniu silników (prędkość 0w) okręt będący w zanurzeniu zaczyna opadać

- The redesigned zone size and locations/ New damage & flood values - poprawiony system uszkodzeń

- External repairs for external items - zwiększa ilość uszkodzeń, które mogą być naprawione po wynurzeniu - np pokrywy wyrzutni torpedowych.

Linki: http://www.filefactory.com/?749de9 i http://hosted.filefront.com/TeddyBar/1637976
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Alina » 06.06.06, 10:08

ja mam może dośc dziwne pytanie - nie zwiazane co prawda ze sprawami technicznymi - bo gra na moim poziomie jak na razie mi wystarcza i może nie jeden z panów by się załamał , ale co mi tam więc moje pytanko-a
1. instalka gry
2. patch 1.4
3. w jednym z tematów a w zasadzie ogłoszeniach są linki do modów -oki
dużych i małych - więc w jakiej kolejności i co wgrać aby pewne rzeczy się nie dublowały i które warto wgrac ( wiem zaraz bedzie o kompie ), a wiec myslę ze mój ''piect'' jakos sobie poradzi z wymogami, a wzwiazku z zaistniała pogodą nie ma szansy wyleciec przez okno, chodzi mi nie tyle o mody poprawiajace realizm gry co poprawiające sam wyglad gry - nie chodzi mi o to aby faceci z załogi byli ogoleni - chodzi o wyglad okrętów morze, i tak aby coś sie w portach tez działo jakiś ruch,

w zasadzie interesuje mnie aby te mody działały w singlu,

co do multi jakoś mnie nie ciagnie - no chyba że ktoś wymyśli coś takiego jak w SH2 czyli Destroyer i wtedy może wam pośle bombke w prezencie to tak dla rozerwania,
ale wracajac do rzeczy wiem ze jest tutaj dużo tematów z opisami modów moze ide po łatwiźnie ale - jako laik wolę zdac się na rade kogos kto juz coś miał z tym do czynienia, a prze instalowanie winda czy reinstalka gry to juz mnie dobija więc sobie pytam
jak cos to będe dźwięczna

jeszcze jedno zanim sobie pójdę - czy jest jakiś mod który ożywia te pływające statki widma ( poza panami w kapokach przy działkach) to jakos na statkach to wieje nudą i brakuje mi jakos tych ludzi szwędajacych się po pokładzie, i po zatopieniu ( nie mnie ) jakis łodzi ratunkowych, tratw ani jednego rozbitka itp.
Alina
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 02.09.05, 12:28
Lokalizacja: z Grodu Kraka

Postprzez Myszkin » 06.06.06, 10:17

Na pewno warto zainstalować Grey Wolves (jako pierwszy) i SH3 Commander. Nic mi nie wiadomo o modach, które miałyby dodawać ludzi na pokładach statków.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 1026 • Strona 16 z 421 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość